SVANC: No vždyť ti to říkám. Že testovat brzdy zajížděním do parkovacího slotu je pičovina víš, ale že testovat kabely slepým testem je pičovina nevíš. Tvůj bias ti zabraňuje to vidět. Přitom je to ale to stejný! Stejně jako ve slepám testu
posloucháš hudbu, pouštíš si dobře naposlouchané skladby, prostě na něm v klidu testuješ kvalitu zvuku, o kterou v tom testu jde, tak při parkování do slotu jedeš v autě, používáš plyn, spojku a brzu, používáš blinkry, zrychluješ a brzdíš, přehazuješ kvalty a
v klidu si můžeš vyzkoušet ty brzdy, o který v testu jde. Můžeš si vlastně vyzkoušet veškerý jízdní vlastnosti, když už jsme u toho. Takže to můžeme orazítkovat. Tato metoda je idální, dokonce jediná správná na testování brzd auta. A jako bonus i víme - naprosto přesně - co z ní vyjde. Ferrari bude mít stejné brzdy jako Fabia, snad jedině úplný šrot bez brzd rozeznáme (paralela k "ne jen trochu dobrým" komponentům). A je to. Nejlepší možná měřicí metodika je na světě.
Neslepé testy nejsou NIKDE odmítány. Neslepě se testuje všechno. Nic se netestuje slepě!
Navíc já vůbec nevím, proč se pořád upínáš na nějaký ty značky a ceny a toto. To není důležitý. Už jsem ti xkrát řekl, že neexistuje korelace mezi značkou a cenou a zvukem. To, že budeš mít na krabici napsáno Krell, nezpůsobí, že bude hrát líp nebo hůř než něco jinýho. Navíc ani nevíš, jestli má hrát líp nebo hůř než McIntosh. Nebo ty to víš? Ten test je de facto slepej i když víš, co testuješ, furt jsou to nějaký black boxy. Podstatná je testovací metodika. Ten způsob, jakým se slepý testy provádí. Ten vylučuje vyzkoumat, co zkoumáš, stejně jako parkování v Tesku vylučuje vyzkoumat brzdy. Smiř se s tím. Proto ty výsledky slepé metodiky jsou tak špatný a tak odtržený od reality. Proč tě to neznepokojuje - zjistit, že neexistují rozdíly mezi brzdami? To by tě přece mělo znepokojovat, když chodíš do autařskýho klubu, nebo ne?