• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Stavět na poznatcích a exaktně provedených experimentech jiných je běžná praxe v každém oboru. Tvrdit, že tyto poznatky jsou mylné, ale ničím to nedoložit, je zhovadilost. Ale dobrý, v podstatě jsi tu exemplárně předvedl to, co jsem psal už na začátku (SVANC).

      Odpovědi na to, čím si tedy vysvětluješ, že borci slyšeli neexistující rozdíly mezi pevnými disky, se zjevně nedočkám, stejně jako vysvětlení paradoxu, kdy při neslepém testu jeden přístroj hraje jako autorádio, ale bez vizuální informace se to nepozná.
      Tak mi ještě napiš něco o mě, ať máš poslední slovo, a bude to fajn... :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Seš schopnej aspoň rámcově držet téma diskurzu, kterým je HIFI & TOP AUDIO, nikoli testování osob, nikoli validace jejich finančních voleb, nikoli srovnávání oboru hifi s jinými obory, nikoli čím si osoba A vysvětluje závěry osob X, Y a Z? Máš šulina, nebo se nejseš schopnej oprostit od té emoční složky a jak ti to neklouže po citech a lidech, tak ti to prostě neklouže vůbec?
      MATT
      MATT --- ---
      MACHALIK: jojo, to víš, preferuji léčivé konopí před léčivým zesilovačem.. :D

      SVANC: už to pochop, tady si v klubu sadomasochystů, nemá cenu jim tu říkat, že poškozování těla tě může zabít, oni si v tom libují
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: To není off topic - pokud jsou slepé testy validní (předložena hromada jasných argumentů) a naopak neslepé testy bezcenné (rovněž důkladně argumentováno), vyplývá z toho řada věcí, které mají zásadní vliv na to, jak a za co utrácet peníze. Ty tu tvrdíš, že slepé testy jsou k ničemu, ale doteď jsi nebyl schopen to doložit ničím jiným, než že to prostě tvrdíš, popř. nesmyslně argumentuješ neslepými testy. S takovou argumentací by tě v jakémkoli jiném oboru vyhnali.

      A čím si tedy vysvětluješ, že borci slyšeli rozdíly mezi pevnými disky, když je to zjevná kravina? (tak nějak předpokládám, že nesmyslnost těch rozdílů je jasná i tobě)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      MATT: To je fajn přístup. Žádnej stres, jsou to jen stroje.
      MATT
      MATT --- ---
      MACHALIK: jojo, zvuk se mi líbí víc, ale težko se to porovnává, jsou trochu hlasitější. po chvíli nesoustředěnýho poslechu při srovnání hlasitosti ani nepoznám co hraje. ten zesák zas tak frustrující není, je to cejtit jen hodně na blízko, dokonce už přestal vypadávat kanál, tak na to moc nepospíchám, víšjak ;) novej zesík by se mi líbil, kdyby měl ty ručičky jak se tam tak kejvaj podle toho jak to hraje, taky by moh bejt menší, než by klasický krabice který jsou vevnitř stejně plný vzduchu.. zvukově mi to je putna, protože vim, že si zvyknu.
      VOZKA
      VOZKA --- ---
      Posílá to jak se mu zachce a za převodníkem je to slyšet.

      To musim zachytit, to je jedna z nejvtipnějších věcí jaký jsem kdy slyšel :)))
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Naopak, místo toho, abych se s tebou další čtyři roky motal na off topic věci a oceňoval tvoje sofismata, tak se tě ptám na to jediné, co s problematikou této místnosti skutečně souvisí, a to je tvůj aparát a jeho zvuk. Tvé potíže s orientací v metodikách, terminologii aj. bychom už konečně mohli uložit k ledu, co myslíš. Pojďme se bavit k tématu klubu, ne o tobě ani o mně ani o Beddym ani o dalších lidech z dalších článků----

      Jaké změny jsi za poslední čtyři roky, co se tady mrdáme z rohu do rohu, učinil ve svém aparátu, jaké zvukové efekty tyto přinesly, co nového ses dozvěděl, jaké nové zkušenosti či poznatky z oboru hifi jsi nabyl, v čem se změnily tvé zvukové preference či priority za poslední čtyři léta? Jistě jsi, jako každý koníčkář, prošel nějakým vývojem, něco se změnilo, ideálně zlepšilo, půl dekády není nezanedbatelná doba ani na spíše pasivního hobbíka.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      VOZKA: Cywe a vo tom je tu taky celu dobu řeč. Posílá to jak se mu zachce a za převodníkem je to slyšet. A páč tenhle kocept v hiendu nefunguje, žádnej pořádnej hifík nehraje z hárdisku.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      MATT: Ajo. A hraje to líbezněji, říkáš? Na víc není chechták/místo/manželka/zájem? Co si slibuješ od zesáku v oblasti zvuku, pokud vůbec něco? Chápu, že mít doma páchnoucí komponenty je po dosažení pětadvacátýho roku frustrující.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Dobrý no... Místo abys na jednoduchou a k tématu naprosto relevantní otázku sám odpověděl, tak se jí opět vyhneš a místo toho sám kladeš hromadu dalších, které se netýkají problematiky jako takové, ale jen a pouze mého aparátu. Ale čemu se divím - vysvětlovat, jak je možné mluvit o "zvuku autorádia" a současně připouštět, že jenom ušima se to nepozná, to je fakt složité... :)

      Btw jak vidíš problematiku těch pevných disků ty? Souhlasíš s článkem a kolegou Teddybeddym? A pokud ty rozdíly ve zvuku pokládáš za nesmysl, čím si vysvětluješ, že testující osoby v neslepém testu jasně slyšely rozdíly? :)
      BLAF
      BLAF --- ---
      VOZKA: Tomu nemuzes rozumet, nemas koherentni mastrkvok
      VOZKA
      VOZKA --- ---
      TEDDYBEDDY: Děláš ze sebe ještě většího idiota než doteď, nemáš nejmenší ponětí jak ty zařízení fungujou.
      Jsi ochotnej akceptovat, že DAC/"zvukovka" (všimni si uvozovek) z toho zařízení si bere data z nějakýho bufferu a časuje je sám? Nebo je to moc složitej koncept na pochopení?
      MATT
      MATT --- ---
      MACHALIK: no já si koupil ty infinity a tlustčí kabely. letos bych rád nějakej zesík co nesmrdí elektrolitem jako ten současnej..

      FONTAN: by me zajímalo, jestli má mástrklok i ten jeho gramofon..
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      MATT: A čo ty si urobil pre svoje hifi, dýdžej z vodárny?
      FONTAN
      FONTAN --- ---
      TEDDYBEDDY: to fakt nema cenu. nastesti pro tebe je vinyl nej, takze to vlasnte radsi ani resit nemusis. a popravde mne osobne je uplne jedno, ze si podle nejakeho takoveho testu vyberes svuj pevny disk. tvoje penize. efekt zarucene 0
      MATT
      MATT --- ---
      TEDDYBEDDY: hele, ale tady píšou, že mástrkok to jenom kurví..
      Does Your Studio Need A Digital Master Clock?
      http://www.soundonsound.com/sos/jun10/articles/masterclocks.htm
      MATT
      MATT --- ---
      MACHALIK: jojo, vlastně jsem v poslechovce už vyhodil všechny světla, ale tobě bych doporučil tohle

      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      VOZKA: Seš blbej nebo navedenej? Jakejkoli zdroj dat nejni na výstupu absolutně přesnej, kór ne v intervalech jednotek bitů za ps/ ns. Musíš udržovat furt to a jedině to správný tempo, páč v tomhle případě na tom hodně sejde. A jak jsme tu už probírali ani jeden z těch HD nic takovýho jako v top audiu známej master clock nemá. A PROTO HRAJE KAŽDEJ JINAK.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Tak znovu: jak ti čtyřleté babrání se v jedné definici pomohlo ke zlepšení zvuku, co jsi v souvislosti s metodikou slepých testů provedl za úpravy v aparátu, jaké výměny, nákupy či prodeje? Co ty a tvoje hifi? Jaké závěry jsi za poslední léta učinil, o jaké zkušenosti ve zvuku jsi bohatší, o co nového se můžeš podělit v oblasti HIFI & TOP AUDIO? Díky.

      VOZKA: Možná je to právě takhle správně, že pouze lidé s dostatečným zájmem o obor a perspektivou se v něm realizovat se dozvědí o takovýchto akcích. Stejně jako, já nevím, na sadomaso nebo zednářské srazy se určitě taky nikde nevyvěšují letáčky, ale ti, kdo přijdou, byli ti, kdo měli přijít. Je to vlastně autoselekce. Voják se stará, voják má.

      MATT: Takže když ti doma vypadne elektrika ve světelným okruhu, tak se ti hned líp žije a seš víc v pohodě a najednou tě baví si hrát a zkoušet na sobě různý testy, říkáš?
      VOZKA
      VOZKA --- ---
      TEDDYBEDDY: disk nic nečasuje kemo, jdi studovat.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      FONTAN: Data v ČASE omg. Bez přesnejch hodin tu nekoherenci ( jitter) u synchronního zap. akorát přenášíš furt dál. U asynchr. variabilně.
      SVANC
      SVANC --- ---
      Příčina nebude v jitteru, spíš někde tady...
      FONTAN
      FONTAN --- ---
      TEDDYBEDDY: ale nikdy to neni tim, jaka data dodava disk - ten je dodava vzdy bitove stejne (neni-li vadny)
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      Hele kucí moji digitální. Imo máte prostě v řetězci spoustu jitteru, sice žádnej fatální error ale pokaždý vám to hraje jinak a nevíte proč. Řešíte to nakonec přes 30let. A když to nebude jitter, tak nějaký bugy v rozhraních nebo jiný interference. Tohle je přesně ten případ, co se nahromadí xxx digitálních cajků- dokonce hajendovejch a pokaždý vám nakonec posere hlavu i vobyčejnej gramec střední třídy. To je podstata.
      MATT
      MATT --- ---
      SVANC: hlavně se ukazuje, že daj stovky k za hw a pak na tom poslouchaj madonnu ;))
      SVANC
      SVANC --- ---
      Tahle zvrhlost s diskama mimo jiné pěkně ukazuje, jakou vypovídací hodnotu mají neslepé testy - pánové při nich jasně slyšeli rozdíly, které reálně vůbec nemohou existovat... :-D

      A také to, že lidi jako Teddybedy prostě omyl nepřiznají, už z principu...
      MATT
      MATT --- ---
      tohle je taky dobry.. nakonec asi nezalezi tolik na discich, ale na filesystemu..

      The RAIDing of volumes could be the subject of a further investigation, to see if compounding disks may even exaggerate their audible signatures. For this initial study, we pulled out another Synology NAS unit, a DS211 two-bay box with two 2TB Western Digital RE4-GP 'green' disks set up in RAID 0. In other words, the two disks have data striped across both to augment performance. In the best case something like the sum of each individual drive's data throughput can be exploited, but at the risk of total data loss in the event of one disk expiring.

      While this additional test was in no way scientific, we thought it would be worth finding out if this alternative NAS box/disk/RAID configuration offered anything different in our initial delve into the sonic differences of storage systems.

      As it turned out, it was possibly the best sounding source yet. It could sustain pace and drive, and gave body and richness to music where the Kingston SSD, for example, had been heard as limpid and lightweight. Maybe higher frequencies still weren't as insightful as direct CD playback at its best, but the sound had a relaxed quality that this listener has found quite enticing enough to plan a migration of all music onto it — pending a test of other NAS combinations!




      mam pocit ze hifisti jsou podobna cilovka jako treba ctenari hajkova protiproudu (a to byl poradce prezidenta, takze to MUSI bejt pravda!!

      ;)))
      VOZKA
      VOZKA --- ---
      TEDDYBEDDY: Všemožné hudební NASy, síťové streamery a další jsou defakto minipočítače. K žádnému streamování z harddisku nedochází, ekvivalent zvukovky/DAC si bere data z bufferu který mu harddisk jen udržuje plný a časuje si je sám. Na časování čehokoliv předtím nezáleží.
      FONTAN
      FONTAN --- ---
      TEDDYBEDDY: kdybych mel pocit, ze si delas srandu, tak by to bylo zvrhle vtipny, ale ty fakt nechapes, ze pokud by dva disky nacitaly stejna data ruzne (na nejakej D/A prevodnik zapomen - nez se to do nej dostane, tak to zpracuje asi 5 ruznejch komponent), tak ti proste ten tvuj pocitac, na kterym tyhle hovadiny pises, ani nespusti? a ano, kdyby to byla pravda, tak by "disky znely jinak", protoze kupodivu by takova chyba - stejna data nactena ruzne - v tvem flacu udelala "bitovou" zmenu, ktera by ale pro hudebni soubor nemusela byt fatalni. ostatni temata jsou mi v podstate jedno, ale v tomhle jsi proste mimo na 100% stejne jako autori dane recenze - disky, pokud nejsou vadne, poskytuji stejna data bez ohledu na jejich typ. (tak nejak je to pro turiguv stroj, kterym pc v zasade je, dost dulezita podminka, aby vubec mohl fungovat)
      MATT
      MATT --- ---
      TEDDYBEDDY: já myslel, že číst se učí už na základce..



      The reference system comprised a dCS Purcell upsampler and Delius DAC, feeding a Music First Audio system controller and Chord Electronics SPM1200C power amp, and Bowers & Wilkins 802D loudspeakers. Cabling was predominantly Nordost, with an Isotek Titan mains conditioner.

      The link between the NAS units and the traditional hi-fi comprised two Naim units, a UnitiServe and an NDX. The UnitiServe was primarily used as a CD ripping tool and a network media server. The Naim NDX is a network music streamer with onboard DACs, bypassed here to use the dCS two-box DAC.

      The various storage drives were sited in another room, connected to a Cisco Linksys E4200 wireless gigabit router in the listening room via 25m of Belkin Cat 6 Ethernet cable. Another gigabit switch in the remote room (a Netgear ProSafe GS108), enabled several NAS units to be online at the same time, each connected to the router/switch with high-quality Cat 5e patch cable.



      TEDDYBEDDY: já vlastně ani ve vodárnách nedělám, jen pro ně.. fňuk..
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam