Jo a customer servis, na ten jsem zapomněl. Nikdy předtím ani potom jsem v hifi nezazažil tak špatnej/nonexistentní zákaznickej přístup jako když jsem něco potřeboval od firmy Dynaudio, jejíž topmodel za bratru 700 000 Kč v nových cenách v 90. letech, čili cenu domu!!, jsem vlastnil. Arcizmrdi.
Bavil jsem se už s kdekým: vývojáři a technici z B&W, Quadralu, Fischer Audio/SAC, JBL, Loganu, Audio Research, Revoxu... vždy dodali, co bylo potřeba, a stačilo se zmínit, co od nich mám doma, a úplně povolili, komunikovali jak profíci, posílali brožury, schemata, expertní názor k něčemu, co se mi nezdálo, doporučovali řešení, pomáhali vybrat vhodný součástky, když ty starý už nebyly na trhu... ne tak Dynaudio. Servis Dynaudia mi vysvětlil, že mi schema výhybky nedají, protože bych je okradl, následně že je příliš hluboko ve skladu a jim se tam nechce jít ho hledat, protože nemají dobrou katalogizaci, pak mě odkázali na Oudese, kterej u nás Dynaudia servisuje, že on se mi na to podívá, že nějaký schemata má, ten si vzal už si radši ani nevzpomínám kolik tyček za to, že neudělal nic a prohlásil, že je vše v pořádku, dodal nějaký, Dynaudio referenční měření nedodalo, odpovídali jednou za čtrnáct dní mailem, no prostě úplně k hovnu.
Jestli někdo není jedna z vedoucích firem v audio research, tak je to Dynaudio. Jsou to dánští zmrdi, to je to, co to jsou.