• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    A_2Doktorandi...
    na nástěnce pár postřehů k literární rešerši
    rozbalit záhlaví
    A_2
    A_2 --- ---
    SAGEMA: bere. ale ne na mojich cvikách cvikách:)
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    přesně, taky si říkám, že jsem na druhý straně barikády.... tu minulou už mám za sebou :))

    dotaz :)) odpar se nebere v úvahu? :))
    A_2
    A_2 --- ---
    malí vlastně
    A_2
    A_2 --- ---
    SAGEMA: gratulace... :)
    Zjednidušeně řečeno sem vysvětloval, že v nádrži je vody tolik, co v ní bylo včera + rozdíl přítoku a odtoku vdneska:) a jak to udělat v excelu aby to počítalo...

    já sem své studentíky taky "potěšil", přečetl jsem jim část mailu od přednášejícího :)

    "Dbejte, aby úlohy řešili na cvičení a aby se nedostali do skluzu. Připomínám, že úlohy jsou o třídu výš než loňské a navazují na sebe. Snadno se tudíž stane, že nedostanou ani zápočet.
    U odevzdávání doporučuji průběžnou kontrolu, že vědí co odevzdávají. Pokud někdo nebude umět vysvětlit k čemu se dopočítal, nebo co znamená určitý mezivýsledek, doporučuji mu to vrátit, ať příjde, až to bude ovládat. Jinak to budou beztresně obšlehávat.
    "

    chudáčci malý, ale je to fakt, nejsou na střední škole a já už sem na druhej straně barikády
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    tak uz mam za sebou dalsi dve zkousky :)) uf uf
    svoje studentiky jsem na minulym cviceni potesila tim, ze zapoctova pisemka bude jen jedna a ne dve :))
    jo a cos jim vykladal? :))
    A_2
    A_2 --- ---
    Dneska po výkladu hláška studenta:
    "Tak z toho Vašeho dnešního výkladu sem nepochopil vůbec nic" :)

    za tejden jdu na třetí zkoušku...
    A_2
    A_2 --- ---
    LUNER4:
    "i kdyz se zeptam(e), nasledujici odpoved a vysvetleni je podano uplne stejne,"

    Promiň, to jsem tak docela nepochopil. :)
    Blbej sem totiž především já ;)
    To záhlaví samozřejmě nebrat tak docela vážně...
    LUNER4
    LUNER4 --- ---

    Jinak to, ze jsou tvoji studenti blbi mozna neni(je) pravda.Z me zkusenosti: i kdyz se zeptam(e), nasledujici odpoved a vysvetleni je podano uplne stejne, akorat kosatejsi s mnohem vice obratu, metafor, nesrozumitelnejch vet.akorat pak chytam zachvaty vzteku, smichu, zoufalstvi(jsem fakt tak vymleta..??:-(()Tohle konkretne vsak plati jen pro jednoho zmateneho mladyho chemika na chemickou analyzu, co chce byt nas "kamarad"¨.
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    A_2: tak jo, jden na to a celý to bude hotovo :/ :))
    A_2
    A_2 --- ---
    SAGEMA: :) slovo do pranice, já se vrátím k "approximations of sloution of full equations of momentum and continuity..."
    ;(
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    jo takhle :)) no a že bych teda jako zkusila jít konečně uklidit? Asi jo :))
    A_2
    A_2 --- ---
    "(skusím zagoogleovat "

    jakože sem udělal chybu
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    co zkusíš?
    A_2
    A_2 --- ---
    zkusím, viď;)

    a je to pýchavka obecná, to druhý
    A_2
    A_2 --- ---
    ne, ale jako děcko sem si myslel, že píchá, poněvadž (skusím zagoogleovat a najít obrázek) tvarem a povrchem sem si dokázal představit, že píchá.
    Teda jestli se tej houbě co myslím říká píchavka...
    Ale je to pýchavka.... máš recht...sem zase chytřejší...., nicméně:

    Pýchavka ježatá:


    A tuhle houbu sem myslel:
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    Tebe někdy píchla pýchavka? :))
    A_2
    A_2 --- ---
    No to je stejně zajímavý, já sem skutečně vždy myslel, že píchavka je od slova píchat. A nee od slova pyšný....- ale hlavu na špalek bych nedl, s pravopisem na tom nejsem dobře
    Ta anketa mi nejdřív přišla směšná, ale ty výsledky mě velice překvapily
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    :))) odhlasováno :)))
    A_2
    A_2 --- ---
    proti gustu žádnej dišputát, však to znáš.

    ale že si to ty;) tak na to mrkni znova
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    no, že si teda ale vyberu možnost :))) se asi zdržím hlasování ;)
    A_2
    A_2 --- ---
    Nová anketa:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam