• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: ja bejt tebou sahnu po paypalu..
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CYBERWOLF: a, tak nic - aby se to dalo pouzivat na strane "obchodnika", tak to chce byznys v USA
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Trochu jsem koukal na Googli Chrome webstore a zjistil, ze mimo jine maji vlastni platebni kanal https://developers.google.com/in-app-payments/

    Letmou prohlidkou podminek jsem nenasel nic, co by branilo pouziti we webovych hrach (ktere nemusi frcet jen v Chrome) a 5% poplatek neni az takove peklo.

    Mate nekdo zkusenost, nebo predstavu kolik lidi ve CR/SK umi a plati pres google? :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: ale ale... vitej ;DDDDDD
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Dalsi halda oprav, uprav a novot na Klubku:
    Klubko Příběhů
    http://klubkopribehu.cz/novinky/?id=4

    Tak nejak zjistuju, ze s kazdou veci, kterou udelam vykouknou alespon 2 dalsi, co je potreba udelat, predelat, opravit, nebo alespon dodelat. Jsem zvedavy, kdy se prokousu k necemu, cemu by se dalo rikat beta verze :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Gamasutra - News - Zynga Platform open beta launches with five games
    http://www.gamasutra.com/view/news/164564/Zynga_Platform_open_beta_launches_with_five_games.php

    Nevite nahodou nekdo nic blizsiho?
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: ok neak se na to o vikendu mrknu :]
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: zajima me nazor na vsechno :)
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: klidne se ptej kdyz budes chtit neakej nazor na danou vec :]
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: mam jistou predstavu o (nepocetne) cilovce a asi deset konkretnich lidi, co by se toho (dle meho) mohli chytit. Lidi, co pisou do blogisku nebo do supliku je dost. Pokud se mi to podari doplacat dostatecne user-friendly, tak si myslim, ze by to mohlo fungovat.

    K tomu mi prave pomahaji pohledy jinych lidi a za to tedy dik :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TENCOKACISTROMY: uz je to vyreseny. Bresenham funguje skvele ;)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    AVATAR: Tu primku jakoby vykresli do rastru. Pri "vykresleni" do jednoho "pixelu" zjisti zda tam je/neni prekazka. Podle toho se zarid. A* je na tohle imho spatnej nastroj, ty nechces najit cestu, ale najit prekazky (jestli jsem te spravne pochopil).
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: hrozne tezko rict, zkousel jsem to v uplne prvni fazi, kty to cely vypadalo jak silenej excell. Dokazu si predtavit co se tam da delat. A asi i jak. Spis otazkou zustava, kdo bude psat pribehy.. Na webu urcite bude dost gemebook online generatoru a playeru. Takze tezko rict.. KAzdopadne dokazu si rpedstavit ze bys prisel jeste s necim navic, treba poradnym generatorem herni grafiky nebo tak a pak by to bylo supr.. Kazdopadne hrozne se me libi veta chyba nebo navr? :]]]]
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: jo, vypada to, ze je to presne to, co potrebuju, diky!
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CYBERWOLF: ty svetle zeleny dlazdice nejsou prekazka. Zkousel jsem spoustu heuristik (diagonalni, manhattan, euclidean), ale ve vsech pripadech vznikaly vynechany dlazdice, pres ktery primka jde...

    Na ten algoritmus kouknu, diky za tip.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    coz bude pro tuhle ulohu nejspis lepsi, nez A*
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: pri urceni trasy ignoruj prekazky a pak over, jestli se tudy da strilet.

    Ja jsem pouzil (pro urcovani trasy) algoritmus, co se pouziva pro nakresleni cary, nevspominam si presne jaky, ale myslim, ze tenhle:
    Bresenham's line algorithm - Wikipedia, the free encyclopedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bresenham%27s_line_algorithm
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    protoze astar vyhledava nejkratsi cestu v ramci tech dlazdic a nejde po primce.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: proc to nevyresis stejne, jako drahu chozeni po mape?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Mno ja ted resim drahu kulky nad gridem (sachovnice) a nejak se mi stale nedari prijit na zpusob, jak to nejlepe resit.

    nejlepsi zpusob by byla pomyslna primka, o ktere bych nejakym zpusobem zjistil, nad kteryma ctvercema v sachovnici vede. Nejakej napad?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam