• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    ANNONKA
    ANNONKA --- ---
    N_I: je to na křižovatce, jejíž jedna cesta vede do tunelu pod tratí? Ta, na které fotograf stojí..
    N_I
    N_I --- ---
    GIANT
    GIANT --- ---
    PLOSTENKA: nejnovejsi kram porad lepsi nez ta porsche sracka. kdyz vis do kterejch dveri jit, tak jses v pohode. u porsche nemas sanci vcetne tramvajaka.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    RSZ: ja stravil v t3 cely mladi dojizdenim, vc. vs studia, takze 20 let jsem se coural po brne timhle. podvozky hrozny, topilo to celej rok, jen v zime v tom byla klada. ale melo to dobry posuvny velky okna, narozdil od dnesnich stroju. teda pokud nezatuhly v drazkach, pak ne :-)
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    RSZ: To byl strašidelnej zážitek už někdy před třiceti lety. Příšerný.
    RSZ
    RSZ --- ---
    JENIIK: tak se prosímtě tou rachotici t3 z Jablonce do Liberce svez, je to zážitek pro milovníky veteránů, ale ne MHD v 21.stoleti. Drnci to, klepe se to, je to hlučné.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    87HIGHFLYER: smysluplný příměr z toho dělá fakt, že to není komerční sračka na vyhození, ale relativně rozumnými lidmy používaný stroj, který se nezahazuje, protože je módní něco jinýho.

    Z tohohle pohledu řešit věk původního designu je kravina, protože to bychom mohli říct, že železnice je nahovno, protože je stará 200 let.

    Tak jsem to myslel.

    Mě trošku vadí, jak se tu melou nepoučený hovna, tak jako starý muž křičím na mraky, není třeba mi to říkat ;-)
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    JENIIK: promin, to je proste blablol. To ze se dve veci dlouho vyrabeji z nich nedela smysluplnej primer. Vyroba, vyvoj, uziti, naklady a legislativa kolem tramvaje a proudovyho vojenskyho letounu nema spolecnyho absolutne nic.

    Jen pro jistotu - ja jsem rozhodne pro modernizace a pouzivani T3 tramvaji, do budoucna at je klidne puvodni jen vnejsi design a jezdi dalsich 50 let.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    87HIGHFLYER: V čem stupidní? V tom, že F-16 se pořád vyrábí a modernizuje, což je to samé jako s t-3 s tím rozdílem, že základní konstrukční prvky tramvaje mají několikanásobně vyšší životnost, takže poslední vyrobený kus t-3 je z roku 97?

    Nebo to snad srovnáváte s autama, který taky s minimální údržbou vydrží sloužit 20 let?

    To je zase debata jako z mateřskéí školy.

    Zkuste přinést argumenty, když už jsme (včetně mě) dost mimo téma...
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    HUGH_BOYLAN: sorry, ale to je naprosto stupidni srovnani.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    HUGH_BOYLAN: a kolik z nich je starsi 35-i let?
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Bratislavskí stokári (1948)
    https://www.youtube.com/watch?v=WQHR4wjdE0g
    DPMAN
    DPMAN --- ---
    RSZ: sorry, napsal jsem to blbě. Mluvil jsem o pražských.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    RSZ: F-16 je stará 51 let a pořád lítá. A dobře.
    PLOSTENKA
    PLOSTENKA --- ---
    T3 je aspon prostupna narozdil od toho nejnovejsiho kramu, kde se cela prvni pulka saliny tlaci v jednech dverich a posledni puldvere jsou jak ulicka na jatka.
    RSZ
    RSZ --- ---
    DPMAN: Koukám třeba na liberecké a jsou 86-87. Tak to je skvělý, jsou staré jen 37 let.
    DPMAN
    DPMAN --- ---
    RSZ: ty T3 nejsou ve skutečnosti starý.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    RSZ: to je spíš údržbou, ta věc umí být nadmíru pohodlná a je bytelná. Liberecko má problém v tom, že kupujou věci z druhý ruky a ty na metrovej rozchod byly na vodpis už dáávno.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Já T3ky miluju a až zmizej, bude mi to strašně líto. Žádná další tramvaj není tak pasažérsky přátelská. Vyjma teda toho, že má schody.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    PREDSEDA: houpu se v kolenou, jen to vidim
    RSZ
    RSZ --- ---
    ..třeba Liberec-Jablonec jezdí jen T3, strašný
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam