• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      MATT
      MATT --- ---
      TEDDYBEDDY: myslel jsem, ze Niela Younga vzívaj hifistí..
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MATT: Chtěls asi přispět do lowendu neli?
      MATT
      MATT --- ---
      Pono Player review: A tall, refreshing drink of snake oil | Ars Technica
      http://arstechnica.com/gadgets/2015/02/pono-player-review-a-tall-refreshing-drink-of-snake-oil/
      SHADOW__
      SHADOW__ --- ---
      POLMO: Málo to rozhodně neni, ale já se na to ddívám tak, že je to nic oproti tomu, co jsou někteří schopni utratit za hi fi. A aspoň podpořím tým českých zaměstnanců a pana Barlettu a ne montážní linku :)
      MATT
      MATT --- ---
      SHADOW__: a co, spokojenost?
      POLMO
      POLMO --- ---
      SHADOW__: uff, ale akoze dost.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SHADOW__: Gratuluju.
      SHADOW__
      SHADOW__ --- ---
      MACHALIK: Platil jsem 48.000 kč. Opravdu radost to poslouchat. Cestou domu jsem se těšil jako malý dítě :D
      SHADOW__
      SHADOW__ --- ---
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      MADCAT: Zcela určitě a).
      Víc beden v jedné místnosti je stejně na piču, blbě to hraje.
      MADCAT
      MADCAT --- ---
      MACHALIK: to je nějaký poslechový studio, nebo něčí obývák? pokud b) je správně - na co má někdo doma tolik beden?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Kolik za to chce?

      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Samozřejmě, že poznám rozdíly pouze ušima. Čím sis myslel, že lze slyšet rozdíly? Jazykem? A hraje líp Krell nebo Mark Levinson, když máš teda furt problémy s těma panelama a biasem?

      Hele, užs rozkódoval ten paradox dvou zesilovačů - A a B - nebo jsi na to furt nepřišel? Já neznám jinýho takhle fanatickýho zastánce slepých testů, kterej by zároveň ale ani nedokázal říct, co slepej test je a co už není! Nemáš s tím potíže?
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Tvoje schopnost dělat naprosto nelogické závěry z faktů, které jsou zjevné, je fascinující. Např. když jsi přesvědčen o slyšitelném rozdílu mezi přístroji (rozuměj: vidíš na panely a máš pocit, že každý hraje jinak) a pak ten rozdíl nepoznáš jen ušima, tak to pro tebe znamená, že takový test je špatný :D.

      Svá tvrzení opíráš o dojmy a popírání vědeckými metodami prokázaných faktů (bias atd.). Kolik by se jen na celém světě mohlo ušetřit peněz, kdybychom se paušálně vzdali zbytečně komplikovaných metod dvojitě slepého testování. Vždyť by jen stačilo víc Machalíků, imunních vůči biasu... :)
      Zbytek nemá smysl komentovat - ten tvůj výrok o tom, že bedny zvuk neovlivňují, že ho vlastně vydávají, hovoří za vše :D
      Díky, stačilo...
      MADCAT
      MADCAT --- ---
      už zas?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: No vidíš! Konečně. Takže i kdyby tam ty rozdíly skutečně byly a poznal bych je doma a dokonce i "na slepo", tak u nějakýho borca při přepínačce bych je najednou nepoznal. Tak vidíš. Sám sis to řek. Přepínačky a na nedejbože cizích systémech jsou úplně na piču. Dyť ti to řikám roky. Proč ti to tak trvalo.

      Takže jsi právě uznal, že navzdory faktu, že nelineární zkreslení zesilovače jsou maskována daleko větším zkreslením měničů, jsou mezi zesilovači slyšitelné rozdíly (pochopitelně i přes toto zkreslení měničů)? Znamená to tedy, že slyšíme zkreslení lineární, které není maskované měniči?

      Bedny ovlivňují zvuk do té míry, že většinou přehrají to, co do nich pustí zesilovač. Ergo z mýho pohledu neovlivňují. Ony ho vlastně vydávají. Podstatnej je ten zesilovač. Když ten je na piču, tak je to jedno, co máš za bedny. Když ten je dobrej, hrajou dobře kdejaký bedny. Ty způsoby, jakým kurví zvuk zesilovač a bedny, jsou natolik odlišný, že nemá smysl je dávat do jedné rovnice. Jedno druhým nevyléčíš, to je jistý.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Ta věta platí. I kdybys ty zesilovače měl doma týdny a byl přesvědčen, že na "ne slepo" rozdíly poznáš, v kontrolovaných podmínkách (u Clarka) bys poznal kulový (nepředpokládám, že bys měl doma totální šunky).

      A pokud jde pochopení nebo nepochopení Macurových výroků, tak mi nevkládej do úst něco, co jsem v této souvislosti neřekl. Tady jde o to, že nelineární zkreslení zesilovače jsou maskována daleko větším zkreslením měničů. A právě o tomhle jsi se před časem hádal, že to není pravda.
      Nebo si pořád myslíš, že ...bedny zvuk moc neovlivňují, rozhodně ne co se zkreslení týče...? :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Takže neplatí věta "ani po týdnech testování bys ten rozdíl nepoznal jenom ušima. Kdyby se ti to totiž podařilo, měl bys šanci lehce vydělat 10k dolarů", jo? Já si říkal, že je to nějaký divný. To by mu to přece někdo ukradl. Jinak samo po několika týdnech testování úplně přesně každej pozná rozdíly. Akorát z toho nekoukaj ty dolary, no. Škoda.

      Přečti si pls ten Macurův výrok ještě jednou :) Jestli sis ho přeložil tak, že mezi zesilovači nejsou slyšitelné rozdíly, tak ti gratuluju k absolutnímu nepochopení ničeho - opět :)
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: O pár postů zpátky (o minulých debatách ani nemluvě) jsem ti jasně napsal, jak testování u Clarka vypadá, tak nedělej blbého... O krabicích na boty a půjčování zesíků na týden mluvíš stále jen ty.

      Btw ten Macurův výrok o tom, že mezi slušnými zesíky není zkreslení poznatelné, protože je maskováno zkreslením reproduktorů, je přesně to, co jsem ti psal už dávno. To byla ta debata, kde jsi dost dlouho tvrdil, že "Funguje princip sčítání/superpozice zkreslení, nefunguje princip maskování." :-D
      Tehdy jsi na to reagoval slovy:
      ...bedny zvuk moc neovlivňují, rozhodně ne co se zkreslení týče...
      Tak nevím, jestli tomu nerozumí Macura nebo ty, oba současně mít pravdu nemůžete. Ale ty to určitě nějak okecáš, o tom nepochybuju... :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: "Že poznáš rozdíl mezi dvěma přístroji, které máš doma a na které vidíš, o tom vůbec nepochybuji :). Jenom škoda, že ani po týdnech testování bys ten rozdíl nepoznal jenom ušima. Kdyby se ti to totiž podařilo, měl bys šanci lehce vydělat 10k dolarů - a byl bys první! :)"

      Totos napsal. Už se prober.

      Rozporovat Šrollovy výroky můžeš přímo jemu, se mnou to nemá nic společnýho. Jestli bylo nelogický tvrdit o výrobku A v čase N, že je to konečná, když se v čase N+6 let objevil výrobek B, kterej je lepší, to nechám na posouzení tobě, asi jakože bylo, ale že bych se chtěl trápit tím, že konstruktér, zaujatej a nadšenej svou poslední kreací, o ní mluví v superlativech, to opravdu ne, tím se když tak teda trap ty.

      A tak co, dozvěděl ses něco o tom, že existují slyšitelné vlivy na zvuk zesilovačů nebo si stále stojíš za tím, že od 80. let je zvuk všeho kromě beden stejný a tudíž jsou nepodstatné?
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Vymýšlíš si - nic o tom, že ti někdo dá zesík na týden domů jsem nepsal. Už se fakt prober...

      To vlákno jsem přečetl, je tam řada věcí, pod které bych se hned podepsal, např.:
      Rozdíly mezi korektně provedenými zesilovači jsou na akustické straně, co se týče změny v nelineárním zkreslení, nulové. Nelineární zkreslení reproduktoru je zcela zamaskuje. Proto všechny úvahy o koloracích vlivem nelineárního zkreslení slušného zesilovače na jeho napětovém výstupu jsou liché. Ukazují to i výsledky ABX testů s přidaným nelineárním zkreslením do nahrávky.
      A autor? Pavel Macura, mimochodem tenhle Macura: MACHALIK :)

      A když už jsi začal s prdelema, tak tam patří "testování", u něhož každý ví, co hraje.

      TOMATSU: Tak jasně, ono dokazovat, že zesilovač, který byl z hlediska lidského ucha dokonalý, se ještě dále zlepšil, to je fakt marné :). Spíš mě udivuje, že se o to někdo vůbec snaží. Asi problémy s logikou, nebo co...
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam