• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    YMLADRISJung - život, dílo, souvislosti, přesahy, ...
    FIDEL
    FIDEL --- ---
    darjeel: neni zac, pro mne to ma take vyznam, pred lety jsem byl Jungem zcela pohlcen(ale uz leta na jeho knihy takrka nesah),prosel velkym rozcarovanim a dnes se zde(diky ostatnim) presvedcuji jak selektivne zapominam co jsem cetl a jak (snad nevedome)mnohdy i spatne interpretuji, ale dycky snad ne...
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    FIDEL: dhekuju....to uz dohledam...
    LOOK: dik, i-ting ani ne, vesteni jde mimo me, studuju psy, ale uz dyl se venuju rekneme mystice, jinak dikes oboum za paradni komentovani junga a freuda, fakt habadej plodnych myslenek (jakkoliv kontroverznich) k zamysleni =) to nam ve skole tezko reknou....
    FIDEL
    FIDEL --- ---
    revan: jeste neco "byt zvykly, ze te nekdo nalyzuje" je dle meho neco uplne jineho, nezli po nekolik let trikrat tydne dochazet za jedinym analytikem...
    FIDEL
    FIDEL --- ---
    a timhle ted listuji, zvlastni vec, autor byl nejdrive reditelem Freudova archivu(jenz mu sverila do rukou sama Anna Freudova), nacez narazil na nepublikovane veci, o nichz Anna rikala zcela neuroticky(toho si nevsimejte, to nepublikujte atd atp), zaverem se samozrejme rozhadali a rozesli, jenze on to vse publikoval;) tyka se teorie svadeni deti
    http://www.kosmas.cz/knihy/137567/utok-na-pravdu/
    FIDEL
    FIDEL --- ---