COLBEN: a to je presne ten duvod, proc obchodnika nemuze delat kazdy. Ano mas pravdu, ze to "povinnost" neni. Ale v dnesni dobe je to jedna se zakladnich sluzeb pro zakaznika, kterou by mel naprosto kazdy seriozni obchod mit a dodrzovat! Ze cesi jsou hlupaci a nechaji si srat na hlavu je pak vysledek, techto zabednenych pristupu k zakaznikovi. To ze obchod proda nejaky vyrobek neznamena, ze ten obchod konci, jak si mnozi mysli. Ten jeste dal pokracuje a muze klidne pokracovat dalsich 10let. Pak se vyskytne nejaky hnup technik, co se tim sroubovakem rype tak max v zadku a machruje jaky je to borec, ze odpalkoval zakaznika co neco chce. Asi si ten technik neuvedomuje, ze odpalkoval svou vyplatu. Mel by si to ale uvedomit uz jeho nadrizeny a pokud ani ten, tak obchod je spatny a souhlas s Kulou, kaslu na nej.
Kdyz uz nektere firmy maji nastavene,ze nesmi cokoliv na vic delat, tak to maji ti technici rict slusne to je zaklad a nebo to mit zpoplatnene. Kdo by si tak pomyslel,ze v technickem oddeleni IT firmy bude chtit nekdo neco obcas namontovat. No to je naprosto nepredstavitelna myslenka, ze? :)