• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    NASTY
    NASTY --- ---
    NYX: Na skveleceny.cz jsem slyšel víc podobných referencí.
    BECKO
    BECKO --- ---
    NYX: skveleceny.cz je e-shop mýho kamaráda muhaha.)
    NYX
    NYX --- ---
    taky nejake reference...

    digisoft.cz
    NAKUP, VRACENI, DOTAZ
    do 3000,-
    hodnoceni kladne
    naprosto bezproblemove, vcetne necukani se pri vraceni v te 14ctidenni lhute, rychle odpovedi na maily apod...

    bestcomp.cz
    NAKUP
    do 3000,-
    hodnoceni kladne
    taky naprosto bez problemu

    a ted jedna lahudka :)
    skveleceny.cz
    HUH?
    do 3000,-
    hodnoceni zaporne
    objednal jsem si zbozi nacez mi prisel mail, ze zbozi neni k dispozici a stornuji mou objednavku. zjistil jsem si stav skladu u jejich dodavatelu a zbozi samozrejme k dispozici bylo, tak jsem jim napsal mail o co jako jde. dostal jsem odpoved, ze zbozi lze dodat, ale za cenu asi o 20% vyssi nez maji na webu...vazne skvele ceny :-)
    ale aspon na maily odpovidaji rychle :)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    HOLAKAC a dalsi: male doplneni k Vltave.cz
    NAKUP do 4.000,-
    hodnoceni prevazne ZAPORNY

    A ted vylevy ::

    - 25.11.2006 objednavka inkoustovky od Canonu (darek pro nase) + pam. karta MMS Pro 2GB a kabel k tiskarne..
    - pred. dat. expedice 1.12.2006
    - v 1. polovine prosince obednavka rozdelena bez upozorneni a karta s kabelem odeslana v prvni vlne ..
    - nasledne 2 maily od mne - 1 slusnej, 2 sprostej (banda neschopnej idiotu, co pujde prvni ke zdi az prijde revoluce .. apod)
    - 1 mail zpatky, ze fakt nevi kdy a moc se omlouvaj
    - 22.12 sem nahodou mrkl do stavu objednavek - ejhle, zbozi pripraveno k expedici, 22.12 (posl. prac. den pred vanocema) panacek zvoni s krabici u dveri.. takze UFFF.. :)
    (dopravne placeno smzrjme pouze jednou, nastesti)

    ALE
    - na prvni mail nereagovali vubec
    - vubec neposilaj zmenovy maily - znam x jinejch - mensich eshopu, kde vam posilaj mail pri kazdym uprdnuti skladnika od prijeti objednavky, pres vyrizovani u dodavatale az po predani CP, a.s. nebo dopravci..
    - v prehledu objednavek defacto az do vyrizeni toho 22.12 imrvere u data expedice tiskarny tvrdosijne svitilo datum expedice 1.12.2006!
    - no a ze by se mi nekdo obtezoval vubec napsat, ze tiskarna momentalne neni skladem ani u dodavatele a ze se teprf ceka na dodafku..
    Absolutne NE!
    (ve chvili objednani tam byl termin expedice do tusim 5ti prac. dnu :)

    Podtrzeno secteno - oproti minulymu roku vydim na Vltave maly posun kupredu, nebot tentokrat oproti rokum minulym zbozi preci jen stihli dodat vcas ..
    (minuly rok moje holka dostala vanocni darek tusim az na Valentyna a valentynskej tusim az na konci brezna k narozeninam :)

    Ale celkove se mi ten shop opet celkove zhnusil svym chovanim, takze znovu tam polezu pouze za predpokladu, ze nikde jinde to mit nebudou..
    hawg, diky za pozornost :)
    ADAMH
    ADAMH --- ---
    KAJJAK: neni potreba s tebou polemizovat, mas svuj nazor a svuj postup spineni, ehm pardon argumentovani podporujici tve sluzby, tim koncim tuto debatu , nema valny smysl a SEO patri do jineho klubu :)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: to je čistě tvůj osobní problém, že nechápeš.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    www.sluchatka.net :-)
    zkušenost výborná, ADAM předvádí skutečně "personal care", a ty ceny!
    PEARL
    PEARL --- ---
    amazon
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    rofl
    ADAMH
    ADAMH --- ---
    KAJJAK: ty si ale provokater, rekl bych takovej dnesni obchodnik, slibuje vse mozne a nemozne a kritizuje vse co vidi jen aby si urval neco pro sebe :)

    ps, vis ze mas par eshopu v referencich bez url a jeden dokonce na uvedene url neni k nalezeni a hazi peknou chybu? .)

    a namatkou, navstevnost "tveho" eshopu e-tenis 120lidi den , hracek online taktez, to neni ani tech 5tisic, cim to? :)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    Já třeba sháněl debilní redukci 2.5mm na 3.5mm jack. Oběhal jsem všechny tyhle kokony a nic. Ani ve speciálním elektru neměli (teda byli levní a věděli, co chci hned napoprvé, ale neměli přesně to, co jsem chtěl) a pak jsem narazil na alfacomp (idiot jsem se nepodival hned) a tam to maj. Stojí to třikrát tolik, ale prostě to je skladem.

    Tak si říkám, že eshopy mají budoucnost. Teda já si pro to do alfy zajdu sice osobně, ale jinak... Bych to koupil klidně v hongkongu...
    ARZA
    ARZA --- ---
    SATOO: No, já třeba pracuju na Andělu poblíž toho obchodního centra a nedá se říct, že by tam ty krámy nějak zely prázdnotou. Ať už jde o hadry nebo elektroniku.
    Samozřejmě že co se týče potravin, je lidská touha se nacpat, bezkonkurenční:))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: tys totiž nepochopil tu základní větu IMHO. Sorry že teď budu mluvit za jiného, ale ony stovky byly stovky tisíc...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: no nic, pozdravuj v bejdžoru, vidím, že vaše korporace bude brzy nadnárodní :-))
    ARZA
    ARZA --- ---
    MAGGIE: to bych neřekla... koukni na ty narvaný supermarkety... :(
    docela bych nechtěla bejt živnostník se specializovanym krámkem poblíž nějaký takovýhle hyperobludy.
    Velký prodejny jsou levnější, bejvá tam snazší reklamace čehokoli..
    Ale to jsme OT

    Jinak jestli to sem patří, kladná reference za zahraniční e-shop http://www.katesclothing.info/
    vybrala jsem špatnou velikost, napsala jsem, neměli už menší velikosti, okamžitě se mi vrátili peníze. Přišla jsem "jen" o poštovný tam, když jsem to vracela.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    :-)) Kajjak, ty jsi dobrý blázen...

    BTW: SEO na tvoji firmu nefunguje v googlu...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    a mimo to ještě kolega nechápe... No já bych to fakt radši nerozmazával :-)))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    KAJJAK: tobě asi nedocvaklo, že jde zejména o DATA která v tom systému nějak existují, nikoli o systém samotný, že? Ono postavit eshop sice není triviální, ale taky to není "fucking rocket science" ;-)
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    PAN_SPRCHA: tak tak :)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    :-)) Solidni faux pas, Kajjak!! :-))
    ADAMH
    ADAMH --- ---
    KAJJAK: 5000 navstevniku mesicne, to je nejak malo, ne? :))
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: No a nejhorší je, že to často funguje tak, že nějaká pipinka sedi v kanclu a z B2B dodavatele všechno datlí do nějakého nesmyslu v php od synka pana ředitele... No prostě je zde jistě prostor ke zlepšení, že... ;-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: Vidíš to podle mě příliš černobíle. Co je složitého na tom, propojit B2B a B2C? Nic. Pak už jde skutečně jen o logistiku. Jistě těžko takhle bude obchodovat velkoobchod s žárovkama, který je zvyklý na odběry po paletách, ten by vlastně zakládal novej byznys, ale třeba elektronika, nebo knížky? Tam se i velkoobchod v podstatě stará o jednotlivé kusy.

    Přinejhorším si velkoobchodník založí vlastní středisko starající se o zásilky koncákům. Není daleko doba, kdy začnou zavedené eshopy prodávat tím způsobem, že logistiku vůbec nezajistí a vše jen přehodí na velkododavatele, prostě mu přeprodají svůj "prodejní prostor"...

    Ale to už jsme OT asi...

    Navíc furt budou existovat kamenné obchody, tam je situace úplně jiná, ceny jiné a zejména služby s prodejem spojené by měly být na úrovni. Za kamenný obchod nepovažuju krámy jako Electrocity a spol, kde jen prodávají z poliček a o sortimentu vědí prd.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ale v realu bych rekla, ze opravdu lidi zacinaji davat vic prednost malym, specializovanym kramkum pred supermarkety - rozhodne cloveka obslouzi nekdo, kdo vi, co prodava.. sorry za OT
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: mluvím jen o internetovém byznysu, kde je nejdůležitější cena, přesnost a rychlost dodávky. Tam prostě velkoobchody trh převálcujou, protože přesně tohle skrz B2B kanály poskytují maloobchodníkům, nevidím problém, proč nerozšířit kapacity a neposkytnout za jiné ceny to samé koncovým zákazníkům.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    SATOO: ne, tyto obchody jednoduše zaniknou. Nevidím smysl v tom, aby velkoobchodníci neměli svoje B2C obchody a přenechávali tenhle kšeft malým rybám.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    BROTHER: navíc většina obchodů má od nějaký sumy dobírku a poštovný zadarmo. Malý věci si koupim někde v krámě, takže si všechno objednávám na dobírku a dobírkovný neřešim. Akorát jednou se m stalo, že jsem si kupoval batoh za 1200,- , doprava zdarma byla od 1500,-. tak jsem si k tomu přiobjednal nějaký drobnosti, který bych si stejně někdy koupil. a přišel mi balík těch drobností s tím, že už ten bágl nemaj. Poštovný mi ale neúčtovali.
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    ad předešlá diskuze na téma dobírka, myslim, ze 30 kč není zas tak moc, abych riskoval jakejkoliv problém a riziko, ze prijdu o love...
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    http://www.hodinkydodomu.cz/

    fakt nedoporučuju!!! objednal jsem hodinky storm, potvrdili mi objednavku včetně jimi slibované dodací lhůty (ta byla 3-4 dny), pozdeji jsem potreboval upresnit dodání zásilky (bylo to k narozkam pro slecnu, tlačil mě čas), týpek na telefonu (prislo mi docela divny, ze na celej tenhle e-shop maji zakaznickou linku pouze ve forme jednoho mobilniho cisla) mi sice slibil, ze se na to mrkne a da vedet, ale od te doby nejenze se neozval, ale ani nereagoval na moje mailové urgování... do dneška nepřišly, žádnej mail s omluvou atd., prostě nic, fakt nesolidní jednání...

    ps: u tech hodinek, co jsem tenkrát objednával, mají v současnosti dodací lhůtu "1dny", by mě celkem zajímalo, jak to stíhaj/zvládaj... :]


    naproti tomu pak vřele doporučuju: http://www.hodinky.cz/
    opravdu jsem byl prijemne prekvapen jejich vstricnosti a rychlostí odezvy, takhle nejak si predstavuju komunikaci se zakaznikem na urovni...
    ADAM
    ADAM --- ---
    zasadně neplatím na dobríku. 30kč mi příjde moc. pokud mě chce prodávající okrást, tak dobírka ničemu nepomůže. pokud to jde, vždy platím předem.
    CIA
    CIA --- ---
    JENIIK: My jich taky nemáme moc, ale člověka to naštve.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    CIA: tak pokud provozuju eshop českého stylu "mám vše, co můj dodavatel, když si koupíš, já koupím a pošlu ti", pak je dobírka o ničem, ale když se podívám, kolik se nám vrátilo nepřevzatých dobírek třeba z anagramu... Minimum, fak úplné minimum.

    Eshop není nic jiného, než zásilkový obchod...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam