• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Další boj (vyházel sem taktiky, v tuhle chvíli se zdají být k ničemu). Mám tam
    při spatření:solidní analýza
    při spatření:mířený útok (hlava)

    00:00Krabickin solidní analýza nepřítele.
    00:00Alfa bestie sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:06Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 8 a má 18 života
    00:10Krabickin sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:14Alfa bestie sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:16Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 5 a má 13 života
    00:17Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 3 a má 10 života
    00:18Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 4 a má 6 života
    00:19Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 6 a má 0 života

    Takže 0-6s probíhá solidní analýza. To je ok.
    v 6 sekundě jí trefím do obličeje, pak šest sekund mířim. (hláška v 00:06 by měla přijít ve 00:12) Pak zřejmě 4 sekundy prokrastrinuju a pak co sekundu útočim.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Boj je celej divnej.

    (1) Teď mě nesmyslně ukousala alfa bestie, protože

    00:21 Krabickin změnil zbraň na

    a přestal sem útočit (mám v ruce prak a ve slotu "druhá zbraň" hasák)

    (2) Proč když mám v ruce prak tak běžím k nepříteli? (standardní (tam je překlep, standartní neni slovo) taktika sprint se nedá zakázat).

    (3) Je útok (automatickej bez taktiky) nějak explicitně naklikatelnej?

    (4)
    00:00Krabickin solidní analýza nepřítele.
    00:00Pouliční pes sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:06Krabickin Zásah! Pouliční pes to dostal za 8 a má 8 života
    00:10Krabickin plazení k nepříteli na optimální vzdál. (20m)
    00:14Pouliční pes sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:20Krabickin Zásah! Pouliční pes to dostal za 3 a má 5 života
    00:20Pouliční pes sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:21Krabickin Zásah! Pouliční pes to dostal za 5 a má 0 života

    Se solidní analýzou nepřítele mám první útok v šestý sekundě a druhej ve dvacátý, proč? To trvá zalehnutí do plazení 10 sekund (u plazení je napsáno 2 sek)?

    (5) Jde vytvořit taktika "pokud se dostaneš na 10%, použij lékárnu a uteč"?
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    AVATAR: takze kapacita pro mesto = zaklad * pocet hracu? Nebo jak muze mit kazdy hrac jinou kapacitu skladiste, kdyz ji urcuje jeho uroven?
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    Produkce surovin je nejaka rozbita. :)

    Vysoka produkce spadne z +1/1 min na +0/1 min (a neni to jen spatne zobrazeni, nic nepribyva) namisto aby to rostlo zpusobem +2/min etc. Kdyz jsem na +1/min, tak nastaveni jerabu se nechova spravne (pridava 0/0/1/min), coz je dost voser, kdyz je potreba v podstate jen kamen.

    Jinak co se tyce vyvazeni ceny/bonusu budov, tak mi prijde, ze kazda uroven skladiste by mohla pridavat o neco vetsi bonus ke kapacite. Plati se potom priserny sumy za upgrade budovy jen aby to zvedlo kapacitu o 20.

    A jeste dotaz k ranged zbranim...
    Jak casto maji utocit? Dostavam ted zasah kazdou vterinu a boj vypada treba takhle:

    00:00 Cirri Zásah! metju to dostal za 5 a má 92 života
    00:00 metju solidní analýza nepřítele.
    00:06 Cirri sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:06 metju sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:08 Cirri Zásah! metju to dostal za 5 a má 87 života
    00:09 Cirri Zásah! metju to dostal za 7 a má 80 života
    00:10 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 74 života
    00:11 Cirri Zásah! metju to dostal za 7 a má 67 života
    00:12 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 61 života
    00:13 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 55 života
    00:14 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 49 života
    00:15 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 43 života
    00:16 Cirri Zásah! metju to dostal za 5 a má 38 života
    00:17 Cirri Zásah! metju to dostal za 5 a má 33 života
    00:18 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 27 života
    00:18 metju sprint k nepříteli (standartní taktika)
    00:19 Cirri Zásah! metju to dostal za 7 a má 20 života
    00:20 Cirri Zásah! metju to dostal za 7 a má 13 života
    00:21 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 7 života
    00:22 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 1 života
    00:23 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má -5 života
    Zvítězils!

    Cesta doprostred trva 12 vterin, tedy 12 * 6 = 72 zivota, abych si vubec prastil... chapu to tedy tak, ze je system navrzeny tak aby vsichni pouzivali melee i ranged zbrane zaroven? Jak tu taktiku nastavit? Mne vzdycky jednou vystreli a pak bezi a nic nedela. Ty casy tam taky nejak nesedi. Vyrazime oba v 6. vterine, v 18. bychom se meli potkat na melee, ale za 23 vterin jsem ani jednou nezautocil.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CYBERWOLF: skladiste je pro vsechny stejne... ale jestlize ma jeden hrac maximum 100 a druhej taky 100, je to dohromady 200 ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: pockej, takze skladiste se pocita pro kazdyho zvlast? Nebo si kazdy stavi svoje skladiste a pak se to scita? Ted jsem z toho trochu zmateny - u te pevnosti jsem to zminoval hlavne kvuli nutne velikosti skladiste
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AVATAR: V poste mas link na obrazky, vstoupit u jerabu nemam a pracovni panel v garazi taky ne.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AXTHEB: klikni na budovu a pak vstoupit.
    AXTHEB: a nepresunul se doleva dolu? Tam je pracovni panel.

    CYBERWOLF: diky... ty suroviny musis pocitat na cely mesto, kde je x lidi. Nejsi na to sam :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AVATAR: Jak se dělá "Ovládáním jeřábu nastavíte na jaký typ surovin se má hledání zaměřit."
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AVATAR: Otevřel sem garáž, klikl na nezaměstnanýho a on zmizel.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    jo - a da se nejak dostat pres vodu? Jestli ne tak to jsou ti dva v britanii a africe docela za vodou :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Dovolil bych si sepsat par postrehu k junkyardu, ktere sice nejsou primo chyby, ale podle me jsou tak nejak spatne:
    * Studna - jeji urovne zvysuje mnozstvi energie, ktere vyrobi, ale uklada jen 1, dokud nepostavim nadrz, ktera tento limit zvysuje. Na nadrz potrebuju ale studnu lvl 5, takze prvnich 5 levelu se studna sice vylepsuje, ale jeji efekt je naprosto stejny. Navrhoval bych zvysit zakladni mnozstvi uchovavane energie (treba alespon na 5).
    * Rozvoj mesta je dost brzdeny vysokymi pozadavky na nove (a celkem potrebne) budovy - napr. zminena vodni nadrz, ghetto, obchod, obranne stavby obecne...
    * pozadavky na suroviny jsou dost nevyvazene. Zdaleka nejpotrebnejsi je zelezo a kamen (ktery se da alespon najit), drevo v takove mire potrebne neni.
    * kapacita skladiste a cena skladiste jsou si dost blize. Pokud chci vylepsit skladiste a neprijit o material, musim to dost bedlive hlidat.
    * kdyz se podivam ne Pevnost s cenou 1200 kamenu, vychazi mi, ze budu potrebovat skladiste na urovni 59, nez na ni budu vubec moci nasetrit - a to jen 1. level
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    AVATAR: hehe, welcome to the BUG hell ;D
    nas ted prudi uz skoro 2000 lidi... soucitim s tebou ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CYBERWOLF: ok ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: nedalo by se na ty chybejici ikonky alespon hodit title, aby se dalo zjistit, co to sakra je? :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AXTHEB: o vejkendu jsem tam udelal asi 15 dialogu a 20 info okynek, tak snad bude lip ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AXTHEB: diky, uvazujeme o nejakym pvp flagu, kterej by se aktivoval treba pul hodiny po znovuzrozeni.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TENCOKACISTROMY: mas pravdu, uz jsem to opravil v patek, ale delal jsem spoustu dalsich uprav, takze to nahodim az dneska vecer...

    CYBERWOLF: jojo, chybi mi ikonky...

    MATHEW_ER: taky uz opraveno, vydrz vecer ;)

    MATHEW_ER: diky za nazor. Je na tom jeste spousta prace, to ja vim.

    WEWERKA: ono je to tezky. Doted jsem si to testoval v podstate sam a tak me spousta blbosti ani nenapadla. Proto jsem udelal betatest pro 40 lidi a ne 5000 ;)
    kazdopadne 95% nahlasenych chyb jsem uz opravil, tak snad bude lip ;)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CYBERWOLF: Ztrata energie pote co mne zbije nejaka jina postava je velkej a imho nesmyslnej opruz. A to ze ma lvl 15 postava duvod mlatit lvl3 postavu je imho chyba systemu, zejmena kdyz ma pro nej smysl to udelat desetkarat zasebou.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam