DEIKSAC: Vsechny prostory jsou akusticky problematicky, neni to vysada "malych" ani "velkych". Teze o zesilovaci bezezbytku plati, stejne jako to, ze neexistuje vztah mezi velikosti bedny a prostoru, do ktereho ji umistujes.
TEDDYBEDDY: Se ho zeptej sam, ja se ho ptat nemusim :) Nadchnul se pro ne z konkretnich duvodu, dostal z nich maximum s omezenim na jejich koncepci, basy mely stale na picu, coz vedel a uznal, a tim pribeh konci. Tez si vsimni, ze nepracoval s dvoupasmy na stojanku. Vivid G1 nesehnal.
Maji stejny omezeni jako vsechny bedny tehle konstrukce. Baffle step, nedostatecnou plochu basovych repro, metr vysky a s tim vsim spojeny typicky zvuk vsech techto konstrukci. Mala bedna s hucicimi basy, ktere, diky zoufale snaze cosi dole vyloudit, patlou nizsi stredy. Ty bohuzel netusis, co se dole muze a ma dit, takze i dvojpasmo na kuri noze povazujes za etalon. To je ok. Ale ty technicky zduvodneni okolo a "kvalita zdvihu", propana :)