• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    QAZZZ
    QAZZZ --- ---
    RETAL: souhlas, ale oba dva znam...nicmene nejake skloubeni kreativity a funkce nebo nejaky novy pohled na vec ktery by fungoval
    tam taky nevidim

    PETER_PAN: s czc.cz souhlasim...funkcni jako malokdo

    CANDLEMASS
    CANDLEMASS --- ---
    PETER_PAN: a jo... tak takhle do hloubky to nepoužívám, jistě budeš mít pravdu :)

    A hele když už jsem tu, znáte nějaký zahraniční obchod s CD, pokud je někdo vůbec ještě kupuje?

    Svůj tip dám.
    Já nakupuju obvykle zde: http://www.cdwow.com/

    free delivery, paypal, dobře zabalená cd v bublinkách, chodí po jednom.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    CANDLEMASS: .. jo tak tady nakupuju vetsinu (85%) PC komponentu co mi projdou rukama, ale ten e-shop at uz starou nebo novou verzi maji totalne marnou .. absolutne chybi pouzitelne fotodokumentace, nemuzes nic tridit, filtrovat, nic si ten e-shop nepamatuje (razeni dle cen napr.) atd. atd. .. je to zoufalej e-shop, ale firma Softcom je super, vyjdou vstric, da se dohodnout na leccem atd. ..
    CANDLEMASS
    CANDLEMASS --- ---
    PETER_PAN: jestli hezčí nevím, to je subjektivní, ale taky rád nakupuji zde: http://www.softcom.cz/
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    RETAL: .. mas odkaz na nejaky hezci a zaroven funkcni CESKY e-shop na PC a komponenty ? .. sem s nim - czc.cz mi proste prijde nej - ne vse tam pres nej kupuju a ma toho i malo v katalogu, ale jako referencni ho pouzivam temer vzdy ..
    KULA
    KULA --- ---
    RETAL: No krasavec to neni ale zadani znelo "kdy ale krasa neni na ukor funkcnosti" a tady to neni zadny hezoun neprehledny. Viz treba Mironet. To je takove atypicke ale trochu natvrdle.
    RETAL
    RETAL --- ---
    Czech Computer je asi přehledný, ale určitě bych neřekl, že je hezký.
    KULA
    KULA --- ---
    QAZZZ: www.czc.cz . Podle tohodle shopu merim jine. Vsechno je tam proste serazeny tak jak si predstavuju.
    RETAL
    RETAL --- ---
    Líbí se mi tržiště www.fler.cz - velké fotky, vzdušný a přehledný layout
    https://obchod.activa.cz/site/ má jasný kancelářský a přehledný design
    http://eshop.cigarillo.cz/ je stylové
    QAZZZ
    QAZZZ --- ---
    ahoj vsem...asi to bude lehce OT ale zkusim to, pokud byste meli z fleku zminit jeden dva nejhezci eshopy kdy ale krasa neni na ukor funkcnosti..jake by jste zvolili?
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    KOUDY: jj, ale na pixmanii docela chrli i britove. Kamaradka si z londyna u nich objednala fotak a pak 3 mesice hruznych reklamaci apod...a to byla uz v cr, no des.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ja myslim /bez urazky/ ze pixmania je eshop pro klasicky cechacky ktery videj ze tam je cena o petistovku levnejsi nez na kase..alze..whateva..tak okamzite objednavaj a pri prvni reklamaci chrcej vsude plameny zla:)
    ADAM
    ADAM --- ---
    jo, pixmania, to je bomba..
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    HASH: pixmania je znama tim, ze je neseriozni a podava spatne nebo zadne informace o komunikaci nemluve. Net je toho plny. To taky rozhodlo, proc jsem od nich neobjednal na vanoce darek. Jsou nespolehlivi.

    Naopak jsem objednal od megapixelu, ktery ma recenze ok, ale poslali mi zmetek monitor za 10k a budu jim ho vrace jeste s hezkou recenzi na tenhle obchod. Domluva s nima zatim probiha ok, ale aby mi poslali uz rozbalene a nekde vystavovane zbozi a ke vsemu nekvalitni by si pohlidat mohli. Nemluve o spatne informaci dodani, rekli den a prisel za tyden.
    HASH
    HASH --- ---
    Uz mesic cekam na autoradio puvodne pod stromecek, po mailove intervenci :

    Dobrý den
    Dekujeme Vám, za Vaši návštevu na stránkách www.pixmania.com.

    Oznamujeme Vám, že objednaný výrobek Sony Autoradio CD/MP3/USB CDX-GT424 nemáme momentálně na skladě. Dodavatel nám prozatím neurčil datum nové dodávky.

    Jakmile výrobek dostaneme na sklad, co nejrychleji Vám ho odešleme.

    Pokud nemůžete déle čekat, je možné kdykoli objednávku zrušit a my Vám vrátíme zaplacenou částku.

    Máte také právo objednaný výrobek vyměnit za jiný, který je k dispozici na skladě a patří do stejné řady jako objednaný model.

    Omlouváme se za případné nepříjemnosti, které Vám tato prodleva může způsobit.
    Náš zákaznický servis je Vám k dispozici od pondelí do pátku, od 9h do 17h. Mužete nám napsat přes webcall na úvodní stránce v kolonce FAQ, anebo nám zavolat přes callback na naše náklady, klikněte na odkaz zákaznický servis - kliknete zde, vyplnte Vaše telefonní císlo a my Vám zdarma zavoláme zpět.
    Brzy nashledanou na stránkách www.pixmania.com
    Tým Pixmania

    Pixmania.com : Evropský leader. Neporazitelné ceny. Zboží stále na skladě.
    Pixmania je dceřinná společnost skupiny Fotovista.
    ADAM
    ADAM --- ---
    ježiši tudle debatu jsme vedli v právnickém auditku, tak si ji zkuste vyfiltrovat.

    zákon opravdu nemluví o obalech poštovném ani ničem jiném, ale říká " má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží."

    samozřejmým nákladem je poštovné (které zákazník zaplatil ale ty mu to samozřejmě nevracíš) a pokud jsou způsobeny nějaké další náklady (např. poškozený obal), tak je máš nárok uplatnit také. Pokud se zákazníkovi nebude zdát nějaký náklad oprávněný, může to nechat posoudit soud.
    judikát ohledně obalu imho neexistuje, ale já si jsem jistý, že soud by to jako oprávněný náklad spojený s vrácením zboží uznal.
    nevím co řešíte, je to jednoduché jak facka.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    RETAL:

    on proste asi uvazuje jen z hlediska obchodniho zakoniku, kde obe "firmy" maji stejnou ochranu zakona, ale nechape ze koncovy zakaznik neni firma a ze z hlediska obcanskeho zakoniku je ze zakona chranen...

    Soud by v tomto pripade rozhodl jednoznacne v neprospech firmy, jenze kdo ma chut a cas se s neserioznimi obchodniky soudit?
    RETAL
    RETAL --- ---
    ADAM: Jaké poštovné chceš strhnout z vrácené ceny? To, které zákazník zaplatil při objednávce, nebo to, které zaplatil při vrácení zboží? :)

    V zákoně se nemluví o obalech, o poštovném ani o nákladech na uvedení do původního stavu, to vše je jakýsi "praktický výklad", při kterém je ale nutné najít rovnováhu pro obě strany.

    Intencí zákona je chránit spotřebitele při objednávkách v zásilkových obchodech, ty se snažíš najít skulinky pro prodejce. Chápu to, ale zkus se zamyslet nad smyslem toho zákona.
    ADAM
    ADAM --- ---
    obchodník má nárok na úhradu skutečně vzniklých nákladů a není nic jednodušího než doložit, že daný rozbalený kousek byl prodán s přesně takovou slevou, jaká byla stržena zákazníkovi.
    já nepochybuju o tom, že každý soud musí rv tomto případě ozhodnout v obchodníkův prospěch.

    znova opakuuju, že todle dohadování tady nemá naprosto žádnou cenu, protože nakonec rozhodne pouze a jedině ten soud.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam