• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    Tak moje malá zkušenost s firmou http://www.naradionline.cz/

    Objednával jsem Dremla 4000 objednávka podána v středu a ve čtvrtek byla objednávka doma. Platba přes PayMuzo proběhla v pořádku ale, díky tomu že jsem zapoměl povolit javu jsem neviděl potvrzení o platbě.
    Tudíž jsem kontaktoval firmu a ujistil se že je vše v pořádku. Komunikace s firmou na jedničku. Dokonce mně dnes přišel mail že platba opravdu proběhla a zda je vše v pořádku.
    Vzpomínám na tehdejší politiku Oskaru (Vodafone) "když dáte zakazníkovy něco extra (v tomto případě skvělá komunikace a milí, pracovití lidé) rád se k vám zakazník vratí."
    V české zemi kde každej .... to platí dvojnásob :)
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    MUSHKA: a ked sa nechces odstahovat, tak sa dohodnut s kamaratom v inom (rozumnejsom) state EU, ze si to budes nechavat posielat k nemu a on ti to preposle alebo sa pre to zastavis v ramci vyletu ;)
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    MUSHKA: na Slovensko je to v pohode, sice tiez platis DPH a clo od rovnakych ciastok (pretoze je to EU smernica), ale colnici normalne komunikuju e-mailom, ked ti vymeraju cenu, tak ti to poslu na dobierku a tusim to ide dohovorit i na platbu na ucet a necakas tak dlho a nemusis nikam behat jak **** :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    MUSHKA: odstěhovat se z místního socialistánu.
    MUSHKA
    MUSHKA --- ---
    a nejake finty jak vsechnu tuhle byrokracii, kterou navic absolutne na cesky poste nezvladaj (hlavne ze kasirujou za "celni sluzby"), obejit? je to neuveritelna pruda..
    ADAM
    ADAM --- ---
    MUSHKA: jedna zasilka, co mi v CR celnici zamitli, mi do polska dorazila bez problemů :_)
    MUSHKA
    MUSHKA --- ---
    DEMONOFANARCHY: takze je to proste neresitelne.. no nic, jdu si hledat novy obchody v EU :/
    DEMONOFANARCHY
    DEMONOFANARCHY --- ---
    MUSHKA: pravidla jsou uplne stejna protoze nejsou ceska ale spolecna pro EU pokud se teda nepletu... jediny rozdil je v tom ze treba okolni staty nemaji na poste takovej nechutnej bordel jako u nas...
    MUSHKA
    MUSHKA --- ---
    Nevite nekdo jak je to s objednavanim pres net z usa na slovensko nebo do polska? plati se taky nejaka dan/clo/poplatky jako to je ted u nas?
    cekam uz dva a pul mesice na balik a zacina me to pekne srat..
    ADAM
    ADAM --- ---
    ZONICEK: napsat si to tam můžeš i sám, ne? 
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    http://www.megaknihy.cz
    Objednal jsem knihy za 1200 a do druhého dne prý pošlou fakturu. Do poznámky jsem napsal, že bych kamkoliv na faktruru potřeboval napsa číslo (protože je to přes grant a potřebují to tam) a když 2 dny nic nešlo, tak tam volám a prý to takhle udělat nejde, že to nedokážou. 1) bych ocenil, kdyby to napsali do e-mailu a nenechali mě čekat 2) snad neni problém tu fakturu vytisknout a dopsat tam to číslo...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MRTVY_KENNY: u molochu to právě pochopím. Tam se to pohne až po medializaci (možná) :-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    Zákaznice Alza.cz už čtvrt roku čeká na vyřešení neúplné objednávky - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/zakaznice-alza-cz-uz-ctvrt-roku-ceka-na-vyreseni-neuplne-objednavky-11n-/ekoakcie.aspx?c=A110426_165025_ekoakcie_jvo

    az neuveritelne, jak daleko dokaze zajit podobna zalezitost.. treba u nejakeho frikulina, co si naklika instantni eshop, to pochopim, ale u podobneho molochu nechapu, o co jim jde..
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    FRAUD: Jasně, to jsem jí právě říkala a ona argumentovala tím, že jsem souhlas dala s jejich podmínkami - přesně, jak říkáš, ale to je špatně, upozornila jsem ji na to a napsala, že pokud nedodrží lhůtu 30 dní, tak od smlouvy odstoupím. Načež zaslali PPLkem nové zboží. A mně se na tom nelíbí ten přístup, proto se spíš kloním k negativnímu hodnocení obchodu, byť mám novou věc. Jinak to tam i v tom popisu níž píšu "což není pravda, tenhle souhlas se uděluje až následně, nikoliv předem".
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    COQUINE, ADAM: moc se omlouvam, spatne jsem to zformuloval
    cetl jsem kdysi nejaky pravni rozbor od pravnika COI ktery rikal, ze i kdyby v obchodnich podminkach (ktere clovek defacto musi akceptovat tim, ze provede nakup) byla veta o prodlouzeni reklamace je to neplatne, stale plati 30 dni
    souhlas o prodlouzeni se ze zakaznikem musi sepisovat vzdy pri nove reklamaci a plati jen pro tu jednu danou reklamaci .. spis jsem tedy reagoval na to kdyz jsi psala ze Ti nejaka pani tvrdila ze jsi neco automaticky odsouhlasila - tak prave vyklad pravnika teto vety rika, ze to neni pravda
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    FRAUD: Ust. § 19 odst. 3 z. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (konec věty): (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
    ADAM
    ADAM --- ---
    FRAUD: pokud se vzájemně dohodnou, tak není problém prodloužení lhůty. jen to samozřejmě nelze udělat apriory předem, souhlasem s nějakýma podmínkama.
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    COQUINE: nic jako prodlouzeni lhuty nad 30 dni neexistuje, dokonce je to neplatne i kdybys to (vedome i nevedome) sama podepsala - zadna dohoda nemuze omezit pravo zakaznika dane zakonem, dohoda muze jen prodlouzit/zvysit prava
    NTR23
    NTR23 --- ---
    KAJJAK: na elektro jsou tu velcí hráči. s tím se nevyplatí obchodovat.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    NTR23:

    pri cenne tech produktu neni tezke mit vse skladem, doufal jsem spis v nejake elektro ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam