VOZKA: popravdě mě víc zajímá, kdo má na svědomí to strašný prznění finálních CD. Nahrát to je jedna věc, ale to co pak poslouchám ve finále druhá. Takže je otázka, jestli za to může nahrávací studio (spíš ne) a nebo nějaký inteligent, co má pak na starosti finální podobu zvukové stopy před lisováním. Protože jestliže se tu hádáme o rozdílu mezi kabely či zesilovači, tak je to prdlajs oproti tomu, jak zvuk ovlivní samotný zdroj. Možná to je jediné, na čem se tu všichni shodneme :) I když je fakt, že ty přebuzené nahrávky nezněly až tak mizerně, než jsem se HW posunul výš. Utrpení to poslouchat začalo s nákupem HD800.
Kdybyste měl někdo stopu, třeba do Českého studia, tak se jí rád chytím. Strašně rád bych se totiž pobavil s někým odpovědným. Chtěl bych slyšet ty argumenty pro. A vlastně mě zaráží, že si to neošéfují i samotné kapely. Představte si, že vymyslíte recept na fantastické jídlo, ale nějaký "aktivista" jej těsně před servírováním osolí, protože si usmyslí, že lidé více ocení přesolené jídlo.