• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMAS3333: jde vsechno (akorat se to nemusi vzdy vyplatit) :)
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      CYBERWOLF: to je len napad, pripravujem si koncept na inu, o dost "klasickejsiu" hru, tu ma len zaujima ci by sa to dalo a ako by sa dalo :)
      za odpovede dik
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMAS3333: Tak videl jsem uz javascriptove lemingy, ale to byl trochu extrem. Pak by se dalo jeste pouzit java aplet. Na druhou stranku, myslim si, ze tohle vsechno by slo mnohem lip s tim flashem.

      Ja tedy, za hlavni vyhodu webovych her povazuji to, ze si muzu behem minuty neco odehrat a pak zas delat neco jineho a to by zrovna v RTS asi moc neslo. Proste prijde mi to trochu jako delat z pejska kocicku :)
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      TOMAS3333: JS jako Ajax by mozna nebyl tak rychly, ale taky by to slo. Mrkni na Dolumar. Je teda fakt, ze kdyz tam bylo kolem 2000 registrovanych lidi, tak uz to bylo docela zasekane. Taky by se muselo to xml prenaset pouze pro dane eventy, aktualne se v tam vola xml pro uplne vsechno co je na obrazovce a to imo dost zdrzuje.
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      TOMAS3333: bud flash nebo silverlight
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      ciste teoreticka otazka, napada vas nejaka technologia, ako by sa dala urobit realtime strategia ako browserovka? okrem flashu. javascript by to asi nestihal timeoutami refreshovat, ze?
      CHARLEZ
      CHARLEZ --- ---
      Kontinuální, z nějakého jiného důvodu, který řeknu v klubu.
      mam rad rozvijejici se svety, svety s ucelenou historii a konzistenci (i kdyz mnozi hraci i admini delaj hrozny picoviny, ktery narusuji logickou konzistenci sveta)
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      Restarty, vyjadrim se v klubu :) Chci mit vic samostatnych serveru. Hra tim dostane nezavislost a multaci se budou moct realizovat na ruznych serverech a zkouset si ruzne skilly/taktiky/cokoliv. Kazdy server se bude resetovat az kdyz hru nekdo dohraje, coz muze byt taky za hodne dlouho :) Kazdy server pak muze mit ruzne modifikace, vic do boje nebo vic do simcity.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Na nastence je nova anketa
      TOMG
      TOMG --- ---
      Jak píše Mictech, jsou hráči co se skutečně budou snažit pomoct. Jen je třeba upozornit, že tam nemají psát, co by hra měla dělat :)
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      CYBERWOLF: ja myslim, ze se to vyplati, protoze se najdou hraci, kteri budou reportovat opravdove chyby

      nic ti nebrani problemovym hracum, zakazat odesilani bugreportu
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Co myslite, ma cenu pripojit k webove hre nejaky bugtracker, umoznujici uzivatelum psat hlaseni o chybach?

      Nejde mi ani tak o uvahu o uzitecnosti bugtrackeru, ale spis o to, jestli je mozne ocekavat, ze uzivatele budou skutecne hlasit chyby. Dokazu si totiz predstavit, ze pulka na to bude kaslat, pulka ze zbytku bude psat hlaseni "vubec to nefunguje" a vetsina zbytku bude psat o chybach a cheatech pokazde, kdyz jim da nekdo na frak.

      Co myslite, vyplati se to?
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      CYBERWOLF: Ad posledni veta, uz se tesim :)
      TOMG
      TOMG --- ---
      CYBERWOLF: Však jasně, že to z nich jde přibližně vyčíst. Ale nevíš to přesně, to poznáš až z konkrétních bitev.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Co me jeste tak napadlo, tak mozna neni spatny napad pro lepsi prehlednost reprezentovat ciselne hodnoty i graficky, jako to melo treba UFO (verte nebo ne, nenasel jsem screen z puvodni hry - ale alespon neco)

      http://sourceforge.net/dbimage.php?id=66447
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMG: Tohle vsechno jsou fajn veci (radu z nich planuji implementovat), ale je v necem horsi varianta, kdy princip jak tyto veci funguji, bude znamy nez varianta, kdy znamy neni?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMG: Tak ja jsem ty piktogrami nevidel, ale predpokladam, ze nejak z nich musi jit vycist, co je lepsi, co je horsi, nebo alespon co je co, jinak by tam ani byt nemuseli, ne? :)

      S tim zkousenim je to celkem zajimava myslenka
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      WEWERKA: "V cem je prinos zatajovani mechaniky?" Priblizeni k realite, zabavnost, vetsi vydrz u hry.
      Priblizeni k realite - tento bod ma mnoho uskali. Osobne jsem pro to udrzovat kontakt s realitou do te miry, ze kameny neplavou, lide potrebuji k zivotu dychat a funguje jakasi bezna logika a selsky rozum. Nesmi se to prehnat, zejmena u "velkych strategii", kdy clovek hraje treba cely stat (ve skutecnosti by to delaly stovky lidi na fulltime, takze by se z toho jeden musel zblaznit).

      Zabavnost - nevidim duvod, proc by mely byt skryte principy zabavnejsi. Kdyz me nebavi to zjistovat, tam me preci nikdo nenuti ten manual cist:)

      Vetsi vydrz u hry - mozna to tak mas proto, ze ty hry sama delas, tak te nejvic zajima, jak to maji udelane oni :) Priznam se, ze ja to mam podobne. Ale zas si myslim, ze hra by mela byt zabavna jako takova, nemelo by na ni byt nejzajimavejsi zkoumat, jak se vlastne hraje a jak funguje (i kdyz tak to je zhruba se vsemi hrami od Fantasy Flight Games a maji uspech)

      Co se tyka zbytku prispevku, tak z toho usuzuji, ze pokud to s tou moji hrou vyjde, tak ze by te mohla docela bavit:)
      TOMG
      TOMG --- ---
      Dále máš masakrování radarů nebo aspoň rušení senzorů. Kdo nic nevidí má problém. Rozbíjení konstrukční infrastruktury a zásobování a až pak následný úder na nejslabší místo.
      Dost často se tohle zjednodušuje, že mají jednotky nekonečně munice a zásob.
      Buď chceš pořádnou simulaci války a je jedno jestli máš tanky nebo kouzelníky.
      Nebo si chceš jen zabojovat a nemuset řešit tyhle docela podstatné a nudné věci. To už je lepší to rozdělit mezi víc hráčů a střídat se.
      Na samotné válčení je fajn World in Conflict, myslím tím hru po netu a komunikace přes mikrofony.
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      TOMG: :D
      Taky pocitam s magy, kteri budou mit specializaci na iluzi :D Na takove "oplechovani" s magii se docela tesim :DDD
      TOMG
      TOMG --- ---
      A to nepočítáme situaci, kdy ti silnější jednotku oplechují jako starší typ a ty to nepoznáš, až když zjistíš, že ji nezničíš tím, čím bys čekal, že ji zničíš a rozseká něco tobě. Případně namaskované slabší stroje na silnější nebo jen klamné cíle, které však mají radarový a IR odraz na zastrašení.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam