• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    TRANCEWARP: Mate uz zpusob jak se budou platit iMince? Dystak nase firma (jedna z nejvetsich) dela platby pres sms, pripadne mame i "platebni tlacitko"
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: pracuju na ni :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: a ta prvni je kde? ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Sice se to netyka primo webovych her, ale tak nejak mi to rika, ze ten muj napad se sluzbou propojujici a vzajemne podporujici webovky, co jsem tu psal kolem vanoc, nebyl krok spatnym smerem.

    Valve a Blizzard vyzývají k tvorbě jednotné herní sítě - iDNES.cz
    http://bonusweb.idnes.cz/valve-a-blizzard-vyzyvaji-k-tvorbe-jednotne-herni-site-pg2-/Zurnal.aspx?c=A110906_224034_bw-zurnal_osk

    Jen co vypustim svoji druhou hru, tak se do toho pustim (tou dobou uz bude asi i 100% podpora html5 mezi prohlizeci :) )
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Spuštění hry | INFINITUM | Pravá strategie. Skutečná zábava. Zdarma.
    http://infinitum.cz/novinky/spusteni-hry.html
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOMAS3333:
    super jen trochu moc tezke... jakoze i s mezernikem jsme se nikdam poradne nedostal. mozna bych udelal lehci obtiznost ze u projitych chodem byc mi zustaval obrys. nevidel bych samozrejme pohyb v tech mistech :)

    jinak v Opere to fici dobre a jen bych poresil aby se zombi neobjevila tak brzo. treba neco jako 2 sec po vyjeti z domku :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Ty rychlosti jsou tedka naschval pomaly, pac nevim co by to ted delalo, kdyz by to bylo vyrazne rychlejsi.

    Jinak k tomu dalsimu cili - myslim, ze presne vim co mas na mysli. Zname reseni, ale neni naprogramovany :).

    Ja ted resim hlavne to, aby se mi nezamykaly & neprepisovaly data pri requestech od lidi. Ten pocet requestu co mame tedka jsme nebyli schopny nasimulovat, maximalne vygenerovat do DB uz data z nich, ale to neni zdaleka to samy.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak jsem s Infinitem (je to tak spravne?) zjistil, ze obsazenim druheho mesta, ktere musim stavet uplne vlastne uplne stejne, jako to prvni a jeste si do nej posilat po troskach suroviny (ve skladech neni misto) me docela zoufale nebavi.

    Ono i ty boje mi prijdou takove nemastne neslane a zdaleka neplati, ze kazda jednotka ma svou nezastupitelnou, nebo alespon tezce zastupitelnou roli. Jinak s armadou jsem zazil i par wtf momentu, kdyz jsem zjistil, ze napr. takovy tank se pohybuje polovicni rychlosti co pechota a "rychle" BVP je oproti pechote rychlejsi asi tak dvakrat a ze dostrely jsou poskladane tak, ze je potreba nakombinovat alespon 3 druhy jednotek, aby nebyla armada proti utoku na urcitou vzdalenost zcela (!!!) bezbrana.

    Nakonec z toho mam pocit jako z vetsiny deskovek od FFG - jakmile proberu vsechny herni prvky a pravidla, hra prestava byt zajimavou. Schazi mi v tom nejaky dalsi cil.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: to jsou ty 3 vteriny - musis hned zacit pelasit (jinak ve firefoxu to moc nepelasi, chce to chrome)

    TOMAS3333: sice je to spis hra v prohlizeci nez webovka, ale minimalne jako zajimavost po technicke strance to sem rozhodne patri. Jen tak dal ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TOMAS3333: me to teda dycky vyhodi hned "you failed so hard"
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    TOMAS3333: kdyby se ta zombie objevila az po tom, co jsem nekde dal od startu, tak by to bylo imho lepsi. ale jinak pekna hricka :)
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    tak ni eje to tak uplne webovka ale hraje sa to v browseri a je to napisane v js tak to tu snad nevadi...
    trochu som sa hral, chcel som urobit bludisko... toto je taky... koncept, nemozem povedat ze to je 100% funkcne, ale chcem vediet co na to poviete. ovlada sa to sipkami a medzernikom a ciel je dostat sa zo startu do ciela.
    Maze experiment
    http://maze.isthereanydeal.com/

    prva "zombia" sa spawne 3 sekundy po loade, takze sa musite hned niekam pohnut. space je "hide". vtedy vam zombia nic neurobi a meni sa jej vzorec pohybu. a pozor, pocita sa ked je zombia a vy na rovnakom policku a nie ked sa vas "dotkne".
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: jojo to urcite, jne me to trklo do oka... Mno uvidime scim ten g+ prijde;]]
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: podminky, ktere ovsem do detailu nezname :)
    ESY
    ESY --- ---
    FACEDANCER: presne proto no :D


    CYBERWOLF: chce nechce, podminky jsou podminky :D
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    a jinak, zrovna Zynga Poker je jedna z nejstarsich her Zyngy, tak treba vznikla pred tim, nez se "dohodli" s FB.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    FACEDANCER: vzdyt rikam, ze uz asi nechce byt Zuckerbergova devka :)
    FACEDANCER
    FACEDANCER --- ---
    protože zynga by měla vyvíjet jen pro facebook

    napříkald tady http://www.businessinsider.com/facebook-basically-owns-zynga-2011-7
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: co by - zynga uz asi nechce byt Zuckebergova devka a hadam, ze kdyz budou lidi hrat zynga poker na G+, zacnou tam presouvat i dalsi svoje hry.
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: ou je... jen jsem to prolitnul,.. co tam dela dole ten zynga poker?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam