KERRAY: Například houby poškozují (ve smyslu zrychleně opotřebovávají) játra nebo ledviny, teď přesně nevím. LSD pravda většinou taky nezpůsobuje závislost, ale neškodné to není. Každopádně jsem v pubertě chtěl zkusit jak marihuanu, tak houby nebo třeba i extázi. O všem jsem si něco přečetl a zkusil marihuanu jako kompromis mezi poškozením a zkušeností. Potřebu zkusit neznámé a navíc zakázané, navíc něco, o čem hodně lidí básní, jsem nepotlačil ani já.
KERRAY: Efekt, o kterém mluvíš ty zní jako pouhé placebo. Zdá se, že spíš ty nevíš, o čem mluvíš. Navíc dost pochybuji, že LSD bylo využíváno šamany a jogíny, když neexistuje ještě ani celých 100 let.
MUCKER: NIkdy jsem neřekl, že učelem je vyvolat závislost. A nikdy jsem si to nemyslel. Psal jsem, že účelem je vyvolávat různé fyzické či psychické stavy. Pokud jde o hulení, nejsem nováček a mám s tím několikaleté zkušenosti. Ale několikaleté znamená, že jsem to asi rok provozoval hojně a za poslední zhruba 4 jsem si zahulil tak odhadem 10x - 15x. To že po mnohem delší dobu například můj bratr hulí vesele slušným tempem a je to na něm sakra vidět (býval to bystrý člověk, dneska se není schopný naučit skoro nic nového) mě přimělo toho nechat. Závislost to pravděpodobně opravdu netvoří, ale kdykoliv slyším větu "můžu přestat, kdykoliv se mi zachce", tak se musím zasmát, protože ještě nikdo z lidí, které znám nechtěl. Takže ta věta by asi platila pro jakoukoliv drogu.