• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: skladiste je pro vsechny stejne... ale jestlize ma jeden hrac maximum 100 a druhej taky 100, je to dohromady 200 ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: pockej, takze skladiste se pocita pro kazdyho zvlast? Nebo si kazdy stavi svoje skladiste a pak se to scita? Ted jsem z toho trochu zmateny - u te pevnosti jsem to zminoval hlavne kvuli nutne velikosti skladiste
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      AVATAR: V poste mas link na obrazky, vstoupit u jerabu nemam a pracovni panel v garazi taky ne.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AXTHEB: klikni na budovu a pak vstoupit.
      AXTHEB: a nepresunul se doleva dolu? Tam je pracovni panel.

      CYBERWOLF: diky... ty suroviny musis pocitat na cely mesto, kde je x lidi. Nejsi na to sam :)
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      AVATAR: Jak se dělá "Ovládáním jeřábu nastavíte na jaký typ surovin se má hledání zaměřit."
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      AVATAR: Otevřel sem garáž, klikl na nezaměstnanýho a on zmizel.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      jo - a da se nejak dostat pres vodu? Jestli ne tak to jsou ti dva v britanii a africe docela za vodou :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Dovolil bych si sepsat par postrehu k junkyardu, ktere sice nejsou primo chyby, ale podle me jsou tak nejak spatne:
      * Studna - jeji urovne zvysuje mnozstvi energie, ktere vyrobi, ale uklada jen 1, dokud nepostavim nadrz, ktera tento limit zvysuje. Na nadrz potrebuju ale studnu lvl 5, takze prvnich 5 levelu se studna sice vylepsuje, ale jeji efekt je naprosto stejny. Navrhoval bych zvysit zakladni mnozstvi uchovavane energie (treba alespon na 5).
      * Rozvoj mesta je dost brzdeny vysokymi pozadavky na nove (a celkem potrebne) budovy - napr. zminena vodni nadrz, ghetto, obchod, obranne stavby obecne...
      * pozadavky na suroviny jsou dost nevyvazene. Zdaleka nejpotrebnejsi je zelezo a kamen (ktery se da alespon najit), drevo v takove mire potrebne neni.
      * kapacita skladiste a cena skladiste jsou si dost blize. Pokud chci vylepsit skladiste a neprijit o material, musim to dost bedlive hlidat.
      * kdyz se podivam ne Pevnost s cenou 1200 kamenu, vychazi mi, ze budu potrebovat skladiste na urovni 59, nez na ni budu vubec moci nasetrit - a to jen 1. level
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      AVATAR: hehe, welcome to the BUG hell ;D
      nas ted prudi uz skoro 2000 lidi... soucitim s tebou ;)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: ok ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: nedalo by se na ty chybejici ikonky alespon hodit title, aby se dalo zjistit, co to sakra je? :)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AXTHEB: o vejkendu jsem tam udelal asi 15 dialogu a 20 info okynek, tak snad bude lip ;)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AXTHEB: diky, uvazujeme o nejakym pvp flagu, kterej by se aktivoval treba pul hodiny po znovuzrozeni.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      TENCOKACISTROMY: mas pravdu, uz jsem to opravil v patek, ale delal jsem spoustu dalsich uprav, takze to nahodim az dneska vecer...

      CYBERWOLF: jojo, chybi mi ikonky...

      MATHEW_ER: taky uz opraveno, vydrz vecer ;)

      MATHEW_ER: diky za nazor. Je na tom jeste spousta prace, to ja vim.

      WEWERKA: ono je to tezky. Doted jsem si to testoval v podstate sam a tak me spousta blbosti ani nenapadla. Proto jsem udelal betatest pro 40 lidi a ne 5000 ;)
      kazdopadne 95% nahlasenych chyb jsem uz opravil, tak snad bude lip ;)
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      CYBERWOLF: Ztrata energie pote co mne zbije nejaka jina postava je velkej a imho nesmyslnej opruz. A to ze ma lvl 15 postava duvod mlatit lvl3 postavu je imho chyba systemu, zejmena kdyz ma pro nej smysl to udelat desetkarat zasebou.
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      hehe, tak jsem prave blbecka utlouk palkou ja a dostal 3 levely :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Hele, co mam delat, kdyz kazdou chvili prilitne nejakej o 10 levelu vetsi blbecek a umlati me palkou? Jsem v jednom kuse bez energie. Sice jsem si na nej taky koupil palku, ale nevim jestli to k necemu bude
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      Pak super bug z doslechu. Vsechno co se da oblect, to se da i rozdelit. Vsechno se rozdeli a navic zbyde kus o poctu nula. Ten se da prodat v obchode.
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      Je tam spousta bugu. Postavis budovu a ona neexistuje. Koupis neco v aukci, strhnou se penize a nic nedostanes. Da se koupit v aukci vic kusu, ale nikde to neni videt. Jedno jsem koupila lekarnicku a dostala jsem nula kusu. Souboje / akce vubec nefunguji. Rozbil se i cirkus, nefunguji listky. Chyby v zobrazovani, prekryvaji se divy s informacemi, nemizejici hlasky atd. V jeden den to bylo silne pretizene, teda na tech 40 lidi co se tam pohybuje, to by asi nemelo byt.
      Podle me je to silne prealfa a vubec se to nemelo zverejnovat. Docela se mi to diky tem chyba znechutilo.

      Taky infinitum jsem prestala hrat v momente, kdy na me utocil nekdo z mesta pres nekolik oken vedle a pri vytvoreni armady mi to napsalo "undefined, papa"
      MATHEW_ER
      MATHEW_ER --- ---
      TENCOKACISTROMY: no prave ze moc nefunguje :)

      No zatim jsem z toho nabyl takovy dojem, ze je ta hra hlavne spatne napsana.

      Klient je namisto JS aplikace napsany tak, ze nacita kusy sablon s HTML a JS, coz je imho nestatne. Kdyz pominu to, ze se mi to proste nelibi, tak to ma ale dalsi dusledky jako mizici tlacitka pod mysi, nepohodlne strankovani a pohyb po mape etc.

      Pri komunikaci se serverem a provadeni akci by mel server v odpovedi vracet zmeny stavu, tedy nova data ohledne zdravi/energie/penez/zdroju/... tim se da vyhnout tomu, ze se nekdy neaktualizuji a netreba o ne zadat manualne.

      Na serveru potom vidim minimalne dva problemy. Prijde mi, ze se skoro nic nevaliduje a projde libovolny pozadavek (zkuste si napsat "build(idBudovy)" do konzole). Druhym problem je neosetrovani chyb, kdy se nejaka akce provede jen castecne a ma to primy vliv na hrace... neulozi se log kvuli chybe pri souboji; spotrebuje se energie, ale ukol nesplni atd.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam