• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    MISTR_CHVEJ
    MISTR_CHVEJ --- ---
    MILKOV: zrovna za toto dostal nejaky klucina v HMMC krasne premie, protoze jim prekopal paintshop a usetril denne slusne penize za vylepsene sekvencovani

    moje zkusenost z HMMC, barvy se redukovaly na minimum, protoze jim spatne ladily parkovaci senzory ale auto Vam jsou schopni udelat jakekoliv, byla tam zakazka pro spanelkou banku Santander a zaplatili si pekne tu jejich specialni cervenou
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    FOOTFAN: jenže rychle rezly. Takže si do 5 let šel na přestříkání. Děda byl lakyrnik a dělal melouchy. Měl tyhle krásné vzorníky od mnoha značek a co sis vybral, to ti namíchal.
    Mám dojem, že škoda 120 a 105 v originální barvě nikdy nebyly červené, ale červených jezdilo dost.
    PLOSTENKA
    PLOSTENKA --- ---
    NYKRUK: Hlavne je barva v technicaku a vsichni prudi, kdyz si to prestrikas sam.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    MILKOV: Navíc pigmenty pro barvy na červeném základu jsou dražší.
    MILKOV
    MILKOV --- ---
    Nedalo mi to a skočil jsem včera za markeťákama. Opravdu je to tak, že poptávka po pestrých barvách a výjimkou červené a cihlové je aktuálně na minimu a samozřejmě se na to nakládají i požadavky na bílá flotilová auta, která se dají nejsnáz opatřit firemními polepy.
    Pro lakovny platí technické omezení na to, že v rámci výrobního týdne a plánování barevných bloků se dá stříkat šest barev (podle počtu hubic na karuselech). A je samozřejmé, že čím větší bloky se jedou, tím je byznys radši, každé propláchnutí karuselu je drahá záležitost jak co do nákladů, tak i do dopadu na kvalitu, životní prostředí a produkční čas.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    PREDSEDA: mozna, netvrdim to. Melo jit o auto pro masy, soudobe zahranicni modely jsou podobne jednoduse konstruovane. Drazsi auta se tu v podstate, krom Tatry pro VIP, nevyrabela, takze tezko srovnat.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: Zjednodušeně: "Radši Astro v horší konfiguraci, než Aerostar v té ideální." :)
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: To já bych neuměl. Když něco chci, tak jsem schopen i leccos oželet, než abych nakonec šel do něčeho jiného.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    HAR4NT: Přesně tak, tak vzniká prostor pro aeberealizaci... :)
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    NYKRUK: tak to je podle mě urban legend.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    PREDSEDA: Pri konstrukci S 1000, potazmo nasledujicich modelu, mela udajne strana pozadavek, aby auto slo servisovat bez zvedaku. Slo jim o to, aby chudy lid nohl kutit po garazich.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    HARPER: Tj. u kila a stodvácy jsme to měli nacvičený tak, že jsme motor uměli vycuknout za 3/4 hodiny. Sundat zadní čelo, vyndat pár šroubů na převodovce a pak už to drželo jen na tý zadní příčný trubce (4 šrouby). Takže výměna motoru za dvě hoďky i s pauzou na sváču.
    HARPER
    HARPER --- ---
    Sorry za překlepy,velký prsty a malej mobil
    HARPER
    HARPER --- ---
    FOOTFAN: potvrzují, děda po menších čekání přijel ve žluté 120 a babi byla nešťastná, chtěla červenou, no po 5? letech byl motor zralý na GO, tak se vyloupnul z auta a zatímco byl na dílně, tak se auto prestrikalo na požadovanou červenou a dokonce dostalo zadní čelo z novějšího modelu (ty velký světla oproti původním svislým). Stejně to udělal táta, ten teda dovez 16! let staré kilo v zelené, bylo brutal pohnite,ale tak se rozebrali, vyvrátilo, precalounilo a hodilo do červené co asi zbyla při stříkání té 120 :D, to kilo mělo ještě jednu vychytávkuba to byl druhý motor, vždycky se udělala technická s původním a pak se tam soupnul nějaký ostřejší že 110 :) byla to otázka jednoho odpoledne
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: vzdycky se neco najde... ja klidne nakonec koupim treba i jiny model, nez co bych primarne chtel...
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    CUSTOM1: no tak beres co je no, barvu kuze si clovek taky nevybira a nak se s ni musi smirit. koneckoncu si to auto taky muzes vzdycky ozdobit barevnym perim vzacnych ptaku nebo naopak ho nechat co nejvic vysisovat na primym slunci.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    FOOTFAN: Ještě ano v raných devadesatkách ne. Naši byli v pořadníku na Favorita a když na ně přišla řada, tak se zrovna vyráběla fialová řada Prima, tak holt jsme měli fialový auto.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: No, ale když není z čeho vybírat?
    FOOTFAN
    FOOTFAN --- ---
    PREDSEDA: A bylo to přímo z výroby, a nebo i z velké části tím, že auta mezi lidmi kolovala spousty let a byla často opravovávána a přelakována. Třeba u té Škody 105/120/130 si zas tak pestrou paletu barev taky neuvědomuji. A ta naše žlutá byla celkem neobvyklá.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    FOOTFAN: je to tak, byl jsi rád, když na tebe nějaké auto zbylo, žádná možnost konfigurace nebyla. Ale to taky nikdo netvrdí. Jde o to, že se auta dělala v pestřejších barvách by default.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam