• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    :))))
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Totem Mani2 pod 50k!
    TOTEM MANI TWO MANI-2 HIend (6389176111) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    http://allegro.pl/totem-mani-two-mani-2-hiend-i6389176111.html
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    DELLAMORTE: Zrovna tady jsem si vloni bedny kupoval a šlo to úplně v pohodě - o záloze za poslech ani slovo.
    Je teda fakt, že jsem tam zavolal jestli maj to co chci, on že jo, tak jsem tam odpoledne přijel, on mi to pustil, dal mi ze skladu a jel jsem pryč..

    U nějakých exotů, co nemá ani v showroomu ten poplatek chápu..
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    DELLAMORTE: Sluzba jako kazda jina, tady treba si takhle muzes prohlednout za 400 projektory na home cinema, v pripade nakupu ti to taky vrati
    PROJEKTORDOMA.CZ - Domů
    http://www.projektordoma.cz/home/view/
    HENNYVILLE
    HENNYVILLE --- ---
    Vlakom do Budapeštu s flašou kvalitnej palenky či kavou. Zobierem so sebou zosilňovač v igelitke. Možnost´ vypočutia !!!
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Ja jim celkem rozumim. Tech mamlasu, co si ke mne prisli neco poslechnout pod zaminkou nakupu, jsem zazil vic nez by mi bylo milo.
    DELLAMORTE
    DELLAMORTE --- ---
    Panebože co to je za firmu? www.studioline.cz
    cituji:
    "POSLECHOVÉ STUDIO:

    PODMÍNKY POSLECHU


    V našem poslechovém studiu Vám rádi předvedeme zvukový poslech reprosoustav a komponentů, které máme v nabídce.
    Abychom mohli Vámi požadovanou sestavu připravit a po celou dobu se Vám plně věnovat včetně poskytnutí nejvyšší míry informací, je třeba si dohodnot termín telefonicky a to nejméně jeden den dopředu - tel. 604 262 062.
    Poslech poskytujeme jako placenou službu za 350.- Kč / hodinu / osobu

    Tato částka Vám bude při objednání zboží odečtena.

    Co nás vedlo k zavedení poplatku?

    Naprosté zneužívání ze strany zákazníků našich poslechových prostorů a času. Následné dohledávání zboží na internetu za nižší ceny nás donutilo poslech zpoplatnit, jelikož odmítáme ostatním prodejcům poskytovat službu, která by u nich měla být automatická, pokud chtějí prodávat tento sortiment.
    Velmi rádi poskytneme informace a zkušennosti, které máme, ale pouze zákazníkům, kteří mají opravdový a cílený zájem o danou problematiku. Na zákazníky a jejich rodinné příslušníky, kteří chtějí bezplatně trávit příjemné odpoledne se již bohužel za internetové ceny věnovat nemůžeme."
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Já mám tenhle problém s Faberama. Někerý mě prudily evidentně nespojitým vyzařováním pásem nebo mi připadá, že hrajou zadušeně bez chuti, bez zápachu. Virtuosu jsem slyšel předloni na velkejch koncích Plinius. Hrálo to dobře, proto jsem věnoval těm 360 pozornost.

    Ale zas, každej máme specifický nároky na to jak a co chceme z hifi slyšet. Např. celá tvoje generace je postižená nástupem cd formátu, čili celej život honíte ty basy, kerý cd formát v 1. deseti generacích přehrávačů prostě zabil. Musel mě osvítit duch svatej, když jsem v ´90 lacino skupoval LP od vembloudů, co hromadně přecházeli na cd.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Borec je znal od majitele sítě kasin Bonver. Téhož dne ještě z Brna od jinýho borca bral Xavian XN 125. Ptal jsem ho, jestli je takovej fanda Xavianu. Prej "ani ne". Tak nevím, až tak úplně jsem se v tom nevyznal. Ještě mu budu psát, že kámoš má na prodej XN 270 Evo, přímo osobní Barlettovy kusy, tak su zvědavej, jestli ho to bude zajímat.

    Měl jsem je na Šrollovi s drátama Šroll. Taky mám Oehlbach Referenz (starší verzi z těch dvou), ale Šroll je jinde. Říkal, že takhle dobře je ještě nikdy neslyšel. Kreslit klidně mohly, ta nízká dělička pouští ten výškáč celkem hluboko (a basáky vysoko), to s cívkama nesouvisí, každopádně měly extra výraznou vlastní zvukovou signaturu.

    Prostor... já nevím. Jako asi dobrý, ve své třídě, nebo co já vim... já to neposoudím. Su zvyklej na něco jinýho. Bylo to strašně titěrný, směšně malinký. A řvalo to. Nebavilo mě to poslouchat, nechtělo se mi v tom nimrat. Logany maj prostor jinde, ale o tom se nemusíme bavit. Teď na nich mám jakousi závadu, tak jsem nucenej poslouchat Montany jako hlavní bedny a je to, až na velikost, celkem v pohodě. Mají v pořádku barvy, což Xaviany neměly, ty měly takovej žlutej nátěr na všem. Podle mě by to nešlo zatlouct ani gramcem a flaškama. Máme-li srovnávat dvoje stejně vysoký, těžký a drahý bedny, třípásmový sloupky za ~150 tisíc, tak Xavian XN 360 by byla absurdní volba, když existuje třeba Quadral Montan. Podle mě. Čili ani ve své třídě to nebylo dobrý.

    Mi se Xavian nikdy nelíbil. Znám 270ky velmi dobře, to je za mě supermrdka, a ten nátěr tam byl podobnej, akorát ty byly mnohem víc zadušený, taková zvuková mrtvola. Podle mě má Barletta velmi specifickou představu o zvuku a tu buď akceptuješ nebo ne. Virtuosa bude zas něco podobnýho, zázraky se nedějou.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Já myslím, že to chlapík prostě & jednoduše slyšel jinak, resp. je znal z jinýho poslechovýho prostoru a přesně věděl co chce. Že by přímo kreslily, to se mi nezdá, ledaže by byly načatý cívky. Jaký používáš dráty k repro? Co prostor, jaký to dělalo stereo?
    Já slyšel akorát Virtuosy a ty mi připadaly fajn. Někdo říká, že ty hrajou líp. Může bejt.
    WRONSKI
    WRONSKI --- ---
    MACHALIK: ad výhybky - i na webu píšou "350-3500 Hz, akustické filtry prvního řádu ve všech sekcích"
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Tak teda...

    Mně se to nelíbilo. Vůbec. Ten projev byl, jak si ho pamatuju z ostatních modelů značky, pouze dotažený do konce: uřvaný, nepříjemný zvuk, zároveň za dekou. Ta uřvanost asi nebyla jen dominance nějakých frekvencí v pásmu nepříjemným pro ucho, třeba 4k nebo tak, ale především jasně slyšitelné zkreslení. Ta boule tam vlastně klidně nemusela být. Trvalý pocit, jak kdyby do muziky ještě vřeštělo malé děcko nebo ženská. Bylo u mě celkem pět lidí na poslech, z toho jeden kámoš, který se zná i s Xavianem, a ten říkal, že používají nízké řády výhybek, takže asi pouští repráky mimo jejich pracovní pásmo, pročež to kreslí. Též věřím, že materiál měničů se na tom podepsal: popravdě už dlouho nejsem zvyklý poslouchat papírové středobasy a středy a hadrové výšky. Papírovitá stejnozvuková zabarvenost zvuku byla dominantní. Sralo to na libovolné muzice, při libovolné hlasitosti, sralo to i v jiným pokoji. Plus hodně malý zvuk, rozměrově. A když se to zhlasilo, aby se to trochu nadechlo, tak to začalo ještě víc srát. Snad jen basů tam bylo dost, i když rozmlžených a nekonkrétních, ale to se čekalo a nepřekvapilo, v tomto směru malá bedna ve standardu, to bych jí nevyčítal.
    Přepnutí na Montany pokaždé úleva, oddechnutí, zklidnění, zjemnění a usazení zvuku do neseroucí polohy při zároveň nárůstu detailů po celém pásmu. Především ale ten pocit úlevy, že přestáváte konat práci a začínáte odpočívat. Poslouchat přes Xaviany byla "práce". Zvukově ze všeho nejvíc sedí přirovnání k řvoucímu miminu.

    Kupec, slušnej člověk, dojel najisto, ani si nedovezl muziku, zajímal ho vlastně jen stav a funkčnost. Možná je měl na kšeft, možná tenhle zvuk preferuje, možná mu šlo o design, kterej je u nich povedenej. Nevím. Kdokoli, kdo přišel testovat a poslouchat namísto kupovat, odjel s tím, že se mu to nelíbí.

    V téhle kvalitativní třídě jsem byl naposledy v letech 2003-4, když jsem hrál na Shan Emotion 530. Z toho už jsem teda vyrostl. Za mě no-go :/

    Xavian ječí jako pavian.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Tak sou fuc.
    DELLAMORTE
    DELLAMORTE --- ---

    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Je tu možnost, že si pro ně o víkendu přijede chlapík. Pak to zkusím shrnout.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Tak jak hombre cca po měsíci? Přišlo ti na těch Xavech něco zajímavýho, co by tě nutkalo poslechnout si je znovu? Chápu teda, že bez dobrýho gramce máš omezený možnosti TO uslyšet ale stejně. Dej aspoň nějakej rámcovej benčmárk, třeba vs Quadral.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Pápá!
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    OTAVA: jde o to, ze na takhle velkej prostor pokud pan bude pobihat kolem stredu a budes chtit aby to bylo slysel na obe strany, tak ty repraky potrebujes min 4.
    Jinak spis jde o to, jak to ma probihat a co se stane, kdyz to uprostred prezentace prestane fungovat. Kdyztak prehod ten svuj dotaz spis, sem
    [ navody na postaveni sound systemu , aneb 4Ω jsou pro šampóny, následuj spirit! (2Ω). ]
    tady je to total OT
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam