• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AXTHEB: grr a to jsem toho pabouka nerfnul uz ctyrikrat :D
      AXTHEB: diky... byl tam problem s resetem tooltipu. V ramci uspor vykonu tooltipy nacitam jen jednou. V nekterych pripadech, jako je napr. tento je ale treba je nacist znovu.
      AXTHEB: sprintujes
      AXTHEB: musim zmenit postih za vzdalenost.. puvodne jsem je mel od sebe dal, ale trvalo to moc dlouho. Spravne jsi ho na takovou vzdalenost nemel vubec trefit. Kazdopadne 6s analyzujes, 4 sec trva ten mirenej vystrel a pak sprintujes k nepriteli.
      AXTHEB: to je divny, kdyz se ti tohle stane, hod mi do feedbacku cas toho fajtu, at to muzu dohledat, dik.
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      Další boj (vyházel sem taktiky, v tuhle chvíli se zdají být k ničemu). Mám tam
      při spatření:solidní analýza
      při spatření:mířený útok (hlava)

      00:00Krabickin solidní analýza nepřítele.
      00:00Alfa bestie sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:06Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 8 a má 18 života
      00:10Krabickin sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:14Alfa bestie sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:16Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 5 a má 13 života
      00:17Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 3 a má 10 života
      00:18Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 4 a má 6 života
      00:19Krabickin Zásah! Alfa bestie to dostal za 6 a má 0 života

      Takže 0-6s probíhá solidní analýza. To je ok.
      v 6 sekundě jí trefím do obličeje, pak šest sekund mířim. (hláška v 00:06 by měla přijít ve 00:12) Pak zřejmě 4 sekundy prokrastrinuju a pak co sekundu útočim.
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      Boj je celej divnej.

      (1) Teď mě nesmyslně ukousala alfa bestie, protože

      00:21 Krabickin změnil zbraň na

      a přestal sem útočit (mám v ruce prak a ve slotu "druhá zbraň" hasák)

      (2) Proč když mám v ruce prak tak běžím k nepříteli? (standardní (tam je překlep, standartní neni slovo) taktika sprint se nedá zakázat).

      (3) Je útok (automatickej bez taktiky) nějak explicitně naklikatelnej?

      (4)
      00:00Krabickin solidní analýza nepřítele.
      00:00Pouliční pes sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:06Krabickin Zásah! Pouliční pes to dostal za 8 a má 8 života
      00:10Krabickin plazení k nepříteli na optimální vzdál. (20m)
      00:14Pouliční pes sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:20Krabickin Zásah! Pouliční pes to dostal za 3 a má 5 života
      00:20Pouliční pes sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:21Krabickin Zásah! Pouliční pes to dostal za 5 a má 0 života

      Se solidní analýzou nepřítele mám první útok v šestý sekundě a druhej ve dvacátý, proč? To trvá zalehnutí do plazení 10 sekund (u plazení je napsáno 2 sek)?

      (5) Jde vytvořit taktika "pokud se dostaneš na 10%, použij lékárnu a uteč"?
      MATHEW_ER
      MATHEW_ER --- ---
      AVATAR: takze kapacita pro mesto = zaklad * pocet hracu? Nebo jak muze mit kazdy hrac jinou kapacitu skladiste, kdyz ji urcuje jeho uroven?
      MATHEW_ER
      MATHEW_ER --- ---
      Produkce surovin je nejaka rozbita. :)

      Vysoka produkce spadne z +1/1 min na +0/1 min (a neni to jen spatne zobrazeni, nic nepribyva) namisto aby to rostlo zpusobem +2/min etc. Kdyz jsem na +1/min, tak nastaveni jerabu se nechova spravne (pridava 0/0/1/min), coz je dost voser, kdyz je potreba v podstate jen kamen.

      Jinak co se tyce vyvazeni ceny/bonusu budov, tak mi prijde, ze kazda uroven skladiste by mohla pridavat o neco vetsi bonus ke kapacite. Plati se potom priserny sumy za upgrade budovy jen aby to zvedlo kapacitu o 20.

      A jeste dotaz k ranged zbranim...
      Jak casto maji utocit? Dostavam ted zasah kazdou vterinu a boj vypada treba takhle:

      00:00 Cirri Zásah! metju to dostal za 5 a má 92 života
      00:00 metju solidní analýza nepřítele.
      00:06 Cirri sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:06 metju sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:08 Cirri Zásah! metju to dostal za 5 a má 87 života
      00:09 Cirri Zásah! metju to dostal za 7 a má 80 života
      00:10 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 74 života
      00:11 Cirri Zásah! metju to dostal za 7 a má 67 života
      00:12 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 61 života
      00:13 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 55 života
      00:14 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 49 života
      00:15 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 43 života
      00:16 Cirri Zásah! metju to dostal za 5 a má 38 života
      00:17 Cirri Zásah! metju to dostal za 5 a má 33 života
      00:18 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 27 života
      00:18 metju sprint k nepříteli (standartní taktika)
      00:19 Cirri Zásah! metju to dostal za 7 a má 20 života
      00:20 Cirri Zásah! metju to dostal za 7 a má 13 života
      00:21 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 7 života
      00:22 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má 1 života
      00:23 Cirri Zásah! metju to dostal za 6 a má -5 života
      Zvítězils!

      Cesta doprostred trva 12 vterin, tedy 12 * 6 = 72 zivota, abych si vubec prastil... chapu to tedy tak, ze je system navrzeny tak aby vsichni pouzivali melee i ranged zbrane zaroven? Jak tu taktiku nastavit? Mne vzdycky jednou vystreli a pak bezi a nic nedela. Ty casy tam taky nejak nesedi. Vyrazime oba v 6. vterine, v 18. bychom se meli potkat na melee, ale za 23 vterin jsem ani jednou nezautocil.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: skladiste je pro vsechny stejne... ale jestlize ma jeden hrac maximum 100 a druhej taky 100, je to dohromady 200 ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: pockej, takze skladiste se pocita pro kazdyho zvlast? Nebo si kazdy stavi svoje skladiste a pak se to scita? Ted jsem z toho trochu zmateny - u te pevnosti jsem to zminoval hlavne kvuli nutne velikosti skladiste
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      AVATAR: V poste mas link na obrazky, vstoupit u jerabu nemam a pracovni panel v garazi taky ne.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AXTHEB: klikni na budovu a pak vstoupit.
      AXTHEB: a nepresunul se doleva dolu? Tam je pracovni panel.

      CYBERWOLF: diky... ty suroviny musis pocitat na cely mesto, kde je x lidi. Nejsi na to sam :)
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      AVATAR: Jak se dělá "Ovládáním jeřábu nastavíte na jaký typ surovin se má hledání zaměřit."
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      AVATAR: Otevřel sem garáž, klikl na nezaměstnanýho a on zmizel.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      jo - a da se nejak dostat pres vodu? Jestli ne tak to jsou ti dva v britanii a africe docela za vodou :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Dovolil bych si sepsat par postrehu k junkyardu, ktere sice nejsou primo chyby, ale podle me jsou tak nejak spatne:
      * Studna - jeji urovne zvysuje mnozstvi energie, ktere vyrobi, ale uklada jen 1, dokud nepostavim nadrz, ktera tento limit zvysuje. Na nadrz potrebuju ale studnu lvl 5, takze prvnich 5 levelu se studna sice vylepsuje, ale jeji efekt je naprosto stejny. Navrhoval bych zvysit zakladni mnozstvi uchovavane energie (treba alespon na 5).
      * Rozvoj mesta je dost brzdeny vysokymi pozadavky na nove (a celkem potrebne) budovy - napr. zminena vodni nadrz, ghetto, obchod, obranne stavby obecne...
      * pozadavky na suroviny jsou dost nevyvazene. Zdaleka nejpotrebnejsi je zelezo a kamen (ktery se da alespon najit), drevo v takove mire potrebne neni.
      * kapacita skladiste a cena skladiste jsou si dost blize. Pokud chci vylepsit skladiste a neprijit o material, musim to dost bedlive hlidat.
      * kdyz se podivam ne Pevnost s cenou 1200 kamenu, vychazi mi, ze budu potrebovat skladiste na urovni 59, nez na ni budu vubec moci nasetrit - a to jen 1. level
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      AVATAR: hehe, welcome to the BUG hell ;D
      nas ted prudi uz skoro 2000 lidi... soucitim s tebou ;)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: ok ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: nedalo by se na ty chybejici ikonky alespon hodit title, aby se dalo zjistit, co to sakra je? :)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AXTHEB: o vejkendu jsem tam udelal asi 15 dialogu a 20 info okynek, tak snad bude lip ;)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AXTHEB: diky, uvazujeme o nejakym pvp flagu, kterej by se aktivoval treba pul hodiny po znovuzrozeni.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      TENCOKACISTROMY: mas pravdu, uz jsem to opravil v patek, ale delal jsem spoustu dalsich uprav, takze to nahodim az dneska vecer...

      CYBERWOLF: jojo, chybi mi ikonky...

      MATHEW_ER: taky uz opraveno, vydrz vecer ;)

      MATHEW_ER: diky za nazor. Je na tom jeste spousta prace, to ja vim.

      WEWERKA: ono je to tezky. Doted jsem si to testoval v podstate sam a tak me spousta blbosti ani nenapadla. Proto jsem udelal betatest pro 40 lidi a ne 5000 ;)
      kazdopadne 95% nahlasenych chyb jsem uz opravil, tak snad bude lip ;)
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      CYBERWOLF: Ztrata energie pote co mne zbije nejaka jina postava je velkej a imho nesmyslnej opruz. A to ze ma lvl 15 postava duvod mlatit lvl3 postavu je imho chyba systemu, zejmena kdyz ma pro nej smysl to udelat desetkarat zasebou.
      KOC256
      KOC256 --- ---
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam