• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    FOOTFAN
    FOOTFAN --- ---
    Tohle je originální červená.

    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    CADDY: jo tahle. Byla ale možná se dělala kratší dobu? Nejvíc bylo vidět takovýxh okrových, zelených a světle modrých.
    CADDY
    CADDY --- ---
    MAR_TINA: podle me byla origo takova ta hnusna cervena do oranzova :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: ale to je prave soucast toho, co ja chci...nebo spis co nechci... a pokud me to ma denne srat, tak to muze byt jinak idealni model, ale nema to smysl... proto jsem ted tak neplasil z toho cerveneho TC ani, byt by to jinak byla dokonalost docela. U "Tveho" LS nad tim premyslim, protoze me to sice sere, ale je to furt kategorie levnych DD, ktery nejspis nebude natrvalo, pripadne kdyby byl hodne dlouhodoby, tak treba nejak porasim jinak, ale jine dealbreakery nema asi moc... ale TC je vrchol DD, jinak dokonale auto...a s tim sedym vnitrkem bych ho nedal. Nehlede na to, ze se tam nehodi vubec k vnejsi barve, u toho Buicku se to aspon nebije s lakem...navic jak ma to drevo a cerny panel pres palubku, je to preci jen aspon trochu utulne... Ja mam asi stesti (a zaroven smulu), ze nemam jediny cil, libi se mi spousta veci..takze koupit jiny model neni takovy problem... ale zase ti, co maji jasnou predstavu, jsou ve vyhode v tom, ze je nic nerozptyluje a vedi, co hledaji... nicmene u me by do toho souboru patril i config... tim spis, dkyby to bylo vysnene auto, tak si ho nechci kazit...a ta barva dokaze udelat i rozdil mezi hezkym a hnusnym autem...
    MISTR_CHVEJ
    MISTR_CHVEJ --- ---
    MILKOV: zrovna za toto dostal nejaky klucina v HMMC krasne premie, protoze jim prekopal paintshop a usetril denne slusne penize za vylepsene sekvencovani

    moje zkusenost z HMMC, barvy se redukovaly na minimum, protoze jim spatne ladily parkovaci senzory ale auto Vam jsou schopni udelat jakekoliv, byla tam zakazka pro spanelkou banku Santander a zaplatili si pekne tu jejich specialni cervenou
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    FOOTFAN: jenže rychle rezly. Takže si do 5 let šel na přestříkání. Děda byl lakyrnik a dělal melouchy. Měl tyhle krásné vzorníky od mnoha značek a co sis vybral, to ti namíchal.
    Mám dojem, že škoda 120 a 105 v originální barvě nikdy nebyly červené, ale červených jezdilo dost.
    PLOSTENKA
    PLOSTENKA --- ---
    NYKRUK: Hlavne je barva v technicaku a vsichni prudi, kdyz si to prestrikas sam.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    MILKOV: Navíc pigmenty pro barvy na červeném základu jsou dražší.
    MILKOV
    MILKOV --- ---
    Nedalo mi to a skočil jsem včera za markeťákama. Opravdu je to tak, že poptávka po pestrých barvách a výjimkou červené a cihlové je aktuálně na minimu a samozřejmě se na to nakládají i požadavky na bílá flotilová auta, která se dají nejsnáz opatřit firemními polepy.
    Pro lakovny platí technické omezení na to, že v rámci výrobního týdne a plánování barevných bloků se dá stříkat šest barev (podle počtu hubic na karuselech). A je samozřejmé, že čím větší bloky se jedou, tím je byznys radši, každé propláchnutí karuselu je drahá záležitost jak co do nákladů, tak i do dopadu na kvalitu, životní prostředí a produkční čas.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    PREDSEDA: mozna, netvrdim to. Melo jit o auto pro masy, soudobe zahranicni modely jsou podobne jednoduse konstruovane. Drazsi auta se tu v podstate, krom Tatry pro VIP, nevyrabela, takze tezko srovnat.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: Zjednodušeně: "Radši Astro v horší konfiguraci, než Aerostar v té ideální." :)
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: To já bych neuměl. Když něco chci, tak jsem schopen i leccos oželet, než abych nakonec šel do něčeho jiného.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    HAR4NT: Přesně tak, tak vzniká prostor pro aeberealizaci... :)
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    NYKRUK: tak to je podle mě urban legend.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    PREDSEDA: Pri konstrukci S 1000, potazmo nasledujicich modelu, mela udajne strana pozadavek, aby auto slo servisovat bez zvedaku. Slo jim o to, aby chudy lid nohl kutit po garazich.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    HARPER: Tj. u kila a stodvácy jsme to měli nacvičený tak, že jsme motor uměli vycuknout za 3/4 hodiny. Sundat zadní čelo, vyndat pár šroubů na převodovce a pak už to drželo jen na tý zadní příčný trubce (4 šrouby). Takže výměna motoru za dvě hoďky i s pauzou na sváču.
    HARPER
    HARPER --- ---
    Sorry za překlepy,velký prsty a malej mobil
    HARPER
    HARPER --- ---
    FOOTFAN: potvrzují, děda po menších čekání přijel ve žluté 120 a babi byla nešťastná, chtěla červenou, no po 5? letech byl motor zralý na GO, tak se vyloupnul z auta a zatímco byl na dílně, tak se auto prestrikalo na požadovanou červenou a dokonce dostalo zadní čelo z novějšího modelu (ty velký světla oproti původním svislým). Stejně to udělal táta, ten teda dovez 16! let staré kilo v zelené, bylo brutal pohnite,ale tak se rozebrali, vyvrátilo, precalounilo a hodilo do červené co asi zbyla při stříkání té 120 :D, to kilo mělo ještě jednu vychytávkuba to byl druhý motor, vždycky se udělala technická s původním a pak se tam soupnul nějaký ostřejší že 110 :) byla to otázka jednoho odpoledne
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: vzdycky se neco najde... ja klidne nakonec koupim treba i jiny model, nez co bych primarne chtel...
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    CUSTOM1: no tak beres co je no, barvu kuze si clovek taky nevybira a nak se s ni musi smirit. koneckoncu si to auto taky muzes vzdycky ozdobit barevnym perim vzacnych ptaku nebo naopak ho nechat co nejvic vysisovat na primym slunci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam