• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    ARZA
    ARZA --- ---
    MAGGIE: to bych neřekla... koukni na ty narvaný supermarkety... :(
    docela bych nechtěla bejt živnostník se specializovanym krámkem poblíž nějaký takovýhle hyperobludy.
    Velký prodejny jsou levnější, bejvá tam snazší reklamace čehokoli..
    Ale to jsme OT

    Jinak jestli to sem patří, kladná reference za zahraniční e-shop http://www.katesclothing.info/
    vybrala jsem špatnou velikost, napsala jsem, neměli už menší velikosti, okamžitě se mi vrátili peníze. Přišla jsem "jen" o poštovný tam, když jsem to vracela.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ale v realu bych rekla, ze opravdu lidi zacinaji davat vic prednost malym, specializovanym kramkum pred supermarkety - rozhodne cloveka obslouzi nekdo, kdo vi, co prodava.. sorry za OT
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: mluvím jen o internetovém byznysu, kde je nejdůležitější cena, přesnost a rychlost dodávky. Tam prostě velkoobchody trh převálcujou, protože přesně tohle skrz B2B kanály poskytují maloobchodníkům, nevidím problém, proč nerozšířit kapacity a neposkytnout za jiné ceny to samé koncovým zákazníkům.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: ne, tyto obchody jednoduše zaniknou. Nevidím smysl v tom, aby velkoobchodníci neměli svoje B2C obchody a přenechávali tenhle kšeft malým rybám.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    BROTHER: navíc většina obchodů má od nějaký sumy dobírku a poštovný zadarmo. Malý věci si koupim někde v krámě, takže si všechno objednávám na dobírku a dobírkovný neřešim. Akorát jednou se m stalo, že jsem si kupoval batoh za 1200,- , doprava zdarma byla od 1500,-. tak jsem si k tomu přiobjednal nějaký drobnosti, který bych si stejně někdy koupil. a přišel mi balík těch drobností s tím, že už ten bágl nemaj. Poštovný mi ale neúčtovali.
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    ad předešlá diskuze na téma dobírka, myslim, ze 30 kč není zas tak moc, abych riskoval jakejkoliv problém a riziko, ze prijdu o love...
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    http://www.hodinkydodomu.cz/

    fakt nedoporučuju!!! objednal jsem hodinky storm, potvrdili mi objednavku včetně jimi slibované dodací lhůty (ta byla 3-4 dny), pozdeji jsem potreboval upresnit dodání zásilky (bylo to k narozkam pro slecnu, tlačil mě čas), týpek na telefonu (prislo mi docela divny, ze na celej tenhle e-shop maji zakaznickou linku pouze ve forme jednoho mobilniho cisla) mi sice slibil, ze se na to mrkne a da vedet, ale od te doby nejenze se neozval, ale ani nereagoval na moje mailové urgování... do dneška nepřišly, žádnej mail s omluvou atd., prostě nic, fakt nesolidní jednání...

    ps: u tech hodinek, co jsem tenkrát objednával, mají v současnosti dodací lhůtu "1dny", by mě celkem zajímalo, jak to stíhaj/zvládaj... :]


    naproti tomu pak vřele doporučuju: http://www.hodinky.cz/
    opravdu jsem byl prijemne prekvapen jejich vstricnosti a rychlostí odezvy, takhle nejak si predstavuju komunikaci se zakaznikem na urovni...
    ADAM
    ADAM --- ---
    zasadně neplatím na dobríku. 30kč mi příjde moc. pokud mě chce prodávající okrást, tak dobírka ničemu nepomůže. pokud to jde, vždy platím předem.
    CIA
    CIA --- ---
    JENIIK: My jich taky nemáme moc, ale člověka to naštve.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    CIA: tak pokud provozuju eshop českého stylu "mám vše, co můj dodavatel, když si koupíš, já koupím a pošlu ti", pak je dobírka o ničem, ale když se podívám, kolik se nám vrátilo nepřevzatých dobírek třeba z anagramu... Minimum, fak úplné minimum.

    Eshop není nic jiného, než zásilkový obchod...
    CIA
    CIA --- ---
    ARZA: Souhlasáím s tebou. Na platbě dopředu není nic špatného. A i ten skateshop by byl OK, kdyby v tom měli pořádek a věděli, jestli zboží mají nebo nemají.

    JENIIK: Sorry, ale dobírka že je bezpečný způsob i pro prodávajícího? No nevím. Nikde totiž není dané, že zákazník si musí zboží převzít. Výsledkem pak v mnoha případech může být obchodník, co prodělal, řekněme, 100,- za poštovné a balné a ještě mu navíc neodebrané zboží leží na skladě (ale přitom už ho třeba ve velkoobchodě zaplatit musel..)
    ARZA
    ARZA --- ---
    Hmm, já když kupuju něco přes internet po čechách, tak taky radši zaplatim předem, protože jsem šetřílek a 30kč vyhodit jen tak za dobírku mi přijde zbytečný. Ale zase je fakt, že jsem na tom ještě nikdy netratila a dělám to vzásadě z vyzkoušenejch obchodů.
    Navíc spousta vychytrálejch lidí má na eshopech rozdíl mezi dobírkou a prachama předem třeba 50kč..
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    BECKO: No offence...
    BECKO
    BECKO --- ---
    JENIIK: Brečím na špatným hrobě, už radši mlčím nebo se ještě víc naseru.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    BECKO: protože ti všichni tihle lidé lžou, víš? Prostě z nějakého důvodu potřebujou prachy a tys jim je ochotně půjčila. Teď je jen na nich, kdy se rozhodnou ti je vrátit.

    Kua že já už nemám eshop, Česko je fakt pole neorané... ;-))
    BECKO
    BECKO --- ---
    JENIIK: Mě ale vůbec nejde o posílání peněz ale o to, že mi tam jeden člověk říká, že je všechno cajk, ať prachy pošlu a ani není schopnej se ujistit, jestli tam to zboží maj, když mi ten druhej člověk říkal, že toho vzali jenom 3 páry...víme?
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    BECKO: no je to špatnej shop, o tom žádná...
    BECKO
    BECKO --- ---
    JENIIK: Každej ale máme jinej oblíbenej způsob platby. To snad nemá s kvalitou služeb e-shopu nic společnýho...pokud tuhle funkci nabízí, tak proč jí nevyužít..navíc se tady bavíme o tom, jak fungujou shopy, ne jak funguju já.)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    BECKO: jako sorry, ale připlatit si 30 korun za dobírku, což je naprosto bezpečný způsob platby jak pro prodávajícího, tak pro kupujícího mi přijde přirozenější, než platit nějakým převodem...
    BECKO
    BECKO --- ---
    JENIIK: Tak oni to řeší pomocí potvrzovacího mejlu, kde mi daj info kolik a pod jakejma číslama kam poslat, někdy to ještě telefonicky ověřujou, to mi přijde docela normální, ale rozhodně mi nepřijde normální, že když sem se teď na jejich stránky podívala, tak ty boty tam furt sou...:/
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    posílat někomu love předem bez nějaký garance je dmnc...

    Tohle se dá dělat MAX. u ebay...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam