• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    LUCKAZ: loni mi skoro po mesici cekani bezduvodne stornovali objednavku, aniz by mi to sdelili, to me fakt nasralo, protoze jsem zbozi chtela mit do vanoc, objednala jsem s predstihem a takhle jsem cekala zbytecne jak krava mesic a nakonec nic z toho. a kdyz jsem jim pak napsala mail, co to jako melo bejt, tak delali, ze o nicem nevedi, ze se nic nestalo a o co ze mi jako jde. no co to sakra je...
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    LUCKAZ: ja uz to tu psala myslim loni - taky s nima mam (opakovane) dobrou zkusenost.
    LUCKAZ
    LUCKAZ --- ---
    POZITRON: Já mám teda letos s http://www.svet-her.cz výborné zkušenosti, v neděli objednáno, v pondělí ráno přišel mejl, že si můžu hru vyzvednout, pak mi byla na žádost prodloužena i rezervace. Bylo to letos před vánoci, nějak kolem dvacátého, takže rychlost opravdu oceňuji :)
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    Obchod s hudebními nástroji http://www.music-city.cz/ nedoporučuju

    Dne 16.12 jsem objednala smyčec, 20.12 jsem do obchodu volala, jen abych se zeptala, kdy přibližně smyčec bude (a protože se na webu změnil stav objednávky z "vyřizuje se" na "žádná objednávka", což mě trochu vyděsilo). Pán na druhém konci drátu mi slíbil, že se zeptá kolegy a obratem zavolá, nezavolal, za cca 2 hodiny volám znova, tak se tedy uráčil kolegy zeptat (nezněl moc ochotně) a sdělil mi, že smyčec bude v prodejně mezi svátky a hned po Novém roce obdržím sms a mail, že si ho můžu vyzvednout. Stav "Žádná objednávka" je prý způsoben jen změnou vzhledu webu, ale vše je v pořádku, objednávka existuje. Dnes je 17.1 a nestalo se nic, žádná zpráva, smyčec nikde.

    Podobná zkušenost jako loni s eshopem http://www.svet-her.cz
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    HUGGI: koupil jsem WD a na jejich strankach pisou:

    Pokud váš WD produkt ("Produkt") nebyl zakoupen u autorizovaného distributora nebo autorizovaného prodejce společnosti WD, nebude vám poskytnuta omezená záruka.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    DAWYT: tak budes reklamovat v servisu a ne u pixmanie..v cem je problem..na disky je vetsinou zaruka 3roky od vyrobce..
    NENUFER
    NENUFER --- ---
    RETESKA: len doplnim ze su dokonca ochotny do objednavky pridat aj vec ktoru na shope nemaju ale vedia to normalne objednat u svojho bezneho dodavatela
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    ad RETESKA

    na http://www.docsimon.cz/ nakupuju už pravidelně psí granule (veterinární dieta co není v normálních obchodech), mají dobrou cenu, objednám přes net, osobní vyzvednutí a platba při převzetí, platím pak kartou nebo flexipass poukázkama. vyzvedávám v nákupním centru, takže si 15kilový pytel pěkně na vozejčku odvezu až k autu. mají několik lékáren kde se dá osobně vyzvedávat ( http://www.simonpharma.cz/lekarny ), jinak normálně PPL a pošta. jsou ryhlí, pokud něco nemají, tak píšou/volají maximálně do dvou dnů.
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    http://www.cestaprirody.cz/
    přírodní kosmetika, docela příjemný eshop i s nějakými hodnoceními produktů. objednala jsem, druhý den mi psali že něco z toho musí objednat a tak balíček pošlou za týden. balíček odeslali o den později než slíbili (prý kvůli dodavateli toho objednaného) a ten ke mě pak putoval Českou poštou celých sedm dní! dodací lhůta na webu je psaná 2-4 dny u běžného balíčku, 1-2 dny u spěšného za příplatek asi 25 Kč. to mě dost překvapilo v roce 2011 a navíc pak to že to přišlo až za týden. prý předvánoční poštovní masakr (bylo to asi 3. prosince).

    http://www.spokojenypes.cz/
    nákup psího oblečku, komunikovali svižně, o všem informovali esemeskou, doručeno dva dny od objednání.

    http://www.joha.cz/
    nedoporučuju zrovna moc... nejdřív jsem jim teda napsala rozhořčený mail, že mají strašně krátkou session v eshopu, že než si stihnu něco vybrat (a zas tak dlouho mi to netrvalo, hledala jsem konkrétní zboží, vlezla jsem k nim přes google), tak mi to vymaže nákupní košík kde už něco mám. ale že si to u nich teda stejně objednám, protože to maj nejlevnější :D napsali poděkování za radu a že mi za to daj 5 procent slevu. objednala jsem si zboží, dodací lhůtu mají psanou "odešleme zpravidla do 7 dnů" a předpokládaný termín je v infu o vaší objednávce na webu. když po týdnu ten termín o další týden posunuli, tak jsem jsem jim poslala další rozhořčený mail, co to jako je, že nebudu čekat na balíček tři týdny. na to odepsali že už to teda posílaj a za tři dny mi to přišlo na dobírku. už tam nakupovat nebudu.

    http://www.e-outdoor.cz/
    sháněla jsem delší dobu spacák a radila se všude možně. nakonec jsem si jeden vybrala a ten si vygůglila za nejlepší cenu v několika eshopech, do dvou z nich jsem napsala aby mi řkeli jestli ho mají skladem, ještě než ho objednám, abych pak nemusela čekat nebo stornovat. z obou mi odepsali očividně zkušení odborníci na cestování (ten druhý eshop byl http://iqsport.cz ) a poradili, že si mám pořídit o malinko jiný model abych se v tamtom neupekla (psala jsem na co ho chci). nakonec jsem nakoupila v tom e-outdoor, protože jsou pražští a tak jsem si mohla ještě ten den pro spacák dojít osobně, sympatický prodavač (ten co mi psal), spacák připraven ve velkém skladovacím vaku, spokojenost naprostá, cena nejnižší na trhu.
    CUBICULA
    CUBICULA --- ---
    Delishop » Torád
    http://www.torad.cz/c/delishop/

    Super delikatesy a hlavně doručení, pán zavolal hodinu předem, zeptal se kde budu a přijel tam - ač jsem v objednávce adres uvedl. To bylo příjemný
    LUDO
    LUDO --- ---
    DAWYT: tak ja som sa o reklamaciu pokazeneho mp3 prehravaca radsej ani nepokusal, pretoze uz samotny nakup bol horor, po odoslani penazi na ucet pixmanie mi boli schopny tovar dorucit az po 3 mesiacoch, asi 20tich telefonatoch, ziadosti o vratenie penazi...
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    tak jsem si obednal neco na pixmanii, nechal jsem se zlakat 2T hardisk za 2,5... bohužel až ted jsem vyfiltroval tento prispevek [ BEEBOY @ E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky ]

    ma tu nekdo i dobrou zkusenost s reklamaci na pixmanii?

    budu doufat, že se to nerozbije...
    BLACKYT
    BLACKYT --- ---
    RENDALF: ja nevim jak u tebe, ale u mě se to zaplatilo samo..tak počkej 1-2 dny jestli se ti to odečte z účtu...
    RENDALF
    RENDALF --- ---
    BLACKYT: take se to teda "zaplatilo samo" a mam uz zaplaceno?:]
    RENDALF
    RENDALF --- ---
    ENTENTYKY: presne tak, nechtelo
    BLACKYT
    BLACKYT --- ---
    RENDALF: ja jsem tam ted nakupovala a taky sem tam zadala ty udaje co říkáš a asi za pul dne se mi ta častka objevila v "transakcích čekajících na zaúčtování"...
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    RENDALF: ccv rozhodne pouzivaj ;) spis to ceka, az to zaplatis, tezko rict - to to po tobe pri objednavce nechtelo nijak zaplatit?
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    americkej amazon k nam posila, ale zdaleka ne vse, pak tam skacou tyhle otravny hlasky, kdyz to nejde
    RENDALF
    RENDALF --- ---
    predpokladam ze ten CCV v US nepouzivaj a prachy si zkratka ztrhnou a basta
    RENDALF
    RENDALF --- ---
    objednal sem si zbozi pres US amazon, doruceni ke kamaradovi na FL, ktery se vraci do Cech. Pri zakladani uctu sem tam pridal svoji kreditku (uvedl jsem cislo, jmeno a datum platnosti, zadny CCV) a pocital jsem, ze to bude po me chtit zaplaceni touhle kreditkou predem. Ale nic...objednavka ve stavu Shipping Soon.... jak to tedy bude? Diky
    BLACKYT
    BLACKYT --- ---
    BORDIGA: protože americkej amazon neposila do čr..ted sem to tu taky řešila..
    SENIN
    SENIN --- ---
    BORDIGA: This item can't be shipped to your selected destination.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam