• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: U slovniho fotbalu mi to dava smysl, ale u kostek moc ne :|. Samozrejme, mozny je vsechno :).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    pokud je vhodna hra tak tam chodi. ja tam nasazoval jeste jinou hru ale tu pro slozitost hralo asi jen 5 lidi ale ti tam byli furt... takze jak jsme psal hry funguji jen je treba zvolit spravnou...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: To mi nepripada jako uplne nejstatnejsi napad... pokud ti jde ciste o to, aby se tam bylo jednou denne na co podivat, muzes udelat nesmysl typu "vtip dne", davat jim body za prihlaseni a podob. Kostkama s denni periodou ale nikoho nedojmes
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    1/ je to intranet pro detskou organizaci
    2/ mam tam jiz hru slovni fotbal a hodne decek tam chodi prave jen tak juknout a prihodit dalsi slovo

    Takze vyzkousene je ze to s hrami funguje. jen je treba najit vhodnou hru do tohoto prostredi. neco jako na FB chodit cistit akvarka (nebo co tam je ucelem znam to jen z doslechu)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: A to je tam chces donutit tema kostkama :-O?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    je to interni web. nechci tam ziskavat nove duse... jde jen o to "donutit" lidi jinak nez povinosti aby se tam jednou denne jukla :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Ja se v kostkach zas tak moc nevyznam, ale hraje se nejaky urcity pocet kol, behem kterych je potreba nahnat co nejvic bodu, ne? Kdyz jich bude, rekneme, 10 na den (tj. jedna partie), tak to muzu nahazet (proti pocitaci) a dosahnout nejakeho vysledku. Ten se nasledne zapise do zebricku. Je to behem minuty, zahraju si a nemam pocit, ze musim na neco cekat.

    Rekl bych, ze tohle neni druh hry, ktery by byl nekdo ochotny hrat pravidelne, spis si prilezitostne (z nudy) chvili zahazi. Proto mi neprijde jako stasne udelat jeden hod na den, nasledovany celodennim cekani na dalsi (drtiva vetsina lidi se zitra nevrati)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256 --- --- 21:17:00 8.8.2010
    CYBERWOLF:
    tak zebricek je treba aby bylo v cem soutezit... a zase je treba nejak srovnavat ty co hodi jednou a ty co budou hazet cely den...

    a hra kterou popisuji se hraje normalne na kola takze nemohu nechat nekoho nahazet 20 kol dopredu... :)


    CYBERWOLF --- --- 20:13:09 8.8.2010
    Je potreba, aby na kostky byly protihraci? Stejne to je pres nahodu, tak to muze byt klidne vyhodnocovane rovnou a muzes treba jenom sestavovat ty zebricky


    KOC256 --- --- 9:13:50 8.8.2010
    pred casem jsem tu resil jakou rychlowebovou hru napsat...

    ted jsem se rozhodl ze zkusim napsat klasicke kostky (1- 100, 5 - 50, šx1 - 1000, ...) - asi znate...

    Jen premyslim jak resit hrajici a kola hry na webu kde je pristup sporadicky... aby to na jednu stranu nebyla nuda a na druhou aby se mohl zapojit rozumny pocet lidi...

    Zatim co me napadlo napriklad udelat 1kolo denne a kazdy den jakoby deni poradi. Jakoze nebude to nejaky velky magnet na to aby tam byl porad nekdo online ale alespon neco no :o)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    CYBERWOLF: já se nepodcenuju jen konstatuji fakta.... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    BOTRYTIS: se nesmis tak podcenovat ;)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    CYBERWOLF: nepředceňuji, jen se držím reality... nejsem prostě tak dobrej... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    BOTRYTIS: zas to s temi potrebnymi znalostmi neprecenuj ;)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    takovýhle problémy jsou i s obyčejným webem... boužel mé znalosti nejsou na takové úrovni abych mohl realizovat své nápady na hru... a asi ani nikdy nebudou... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    No, to mi povidejte.

    Se svoji "celovecerni" hrou jsem dospel do stadia, kdy letos v podstate nijak nepokracuju dal, jen predelavam stare veci, aby byly lepsi, jednodussi a kod pokud mozno prehlednejsi a rychlejsi. A myslim, ze se mi to celkem dari, jen je docela ubijejici, kdyz se dokoncene veci zas vraci na todo list :( Utesuju se ale tim, ze dalsi vyvoj pujde daleko lepe, nez kdybych tuhle udrzbu nedelal
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    TRANCEWARP: vždy jde jedna věc udělat několika způsoby, jde o to která varianta je lepší, určit to je ovšem hodně těžký... :-)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    nejvetsi sranda je, kolikrat predelava clovek tu samou vec... ted predelavam grafiku k manazerum alianci a vtahu atd, spousta obrazovek a tak 20% kodu je tam zbytecne, pac to de udelat elegantnejs...

    achjo ;)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    KOC256: jj, jen jednou ti dojdou prachy a investor uz moc tlaci, tak teda vydas to, co zrovna uz mas ;))) me ted jen reseni grafickyho skinu zabralo 3 tydny prace ;)) i jen nadefinovat ostanim praci je skoro nadlidskej ukol...

    sakra, uz se tesim, az to sem budeme moct postnout, cca za 2 mesice to vidime na alfa verzi, tak pak by to mohlo byt realny vas zatahnout do testovani ;))


    CYBERWOLF: no tak ja se tesim, drzim palce ;) pokud 100h staci na hru, tak to musi bejt primo genitalni koncept ;))
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TRANCEWARP:
    tak ale pokud tech 5 kroku vedle neudela tak nikdy nebude mit ten "dokonaly" sesty...

    taky mam aplikacku ktera prosla nekolika verzema a kazda nova byla 100% dokonala proti predesle a dneska bych to uz napsal zase jinak :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: ja to nepisu honem honem, aby to bylo co nejdrive hotove - jen je to zkratka tak jednoduchy koncept, ze to muze byt realne rychle hotove (tedy kdybych na to treba za posledni skoro tri tydny alespon sahnul a tak...)

    Pevne verim, ze to dam uz na prvni pokus :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jako gud lak ;) ja uz mam konkretni zkusenost, ze to, co napises za takhle kratkej cas je nepouzitelny... a pak, az to posesty prepises vod zacatku, potom, co uz to mas fakt dobre promysleny, tak tehda teprve to k necemu je ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: Ano, bude to textovka, vcetne plne prekopatelne herni mechaniky :) V tech 100 hodinach jsem mluvil o systemu (enginu?), nikoliv o obsahu - a stale si myslim, ze to pujde (jen tak nejak nevim , kdy se k tomu zas dostanu - zivot je pes)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: hele a to bude naka textovka ta tvoje hra nebo co? za 100 hodin mozna napises nakej obecnej parser cehokoliv, ale ke hre to, pri vsi ucte, bude mit hodne daleko... ;) za100h napises tak nakou litaci arkadicku nebo nakej hlavolam, ale ne rpg ;)
    YAWGMOTH
    YAWGMOTH --- ---
    TENCOKACISTROMY: on Pletka v tomhle směru neni zrovna nejproduktivnější programátor, i na tom darkelfovi kterému se věnuje již nějakých 10 let jsou pořád chyby, případně zbytečné uživatelsky dost nepřívětivé prvky :) Ale zas když už si něco vezme do hlavy tak u toho vydrží, takže třeba to dotáhne do hratelné podoby.

    jinak zvuky jdou kdekoliv rychle vypnout .. mě se docela líbily, ale tak člověk si to jednou pokliká a stačilo no :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: V obecnem pojeti bych s tebou mohl souhlasit, ale neni to pripad Pana Hradu. Grafika je lehce nadprumerna, se zvuky at tahne do haje - koho zajimaj na webovce zvuky? Treba sefa platicich hracu? Nedodelana napoveda a How-To, uvodni Tutorial, kterej s nejvetsi pravdepodobnosti neudelas spravne a prijdes o vsechny (3) jednotky, z toho jeden je hrdina.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Pana Hradu hraju, pro zajimavost, abych pochytil co nejvic toho jak je udelanej a mam z toho tyto pocity:
    (+) docela pekne tam je vyresena bariera proti "farmeni" ostanimi hraci
    (0) trochu jinej nez tradicni styl strategie, ale urcite by se to dalo najit na jinejch jiz existujicich hrach
    (-) je to nuda
    (-) prestoze to je beta, tak mam pocit ze to je nedodelany az moc a to hlavne z herniho hlediska
    (-) ovladani a GUI (nemyslim obrazky, ale rozlozeni a ergonomie) je na urovni podprumerny webovy aplikace - pro hru nedostacujici
    (-) minimalni/nulova podpora komunity - najit "forum" pod tlacitkem "posta" kde se neda ani vyhledavat (mozna jsem to jen nenasel, ale v tom pripade je to spatne tak jako tak)



    Jestli za to nekdo dal dva miliony, tak na nej chci kontakt :P
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    hru neznám. vycházel jsem ze střípků...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: Ja bych ani nerekl, ze ta hra je jednoducha, naopak, kazda jednotka ma inventar, ruzna menicka co se objevi pri kliknuti na neco jsou dost obsahla a rekl bych i dost neprehledna a veci jako chozeni podle sipek povazuji celkem za user-hostile.

    Spis ze neposkytuje vubec zadne moznosti. Muzes zabijet skrety (pokud te neutlucou driv a jak to vypada, celkem na to maji). Muzes stavet nejake domecky. A pokud mozno to musis udelat v predem danem poradi.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    tak jestli jsi cetl nize odkazovany clanek tak presne tak to tam typek popisuje ze dneska je nejvetsi duraz kladen na vizualni a sluchovou stranku. Takze pak se neni cemu ndivit ze vetsina investice jde tam a hra pak nakonec bude spise jednoducha...

    Take zalezi na koho je orientovana... Ja hral WG od relativniho pocatku a tam je to proste uz totalne slozite a tezko se tam hraje na profi urovni pokud tomu nevenujes spousty casu...
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    CYBERWOLF: Nejlepsi dneska byla hlaska v news: "bonus hrdiny +4 na skřety byl aktivován"
    Ten bonus je tam od zacatku a po tydnu hrani se uzivatel dozvida, ze se uz konecne pocita :))
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Trochu jsem se dival na pana hradu... ja nevim - prijde mi to celkem o nicem. Je sice krasny, ze tam chodi panacci, neco rikaji kdyz se na ne klikne a podobne, ale kdybych chtel delat neco takoveho, asi bych sahnul po flashi a slo by to jiste mnohem lip. To chozeni klikanim na sipky je proste des. Navic mi prijde, ze se neda delat prakticky nic a rady na zacatek mi to jen potvrzuji:

    * klikni na hrdinu a jdi doprava po mapě zachránit svého raněného zbrojnoše, zaútoč na skřeta
    * klikni na zbrojnoše vedle hrdiny a jdi s ním také bojovat, zaútoč na stejného skřeta

    * klikni na hrad a postav studnu
    * klikni na hrad a postav dům

    * čekej, každou minutu přibývají nové zlaťáky, za pár hodin budeš mít dost zlata na další stavby
    * čekej, boje trvají velice dlouho, když se ti bude zdát, že voják prohrává, uteč z boje (máš-li dost energie).

    * až budeš mít pár domů a studen, postav farmu a založ zahrádku
    * až budeš mít farmu, postav kasárnu a naverbuj zbrojnoše

    * nakonec můžeš povýšit hrad na vyšší level

    Nepochybuji o tom, ze udelat to bylo narocne a verim, ze bez dobreho investora, tymu profiku a dvou milionu by se to nedalo, ale taky bych rekl, ze by se to dalo cele udelat lip.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam