• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      TEDDYBEDDY: Ty říkáš tohle:
      "Vzhledem k velikosti beden 40.1s a konstrukci výhybky zřejmě recenzent uznal, že ten vůfr nenadělal v jeho kumbálu tolik škody. Koukám, že mu lowbass uřízli těsně pod 40Hz, čili jen decentně přizvukuje. Budiž. Každopádně tyhle bedny nejsou žádným " vrcholem řady" ničeho, co se kvality reprodukce týká."

      Harbeth říká tohle:
      "Most musical monitor of all time - worthy of Reference Class status
      'Audio' Magazine, Germany

      The Monitor 40.2 redefines the term ‘Reference Loudspeaker’. Built on the success of the multi award-winning M40.1, this new generation is the biggest leap forward in sonic supremacy since the design’s launch in January 1998.
      More efficient, more adaptable to a wide range of listening environments, perfectly balanced and more transparent and engaging, the M40.2 takes the Harbeth sound to a new level.
      With its mesmerising and addictive soundstage, Harbeth’s reference monitor produces a grand, dynamic and unforgettable sonic experience – far beyond conventional loudspeaker listening.

      AWARDS for the M40.2 include...
      Editors' Choice Award 2016 by The Absolute Sound
      Germany's Audio magazine 'Recommended' the "most musical monitor ever"
      'Best of 2015' awarded by the-ear.net

      USERS of the M40 series include...
      Used at Fountain Studios, the largest TV studio in Britain, and home of TV hits The X-Factor, The Cube, Britain's Got Talent - some of the biggest audience shows.
      Used at the British Library's sound archives.
      Used at ITV Leeds to make the hugely successful Emmerdale.
      Used at BBC Cardiff to make Crimewatch."


      Stereophile říká tohle:
      "Harbeth Audio is among the specialists whose efforts are driven by the quest for "natural" sound: unsurprising for a company that got its start making studio monitors. (I'm told that Alan Shaw is known to record his daughter while she's at play in their garden, and to use those tapes to assist him in voicing his speaker designs.) Yet as their new flagship loudspeaker so ably demonstrates, Harbeth has the rare ability to bundle tonal neutrality with excellent performance in virtually every other regard that matters. To put it more plainly: Here, finally, is a loudspeaker that achieves flat frequency response without sucking all the life out of recorded music.

      There are more sensitive speakers than the Harbeth M40.1, as there are speakers with more drama, or momentum, or bass weight, or overall sonic clarity. But I've never before had a speaker in my home that offered such generous measures of all of those qualities at once. Before my time with the Harbeth M40.1, I could think of exactly 13 loudspeakers, past and present, that I could picture myself owning and enjoying. Now there are 14."


      Všimni si, jak jsem briskně pochopil, že na tebe se musí pomocí odkazů na internet a citacema cizích zdrojů (Svanc by měl radost). Takže tady ti jasně dokladuju, že Harbeth 40.1 jsou vrchol řady a vrchol všeho, co se (u Harbeth) zvuku týká. A přesto je tvůj referenční recenzent umisťuje do 12 m2 pokojíčku. Jak je to možné?

      ----

      Stejně tak třeba ty zkurvený Dynaudio Consequence. Hele, odkaz, citace! Autority, recenzenti!
      "The Consequence Ultimate Edition is a statement for absolute music reproduction.
      Equipped with the latest Dynaudio driver technologies refined to the highest level of perfection in every detail, the Consequence stands as one of the finest high-end loudspeakers in existence."


      Versus ty tvoje prachsprostý, spotřební Contoury, ke kterejm se modlíš, pravděpodobně proto, že si myslíš, že jsou bodovej zdroj:
      "The Contour is possibly the most recognized range of Dynaudio loudspeakers.
      In its latest Limited Edition generation, many technologies have been filtered down from the Evidence and Confidence Platinum developments."


      Tohle ti přeložím, kdybys byl slabej na anglinu: Kontury jsou tím nejprodávanějším drekem, co děláme. Spoustu vychytávek v nich jsme okopírovali z vyšších modelů a ojebali tak, aby šly zadrátovat do těchto levných jebek pro masy.

      Nikdy na světě nebyla "sweetspotem Dynaudia řada Contour. Přičemž absolutním topem co se zvukový kvality týká byly malý monitory 1,3." Nikdy, Beddy, Topem byl vždycky top, a ten se pozná podle toho, že je nahoře - v ceně, technologii a zvuku. To byly Consequence, poté Evidence Master. Chápeš ten rozdíl mezi nejprodávanější a nejlepší, žejo? Chápeš ho?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      TEDDYBEDDY: Takže... ach jo, já dycky zapomenu, že ty seš úplně nepolíbenej. Ničím. Mimoň z mimoně. Takže ty nevíš, co znamená bodovej zdroj. Ok, netušil jsem.
      Beddy, Tannoy je bodovej zdroj, ok? Cabasse je taky bodovej zdroj. Píšeš si? Gómeš? Rozměr repráků nehraje roli (jak bys chtěl cokoli vyzařovat bodem, ty hlavo?), podstatný je jejich umístění. Souosý umístění jako má Tannoy či Cabasse *je* bodovej zdroj. Že basák má patnáct palců je samozřejmý: kolik by jich asi tak měl mít, nula?
      Takže tys nevěděl, co znamená bodovej zdroj. Ty si myslíš, že tvoje Totemy jsou bodovější zdroj než Tannoy, protože... dopiče... protože jejich repráky jsou menší = blíž bezrozměrnýmu bodu. A kdyby to nemělo repráky vůbec, tak je to nejbodovější zdroj.
      To je zas revoluce ve fyzice. To mi nedošlo. Že ty si myslíš, že bodovej zdroj nehovoří o uspořádání reproduktorů, ale o jejich velikosti. Hej, nemyslíš si, že světlo a zvuk je to stejný, žene? Žene!

      ---

      Ok, pojďme dál. "Pomalej bas". Jak jako pomalej? V čem pomalej? Mluvíš o rychlosti zvuku, že z velkýho basáku letí bas pomaleji než 341 m/s? Třeba jen 320? A tím pádem se vleče za vejškama? Je to to, čemu říkáš pomalej bas? "Dynamicky nestíhá- klasika" je věta- exemplární hovno, gómeš? Tyhle dada slova si vykládej kámošům u kořky. Co znamená pomalej bas? Jako... vezměme si třeba 35 Hz. Takže ty je záříš malým nebo velkým reprákem. Oba jsou srovnaný na stejnou hlasitost. A těch 35 Hz z toho malýho je........ rychlejších?
      Beddy vysvětli to!
      HENNYVILLE
      HENNYVILLE --- ---
      TEDDYBEDDY: čéče, furt nějak troškaříš. Top model škodovky je toto https://i.ytimg.com/vi/TgCrJJuWbrk/maxresdefault.jpg nejvíc kol, nějvíc výkon, nejvíc cena.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Bodovej zdroj o průměru 15"? Zešílels?

      Vzhledem k velikosti beden 40.1s a konstrukci výhybky zřejmě recenzent uznal, že ten vůfr nenadělal v jeho kumbálu tolik škody. Koukám, že mu lowbass uřízli těsně pod 40Hz, čili jen decentně přizvukuje. Budiž. Každopádně tyhle bedny nejsou žádným " vrcholem řady" ničeho, co se kvality reprodukce týká.

      Všechny sloupy maj nejen difuzitu napiču v poměru k monitorům. Akorát tlačej víc nahlas a níž na úkor podání stereoobrazu a prostoru. Což má ovšem význam jen pro toho, kdo to slyší.

      Pomalej bas, k vidění u velkejch plácaček je danej prostě tím, že membrána dynamicky nestíhá- klasika. Všimni např. v tom testu Westminsterů v PF srovnání s Avantgarde Acoustic duo, kerý prej nemaj tak soudržnej projev a rychlej bas.
      "The Avantgarde is a bit tricky to integrate completely for a coherent sound because it uses two different technologies: two horn loaded drivers that are very fast and a powered bass module that isn't quite as fast."

      Otázka názoru, já třeba AA považuju za daleko nejlepší repráky z těhle tří.


      Jak ten autobus? Je to nejlepší Škodovka, co kdy fabrika vyrobila, co myslíš bro? :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      No tak jak to je s tim bodovym zdrojem vs. velikosti bedny vs. velikosti mistnosti? Muzou se dat bodovy Tannoye do malyho krcalku? Bodovej zdroj to je, "potka se to" vsechno spravne. Muze se to tim padem dat do male cimry bez ohledu na velikost basaku?

      A co ty Harbes? Maji 30 cm basak a repraky daleko od sebe, ale tvuj oblibenej recenzent, kteryho citujes, rika, ze sou vhodny do 12 m2 cimry. Co si o tom myslis? Muzou do kumbalu, i kdyz maj velkou poklicu a nejsou bodovej zdroj?

      A co ty Thiely? Myslis, ze maji napicu difuzitu, kdyz maj repraky tak daleko od sebe? Ve Stereofajlu rikali, ze to je spicka, tak nevim. Myslis, ze se spletli? Nebo jsou to uz bedny na ozvucovani? Thiel: PAcko.

      Jak je to s pomalosti velkejch basaku, ktery se "nepotkaj" s vejskama? Je rychlost zvuku podle tebe zavisla na frekvenci, myslis si to? Napred prijdou vejsky, za nima se dovlecou basy. Takhle si to myslis?

      Pojd se bavit o teorii a technicke aplikaci, vysvetli tyhlety veci a nemel zas ty svy random zhulenecky hovadiny.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Kontrolní otázka. Je TOTO vrcholem řady? Je to pro tebe dost velký, drahý, starý- w/e? Má to dost velký kola a motor a dělá to dost velkej bugr a čmoud? Máš na to dost velkou cimru?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: A co jako? Je to soutěž stojanovejch beden. Za vyšší hlasitost a tlak na basech obětuješ kvalitu monitorů. Prostě dáš metr piv namísto dcl koňaku. Tak to vy v Brno rádi ne?

      PS. Poslouchaj- dyk to má jen 10" vůfry? To přeci eště nejsou basáky nebo už jó? Terapie zabrala?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: " Na vrcholu řady". Nikoli Machalíku, na vrcholu seš akorát ty, když uvidíš velkou plácačku. A pacienti jako ty jsou hlavní důvod proč neska ještě někdo vyrábí bedny s velkejma plácačkama :o)
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Nezajímám se o Tannoy, ale dobrá, beru na vědomí, že jejich TOP bedny za 35. 000 baků lze ještě vylepčit supervejškáčem za 1k :o)

      A?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Ne, popravdě konstrukce těch Dali nedává smysl. krom toho že vypadaj moc hezky a že maj velkej kotel, zjevně tahák pro milovníky velkejch kotlů. Placky jako Magnepan nebo Quady nemaj žádenj kotela přesto maj o dvě třídy lepší basy.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      TEDDYBEDDY: Hele, co si myslíš o těchhle reprákách?



      Ve stereofajlu, ke kterýmu se modlíš, se z nich posrali.

      To stejný z těchto:



      Přitom repráky daleko od sebe, dokonce jsou i takový polovelký, a byly samo i v recommended components. Jak si vysvětluješ, že takhle divná konstrukce, která nemá ani náhodou ambici si hrát na bodovej zdroj, má podle všeho dobrou difuzitu? Nevrtaj ti takovýhle otázky někdy hlavou?
      LOPIK
      LOPIK --- ---
      DOCKINEZ: Nechci tady rozjet delší debatu, ale světlo není rychlej zvuk.. :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      TEDDYBEDDY: Tyjo...

      Bedla: "Hele upřímně nemyslím, že ty supervejškáče sou dělaný zrovna proto, aby vylepčily bedny za 35.000 baků. Někdo je doporučoval k Westminsterům?"
      Tannoy: "The ST200 Prestige SuperTweeter is the ideal partner for any of TANNOY's Prestige loudspeakers from the current Gold Reference series back through the line’s near five decades of heritage and evolution."

      Jak je tohle možný? Tak přece to ví úplně každej, každý děcko aj řidič šaliny, že Tannoy udělalo specielně pro svoje top bedny ještě víc top supervejškáč. Jaktože to nevíš ty? Cos dělal, kdes byl, o co ses zajímal, že tohle nevíš? To je to stejný, jaks psal, že v JBL Everest jsou repráky z kevlaru. A trval sis na tom, i když výrobce, tyvole výrobce!! uváděl, že jsou z papíru. Ne, prostě pro tebe jsou z kevlaru.

      Proč seš tak strašně, absurdně mimo, amigo? Fetuješ ligu?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      TEDDYBEDDY: Hele, citace z internetu jsou zjevně to, na čem si valíš, tak ti jednu předhodím:

      "For the Harbeth Monitor 40.1s, I think they are at their best in a fairly small room, reasonably close to a size of 3x4 meters or thereabout."

      Harbethy jsi též uváděl jako další špičkovou značku na výrobu reprosoustav. Evidentně kreténi, páč na vrcholu své řady mají bednu s 30 cm poklicí, ale to jsi zamluvil, resp. to není vrchol řady, žejo, to je vlastně odpadek na ozvučování. No a borec tady teď píše, že tahle bedna s poklicí se nejvíc hodí co místnosti vole 12 m2. Vysloveně pokojíček. Ten stejnej borec, na kterýho se odvoláváš, že cimra by měla mít rozměr půlvlny na 18 Hz (9,4 m). Přitom ty bedny mají repráky solidně daleko od sebe, jsou to kysně škaredý, rozhodně to nezavání dobrou difuzitou:



      Tak kurva Bedlo jak to je hombre?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      TEDDYBEDDY: Eště jak jsi psal, že Skyline je v akustickým zkratu. Máš ánung, o čem je řeč? Můžeš - s ohledem na akustickej zkrat - zkusit aspoň naznačit, proč máš pocit, že basák je v "menším" akustickým zkratu než ostatní měniče, a tudíž jsou to zrovna basy, který by měly dominovat u Daliček? Je to samo přesně naopak, jsou bass-shy, všeho je tam dost, až na basech to postupně slábne. Proč by sis pro všechno na světě myslel, že basy Dali Skyline 2000 by měly jakkoli hučet nebo dunět nebo cos to psal? Dyť jsou - sám jsi to napsal! - v akustickým zkratu! Dává ti to smysl?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Hombre, seš tam? Přítomnej? Nikdo se neptal, jestli se ti Tannoye líbí, ptali jsme se, jestli u nich je splněná ta tvoje difuzita, a tudíž jestli všechno dorazí na stejný místo ve stejnej čas, chápeš, basy středy vejšky, ve stejnou chvíli na správným místě, šlape to hraje to funguje to, amigo, a jestli, za předpokladu, že toto je splněný, jakože je, tak to znamená, že přestává platit ten tvůj nesmysl o velikosti místnosti vs. velikosti bedny nebo aspoň basáku. Že se ti nelíbí zvuk Tannoyů si nech pro manželku, to nikoho nezajímalo a nemusíš to sem psát, tady se řeší technickej princip, chceš-li. Takže ještě jednou: můžou se dát obří Tannoye do malé/běžné místnosti? Bude to v pohodě? Nebo to bude zas problém a ten basák je furt pomalej nebo tak něco?

      A, zcela bokem, máš nebo nemáš pocit, že souvisí délka basové vlny s rozměrama místnosti? Že cituješ nějakýho pablba, kterej říká, že dýlka místnosti by měla mít rozměr půlvlny na x Hz, jako podporu svýho tvrzení, že velký basáky (nikoli hluboký basy, bacha, tobě nejde o frekvenci, tobě jde o velikost měniče, kterej ju vyzařuje) nesmí do běžnejch místností. Furt nechápu, proč to tak je, za celou tu dobu, cos generoval náhodný shluky slov, se ti to nepodařilo uspokojivě vysvětlit. Hombre. Nechceš to zkusit nějak normálně? Ponašomu? Jako člověk?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Svatá prostato. To že je něco postavenýho podle ideálního vzoru eště neznamená, že je to technologicky zvládnutelný na top konkurenční úrovni. Hele ale sou to obrovský těžký bedny s obrovským kotlem hombre. Žádná zvuková špička ale vypadaj dobře. Myslím, že máš novýho favorita.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      ADAM: Poté cos uvedl, že na jedno ucho nedoslýcháš ale přesto se považuješ za vrchního sluchátkovýho arbitra. Šup k Machalíkovi do punkový party! :)
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MACHALIK: Pobavils. Po 10 letech jalovýho krafání a popírání tedy už chápeš že i sluchátka zahrajou 20Hz? A teď tím dokonce argumentuješ? 3 x sláva amigo! :o)))
      ADAM
      ADAM --- ---
      vidim, ze je stesti, ze mam teddyho uz par let v ignore (jako jediny IDcko na celym nyxu :-)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Jak by mohly bejt Skyline tezky na basech: vzdyt je to dipol, proboha!!
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      TEDDYBEDDY: Tannoy tím pádem jsou bodovej zdroj. Difuzita homogenita spojitost jak prase! Nic lepšího neni. Daj se teda poslouchat v malým pokojíku? Daj se poslouchat potichu? Teď jsem se v tom ztratil. Všechno to každopádně (asi?) dorazí na stejný místo ve stejnej čas, protože bodovej zdroj je to jediný správný. Jak to je s Tannoyema? Můžu mít Westminstery u sebe v kumbále nebo je tam další průser?

      Fázovej závěs je z jakýho oboru? Divadlo? Bytový textil? Rozhodně není z audio oboru.

      Mezi fóliema je zvukově velkej rozdíl, co to vykládáš? Jsi to neslyšel nebo co? Že se oboje natahujou, neznamená, že hodinky a holinky jsou to samý. To sis jako rozhodl, že mezi elektro a magnetostatem není zvukově žádnej rozdíl? Nebo to někdo napsal na internetu? Nebo neslyšíš rozdíl? Seš hluchej?

      A ještě k těm Skyline: Proč argumentuješ Dudkama? Před dvaceti lety nebyly jen Dudci, možná tys měl Dudka nebo ten tvůj prezentátor měl Dudka. Co přesně máš na myslí tím "kotle nerozhejbalo"? Seš si jistej, že máš v pořádku ten výpočet? Posledně jsi tvrdil, že velký repráky je potřeba, ech, "budit velkým signálem", a pak se ukázalo, že velký basáky jsou schopný hrát solidně nahlas už při velmi malým signálu, na což jsi reagoval po svým: "no právě". Čili co přesně je špatně s těma Cerwin Wega XL-15S? Potřebujou... velkej signál? Chápu to správně? A Dudek nedokázal dodat dostatečně "velkej signál" před dvaceti lety?
      Co je prosimtě ta "rychlost basáku"? Je to schopnost urychlit basy na stejnou "rychlost" jako maj vejšky?
      Znova se tě ptám, neměl ten tvůj Novák nebo kdo cimru v podkroví?

      U mě doma je to velmi v pohodě, dokonce bych řekl, že jsou lehký na basech, potřeboval bych víc. To se ještě doladí ustavením. Nějaký huhlání, vydunění mozku z hlavy - tys musel bejt úplně zfetovanej na sračku, kdyžs to poslouchal, jiný vysvětlení nemám.

      ----------

      Jak jsem ti psal včera, možná bychom se dokázali dobrat nějakýho závěru, kdybys jednoduše přestal plácat pičoviny a mluvil jako normální člověk. Co je to RYCHLOST BASÁKU? Jak se o něčem takovým chceš vůbec bavit? Uvědomuješ si, co produkuješ, když se na svoje posty podíváš očima někoho, kdo nežije v tvé hlavě?
      MATT
      MATT --- ---
      TEDDYBEDDY: mozna bys ten slovnik taky obcas pouzit.. podle me tri terminy "difuzita", "homogenita" a "spojitost" jsou tri odlisny vlastnosti a ty je pises jak synonyma..
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam