• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    YMLADRISJung - život, dílo, souvislosti, přesahy, ...
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    Vážené kolegyně, vážení kolegové,
    ČSAP a Collegium Jungianum Brunense vás zvou na veřejnou přednášku:

    ROB PREECE

    O našem vztahu k posvátnu


    Anglický psychoterapeut a učitel meditace Rob Preece praktikuje buddhismus již 37 let, převážně v tibetské tradici. Strávil řadu let v intenzivním ústraní v Himálajích pod vedením významných tibetských mistrů. 23 let pracuje jako psychoterapeut a pořádá srovnávací workshopy jungovské a buddhistické psychologie.
    Rob Preece se již více než 30 let zabývá propojováním jungovské psychologie s buddhistickou tantrou. Závěry jeho dlouholeté práce vyústily v napsání několika knih na toto téma, z nichž česky vyšla Psychologie buddhistické tantry (2012 v nakladatelství MAITREA) a Moudrost nedokonalosti (2009 v nakladatelství DharmaGaia).

    Přednáška bude překládána z angličtiny.


    Čas a místo konání:

    Úterý , 18.6. 2013 v 18 hod.
    Freskový sál Staré radnice — Radnická 10, Brno

    Vstupné 80,- Kč
    Za ČSAP Petr Patočka
    PSYCHOPATICK
    PSYCHOPATICK --- ---
    Ahoj, SHÁNÍM vše od C. G. Junga a S Freuda. Kdyby se chtěl někdo nějaké knihy od těchto autoru vzdát, prosím pište do pošty. Děkuji :))
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    ALBERTO: dobrý .-)
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    DADULKA: to budou ale predpokladam projekce nejakych osobich neduhu na ostatni...imho tohle je něco jinýho (ta projekci animy), čista magie prirody. :-)

    Možná ona sama možná rozhoduje, kdy se ti zjeví. To myslím stáhnout nejde, spíš se má člověk timhle něco naučit. A když se to nesejde, tak prostě člověk ještě neni připravanej. Moje neodborná teorie :-) (nebo racionalizace)
    DADULKA
    DADULKA --- ---