• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PALEONTOLOG: ...ja o huse a petrzeli nic nepsal jenom o Husakovi a par veci kolem pro pametniky :)
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PALEONTOLOG:
    .. trosku jinak ale to je o trochu vic starsi doba ohledne toho nazoru protoze to je opravdu dulezite jedna se o pana Tondu Marka 1785-1877vyznamneho buditele (blizkeho pana Pepika Jungmanna) Národního Obrozence a vlastence proze jemu vdecime ze mame Názor ,Předmět, Obsah, Domněnka, Věda a Rozsah
    hrob ma na Slavine na Vysehrade
    to jemu musime podekovat predevsim a podelit se o to
    .. to by byl hrich jestli ne..
    :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER: tys to nepochopil, ze prohlizeni obrazku mi nedava pro nejakou investigaci absolutne zadnej smysl. tak to zkus pochopit. me to dokonce nezajima ani dost na to, abych zvedl zadek a sel si to vyhledat v textech sam, prestoze na nich de facto sedim.
    jako ze by praha nejak nutne potrebovala navazat soucasnej projekt na nejakou stolu z I etapy, to si muze myslet jen laik.

    mnohem vyznamnejsi na prazskym metru je tzv. prazsky typ stanice, kde se trojlod stanice podarilo vyztuzit bez ochrannych piliru horniny. to je prinos ceskyho stavitelstvi tehdejsi dobe a byla to inovace i proti overenymu sovetskymu typu trojlodi. vyvinuto de facto za vystavby IIB.
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PALEONTOLOG:
    .. to bylo o tom videu v predeslem odkazu rozhodne ne o vas ... je treba si to pustit jinak se nedivim ze nerozumite vubec..

    ...musite na to kliknout jinak je to jen jejich nahled pak 33 a 34 fotku- obrazek :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER: v prispevku na ktery jsem reagoval je par nesmyslu, ale celkove rozumim sdeleni. u tohohle prispevku ti nerozumim vubec.
    na nejaky sotousacky fetise zvedavej nejsem, tak se spokojme s tim, ze politici-vsichni na nas neco hrajou.

    VOYAGER: nevim co je obr34 a 33, no napriklad v clanku se sice zminil nejakej podradnej sesuv pri vystavbe, ale vubec technet nezminil propad pri stavbe andelu. to se vysypal komin o neskutecny kubature od drahy az k povrchu. to jen k uplnosti informaci na netu.
    kdyz clovek sleduje nejakou odbornou literaturu a primarni prameny, tak se dozvi treba fakt, ze kubatura vytezenych hornin byla nahrazena prakticky srovnatelnym mnozstvim betonu. tolik ke geologickym pomerum na trase.

    pokud chces nejak relevantne patrat po jednotlivejch odbockach, tak ti doporucuju jit do geofondu a pujcit si geologicky pruzkumny zpravy, kde je projekt samotnej nejak specifikovanej. archiv hl m prahy by mohl udelat taky nejakou resersi ze svejch zasob. kazdopadne ac jsou spekulace plany, mam pro ne pochopeni. co mi pripada debilni je tvoje tvoje dezinterpretace par faktu v nejakej az svetonazor, kterej neni jen zavadejici, ale malo bystrymu ctenari dokonce skodlivy. me z tvych formulaci napriklad boli hlava..
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    LOPIK: možná leda Klárov je tak napůl související no...
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    Metro s Husákem odjelo z Kačerova, zahájilo 40letou éru — ČT24 — Česká televize
    https://ct24.ceskatelevize.cz/archiv/1035494-metro-s-husakem-odjelo-z-kacerova-zahajilo-40letou-eru
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    NOIK: Pro pamětníky! To to letí aneb stárnem, bože stárnem :-)
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PALEONTOLOG:
    VOYAGER:
    ..njn.. koukam ze tam je take o R1 (neni to klasicke metro jasne muzeme videt ze ma sberac na strese ktera byla z laminatu snad..horlava jak..)
    napsane ze to bylo z politickych duvodu ale neni to pravda !
    a kdo to rika je pan Fejk jak rikaji dnesni mladi
    to jsou naopak dnesni predevsim politicke duvody proc se to tvrdi!
    ....
    mj.
    tehdejsi nase situace:
    1. 9. 1959
    Do provozu zařazeny nové autobusy Škoda 706 RTO. tez vyrabel licencne v PL - JELECZ
    (mam s nim osobni zkusenosti je to skoro tank na dvou traverzach nesmite s nim moc rychle proste se v nem min. nebojite ani polí ani zdí.. kdyby neco)
    21. 11. 1962
    Do pravidelného provozu s cestujícími poprvé nasazeny tramvaje T3, kterými byla následně uskutečněna zásadní výměna a unifikace vozového parku tramvají.
    Říjen 1965
    Poprvé nasazeny autobusy ŠM11 zcela nové konstrukce, které navázaly na vývoj městských autobusů přerušený v první polovině 50. let. Celkem jich bylo do Prahy dodáno 2241 v letech 1965 až 1981, což je dosavadní rekord v počtu vozidel jedné typové řady a to sly nejen do Prahy ..

    16. 10. 1972
    Ukončen provoz poslední trolejbusové linky č. 51 (Stadion Strahov – Orionka). Tímto aktem dokončeno rušení trolejbusové sítě v Praze a její náhrada autobusy.

    a az 1986 o provozu s cestujícími zařazeny velkokapacitní tříčlánkové obousměrné tramvaje KT8D5 představující první nový typ od zavedení T3 v roce 1962. (tatra Smichov)
    ....

    tenkrat to bylo nerealne uz jen kvuli tomu i kdyby mely vsechno testovani za 1
    tak 1. faze Zlicina byla dostavena az v 89 roce a prvni nízkopodlažní tramvaje RT6N1 z ni vyjela 1997 = teoreticky a i celkem prakticky a logicky 1. vyjezd seriove R1 pokud by se tam nedelala tato RT6N1 ale R1 nebo ne???
    muze za to kdo snad?
    čech ne?
    rus?
    putin?
    a co na to Jan Jleskac?
    ví že jezek19 uz neni v kleci?

    Historie městské hromadné dopravy v Praze | Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
    Historie městské hromadné dopravy v Praze | Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
    https://www.dpp.cz/zabava-a-zazitky/historie-dpp/historie-mestske-hromadne-dopravy-v-praze
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    NOIK: politici-vsichni hrajou habaduru, prece
    NOIK
    NOIK --- ---
    PALEONTOLOG: já teda popravdě ani moc nerozumím co se tady pán snaží tak urputně sdělit
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER: myslim, ze tomu rozumis jak husa petrzeli. dulezity je, ze mas nazor. to je prima, nezapomen ho sdilet na internetu
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    jinak jak z toho vypliva neustale se opakovali od 19stol ty same napady jak na tramvaj tak i metro a vzdy nakonec se reklo ze to bude metro spis nez tramvaj ale Pepik nakonec prakticky po 70 letech od prvniho navrhu zacal delat tu tramvaj a nakonec z toho bylo metro coz se vzdy nakonec potvrdilo ty plany se plus minus nezmenily podzemni tramvaj v centru + metro (3az 4 trasy)a vaclavak- museum byl jasny vzdy
    ono to ani jentak nejde si kopat kde se nam zachce atak jenom si to davam do souvislostí napr s tim Déčkem to prave povede pres tu pankrac tak tam je jiste nejaky predpripraveny prostor at jiz stavebne nebo minimalne geologicky nejednou provereny
    na nas politici-všichni hrajou habaduru co se jeste musi a kde si cosi aby si na tom neco nahrabali atp a pri tom je to skoro sto let stale stejne az na par detailu kde bude jaky vylez atp
    nejvetsi vyjimkou byli asi nemci ale ti nam tu Prahu chteli predelat komplet

    jinak jak jsem to hledal tak jsem nasel aj ve sve pameti ze jsem o tom vedel ale zapomel
    starou lanovku na letnou misto ktere byl pak pohyblivy chodnik - eskalator
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PLOSTENKA:
    uz to mam jen to sem nejde dat samostatne ... je tam napsano mladeznicka duben 72 a fotka tomu i odpovida je to vic v hloubce nez pp je to prevzato z archivu dpp..



    tak to je on Pepik ktery to zacal..

    LOPIK
    LOPIK --- ---
    PLOSTENKA: Tohle vypada kompletne, bojim se, ze zadny tajny koleje a nastupiste pana Zababy neexistujou.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    N_I: Seva se to jmenuje, měl jsem to jako děcko a furt se to vyrábí, koupil jsem jednu tu stavebnici loni děckám k vánocům a jako dobrý, baví je to jaksi, ale blbý jsou ty čepy na kola - buď jsou moc úzký, nebo díry v těch bílejch spojkách moc velký - prostě kola nedrží a upadávají :-(
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    N_I: S tou si rády hrají i naše děti, které s legem vyrůstají.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam