TEDDYBEDDY: Ja tohle vsechno vim. U Srollovejch vyrobku jde holt o neco jinyho, tam je prvoradej jen a jen zvuk, on je vynalezce a konstrukter, nikoli obchodnik a marketer. Na druhou stranu, starej Lyric mel highendovy provedeni a tech par, co zmenilo majitele na aftermarketu, rozhodne slo prodat za srovnatelny % puvodni ceny jako libovolnej jinej pristroj, nepada to nijak zasadne jinak nez jakakoli jina znacka.
Srovnavat to s Cyrusem nema smysl. Kazda ta firma ma jinou marketingovou strategii, Cyrus ti sice zadarmo pokazde vymeni streva, akorat hraje na picu, to je tak trochu hacek. Sroll si zvukove konkuruje spis se Soulution a spol., technologicky s nikym, a my mame tu vyhodu, ze to dela tady a da se mu zavolat a pujcit jeho vyrobek a vyzkouset si ho. Cinsky megabrandy nejsou relevantni.