• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DEIKSAC: hm, to neplati obecne. Namatkou takovy vintage 13" sracky typu ARO835 jsou samy o sobe citlivy dost (95 dB/m/W). Verim, ze leckera moderni produkce bude jeste lepsi.
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    TEDDYBEDDY: vysvětlení bys nepochopil, ale to neva, ty už s tim umíš žít
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    TEDDYBEDDY: objektivní omezení třeba v podobě malý citlivosti a tudíž limitovaný dynamice.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Dyt to to rikam. Baffle step a snahu hrat prilis nizko, kterou trpi vyssi pasma. Kdyby je rizli na 100 Hz a dali k nim dalsi pasmo, bylo by to lepsi.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    No je to tak :) Skopky jsou nepouzitelny, proto je vsici delaj jen jako entry level - pro holoprdelniky.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    DEIKSAC: " ze z akustickyho hlediska do maly cimry jsou vhodnejsi vetsi bedny"

    Cywe revoluce. Inovátoři z nyxu :o)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    DEIKSAC: No konecne se nekam dostavame. Jak tez rikam, ze cim vetsi bedna, tim mensi problem.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Revel Prforma F 208 startujou někde na 34 Hz. Vyšší řady Revel Ultima se stejně velkými basáky sou Referenzklasse jak Audia, tak Sterea. de a rovněž reference Stereophile.

    Čili ptám se osobo. Jaká OBJEKTIVNÍ OMEZENÍ na basech plynou z této konstrukce, kromě toho, že pro tebe nemaj opticky dost velký plácačky? Prosím seriozní technický popis.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    DEIKSAC: Nebo si snad myslis, ze existuje vztah mezi velikosti mistnosti a velikosti bubnu, na ktery v ni muzes uderit? :)
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    MACHALIK: kuprikladu vetsi repraky jsou smerovejsi nez mensi a tudiz se tenhle charakter projevi prevazne v charakteru odrazu a v zasade z toho plyne, ze z akustickyho hlediska do maly cimry jsou vhodnejsi vetsi bedny. pak jsou tu prostorovy a financni kriteria a samozrejme je to taky otazka toho, co vnimas jako vztah
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    DEIKSAC: Vsechny prostory jsou akusticky problematicky, neni to vysada "malych" ani "velkych". Teze o zesilovaci bezezbytku plati, stejne jako to, ze neexistuje vztah mezi velikosti bedny a prostoru, do ktereho ji umistujes.

    TEDDYBEDDY: Se ho zeptej sam, ja se ho ptat nemusim :) Nadchnul se pro ne z konkretnich duvodu, dostal z nich maximum s omezenim na jejich koncepci, basy mely stale na picu, coz vedel a uznal, a tim pribeh konci. Tez si vsimni, ze nepracoval s dvoupasmy na stojanku. Vivid G1 nesehnal.

    Maji stejny omezeni jako vsechny bedny tehle konstrukce. Baffle step, nedostatecnou plochu basovych repro, metr vysky a s tim vsim spojeny typicky zvuk vsech techto konstrukci. Mala bedna s hucicimi basy, ktere, diky zoufale snaze cosi dole vyloudit, patlou nizsi stredy. Ty bohuzel netusis, co se dole muze a ma dit, takze i dvojpasmo na kuri noze povazujes za etalon. To je ok. Ale ty technicky zduvodneni okolo a "kvalita zdvihu", propana :)
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    MACHALIK: vyborne, konecne ses ochotnej priznat, ze prostory muzou bejt akusticky problematicky. uder na buden slouzi k ilustraci toho, ze je v zasade jedno, jestli nekde zvuk vytvaris nebo reprodukujes
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: No hele, to je furt dokola. Tak srry, proč se teda Šroll zabejvá tuněním Revelů s malejma plácačkama? Notabene proč je používá pro prezentaci svejch drahejch zesů, když z nich nemůže dostat maximum? Chápeš jo, když prezentuju to nejlepší, domluvím se na promo s těma nejlepšíma. Páč když neodprezentuju maximum, těžko mi někdo bude chtít zaplatit maximální cenu.

    Kontrolní otázka: jaká konkrétní " omezení" mají tyto zmíněný Revely?
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    DEIKSAC: Nevěřím, že si neděláš srandu. Máš pocit, že zesilovač "udeří do repráku" a ten pak doznívá? Hele, já nebudu předvádět to, co tady Beddy, a nebudu se odvolávat na sprostej činitel tlumení, ale zároveň nejsem ochotnej akceptovat, že nevidíš rozdíl mezi a) hučícíma basama způsobenýma módama cimry, b) hučícíma basama způsobenýma neoptimálním chováním zesilovače, a c) úderem na buben (wtf?).
    Jako jsem zvyklej z tohohle klubu, že většina středoškoláků si myslí, že komplet veškerá elektronika funguje stejně, zkreslení = THD, od 80. let nebyl učiněn pokrok v reprodukci signálu na elektrické straně atd., ale asi jsem zapomněl, že do té školy patříš taky? Buben, vážně? A co basová vlna? Ta má deset metrů!
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Ptal jsem se :) Nepovažuje. Je tam limit jako u každé malé bedny s malým basákem. Bez prdele, co se akustiky/reprodukce týče, doporučuju studium malé násobilky, sorry hombre. Škoda, že jsme se nemohli potkat, mohli jsme dát krátkej diskurs, ale vzhledem k těm sluchátkům, kdoví, jak by to dopadlo :) Jak se ti líbilo Kii Three, malá bedna s obřím basem?
    FONTAN
    FONTAN --- ---
    CROME: ja si od dob jeho schopnosti rozeznat od sebe dva disky pri prehravani hudby beru automaticky popcorn. ale verim, ze mu to klidne doma hraje docela dobre. jen neverim tomu, ze ma jakoukoli expertizu o tematu mluvit technicky
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TEDDYBEDDY: Mluvil nekdo o vzdelani, vojine? A uz sis nasetril na zaplaceni prohrane sazky? (:
    CROME
    CROME --- ---
    ten beda je tak hloupej, ze to neni mozno
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    DEIKSAC: Už jsem začal doufat :) Nezbejvá, než aby sis doplnil vzdělání & došetřil na pořádný hifi. Počkáme na tebe ;)
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    TEDDYBEDDY: nic jsi nepochopil
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam