CYBERWOLF: "V cem je prinos zatajovani mechaniky?" Priblizeni k realite, zabavnost, vetsi vydrz u hry.
Moje hra bude slozita, ale zaroven bude mit mnoho reseni. Nemam rada hry, kde jsi omezen urcitou taktikou, par vecmi, prostorem nebo tak. Vetsinou mas na vyber vojaka, lepsiho vojaka a pak treba maga nebo treba kuchare :) Nikde neni poradna moznost sestaveni vlastni jednotky. Chapu, ze se takove veci snadneji pocitaji, ale je to proste nuda. Takova hra me prestane bavit behem par dni.
Mnohem zajimavejsi mi prijde sestaveni vlastni armady (ala MOO), zvoleni bitevni taktiky, moznosti treba zvitezit diky napozicovani lucistniku na bok, kde jsou skaly a podobne jine prkotiny. Soucasne s tim jde i neco jako realita. Kdyz to zazenu trosku do krajnosti, tak pokud te nekdo prepadne treba v busu, tak taky nevis, ze tvoje sance je max 9 obrany :) Jen vis, ze tvoje sance je pomerne mala.
Kdyz vyjde nejaka nova hra na PC, tak u ni vydrzim tak 30 min, max 2h. Jedina u ktere jsem dokazala travit vic casu a taky ji dohrala je Far Cry 2. Hlavni duvod vidim v te volnosti pohybu a reseni misi vlastnim zpusobem. To je to, co me osobne na hre zaujme. Ne kolik poslu tanku s utokem 10, aby znicili 12 raketaku s obranou mozna 10.
Chci uzavirat vojenske/obchodni smlouvy, mit diskuzi s hraci, obchodovat, mit simulaci zivota, vynalezat nove budovy, zbrane a kouzla.
Boj tam sice bude taky, ale nebude tak podstatny. Zvitezit v me hre se bude dat i jinak nez jen bojem.
Kdyz uz jsem u toho, tak mnohem vic hracu z her odchazi pote co si vypiplaji svoje kralovstvicko a nekdo silnejsi jim ho projede nez aby odesli kvuli nepochopeni hernich pravidel :)
Naopak se muzu optat, co tobe prinese zobrazeni vzorecku? :)