• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    ZEGA
    ZEGA --- ---
    ANNYSEK: bud COIka nebo doporuceny dopis na adresu Jan Tropp, adresou Bratčice 232, 664 67 Bratčice, a resit s pravniky.
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    nema tady nekdo zkusenost s reklamaci vydrze baterie v notebooku z alzy? slo o notebook z toho jejich bazaru, tak jestli mam vubec sanci uspet a nedozvim se je to, ze u zbozi z bazaru nemuzu ocekavat 100% vydrz.
    HROBO
    HROBO --- ---
    ANNYSEK: ten eshop vyzera hrozne. pozri si na fb komentare, zjavne nie si sama. pisu tam, ze mas skocit do predajne v brne. podnet na coi je v tomto pripade jasna volba.
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    ty obchodni podminky snad nejsou psany cesky, docela masakr :) neco tak strasnyho jsem dlouho nevidela.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ANNYSEK: bohužel čím dál tím častěji si předříkávám pravidlo, na neprověřeným eshopu nikdy neplatit předem :-(
    ANNYSEK
    ANNYSEK --- ---
    MRTVY_KENNY: diky, neco takovyho jsem hledala..

    nechapu, jak nekomu muze takovy chovani prochazet..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ANNYSEK: kazdopad jak tam vidim tu diskuzi, tak bych mozna presel rovnou sem http://www.coi.cz/cs/epodatelna-1/
    ANNYSEK
    ANNYSEK --- ---
    Prosimvas, jak byste postupovali, kdybyste si neco koupili v e-shopu, prisel by vam automaticky mail s cislem uctu atd., kde by bylo, ze zbozi se posila do 7 prac. dni od obdrzeni platby. Vy castku zaplatite (na stejnou banku, takze jim pribyde max druhy den) a uz 14 dni se nic nedeje?
    Psala jsem jim mail, na to jsem dostala odpoved, ze se mam obratit na pana xx, ktery se o shop stara, ze oni delaji jen techniku neboco.. ani jeden ze tri telefonu uvedeny na strankach mi nikdo nebere..

    jedna se o http://www.street-shoes.cz, kdyby tam nahodou nekdo chtel nakupovat. :/
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    Látky, galanterie, metráž, látky patchwork | Důmlátek.cz - látky a metráž
    http://www.dumlatek.cz/

    naprostá spokojenost - eshop podle mne hezky přehledný, dobře se vybírá, látka dorazila za pár dní, je ještě hezčí, než jsem dle fotky myslela, pěkně zabalené, zkrátka u mne samý klady ;)
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    www.electroworld.cz

    u zbozi v e-shopu avizo, ze zbozi aktualne neni skladem, ale vedle zbozi presne specifikovane datum naskladneni a informaci o tom, kdy nejpozdeji muze byt za tech podminek zbozi u zakaznika. ok, souhlasim, potvrzeno i na zakaznicke lince, nepusobi ti nijak neduveryhodne.

    po nakupu a prijeti proforma faktury neni v mailu zadna z tech informaci uvedena/pisemne potvrzena, a drive prislibena data dodani apod. dtto. pote, co penize bezpecne u ew vola zakaznicky servis, ze vlastne zbozi bude nejdriv o tyden pozdeji, ale vlastne to nevedi s jistotou. pri snaze nalezt puvodni info v e-shopu stranka neexistuje. hmm. (vyckavam, pripadne to cely stornuju)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Nějaké zkušenosti se shopem Wayfarer.cz? Díky.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    Tess trading obaly - obalový materiál
    http://www.tesstrading.com/
    rychlé a bezproblémové. perfektně zabalená zásilka. doporučuju!
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    MRTVY_KENNY:

    pak dej vedet jake mas pocity z noseni, diky
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    uz to tu probehlo loni, ale
    rejoice-kt
    http://www.rejoice-kt.cz/

    objednano ve stredu pred pulnoci a uz mam fivefingers na stole, takze super
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    MAGGIE: je na to 30 dnů. Taky mi to přijde dlouhá lhůta :-(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MAGGIE: já zase jo. Několik nákupů naprosto bez problémů a když jsem jednou omylem něco objednal a zaplatil kartou předem, nebyl problém stornovat a peníze vrátit. Tedy trochu zmatků bylo, slečna chtěla číslo účtu, že prý nelze vrátit na kartu a po pár dnech to vrátili na kartu :-)
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    já tedy s Mall.cz dobré zkušenosti nemám, před už delší dobou jsem to tu psala, kdybych je tehdy nebombardovala maily, tak bych ty peníze zpět dostala možná až za pěkně dlouhou dobu, nebo málem vůbec.. od té doby u nich neobjednávám vůbec nic
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    JENIIK: Na papírech se staví ve chvíli, kdy se zákazník na prodejce obrací stylem "hej počkej". Pokud si je vědom toho, že komunikuje s lidmi a podle toho jedná, mohou samozřejmě papíry jít stranou :-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    Základem je se domluvit. Nějaké papírování bych apriori považoval za podružné zlo.

    Pokud to někdo chce stavět jen na papírech, tak mě osobně by to trošku lezlo na nervy. Ale nejsem mall.cz ;-)
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    ADAM: v individualnich pripadech, na vyzadani a po posouzeni konkretniho obchodniho pripadu ano.
    ADAM
    ADAM --- ---
    změna faktury aboslutně nic neřeší. důležitý je skutečný právní stav věci.
    jestli je na faktuře uvedeno číslilko s názvem IČ nebo není, není naprosto rozhodující.

    mimo to, konkréntě Mall výlsovně uvádí, že žádnou změnu faktury ex post neprovádí.
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    ADAM: to sice ano, ale i tak muze prodejce trvat na zamitnuti vraceni ve 14DL. A pokud se zakaznik zachova tak, jak radis ty, ver, ze vyjimku neudela. Narozdil od (napriklad mnou doporucovane) zmeny faktury.
    ADAM
    ADAM --- ---
    TERRYNKA: chyba. samotný fakt, zda někdo má, nebo nemá ič nemá vliv. důležité je, zda jedná jako koncový spotřebitel, nebo zboží koupil za účelem podnikatelské činnosti.

    "Spotřebitelem je fyzická nebo právnická osoba, která je účastníkem trhu, tedy nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. Spotřebitelem je tak pouze subjekt, který je konečným uživatelem výrobku nebo služby, které jsou určeny pro jeho osobní (konečnou) spotřebu."
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    ADAM: z ceho tak usuzujes? Uvedeni ICO na fakture svedci o obchodnim vztahu, kde prava a povinnosti upravuje obchodni zakonik a ten neuklada prodejci povinnost icarum umoznit vraceni zbozi ve 14ti denni lhute. Mnohem lepsi moznost je pozadat o zmenu faktury a nasledne to doresit. Slusnost na obou stranach je zaklad, rekla bych.
    ADAM
    ADAM --- ---
    jo, hlavně to tam proboha nenosit osobně. prostě poslat a basta, s nikým se nevybavovat!!!
    ADAM
    ADAM --- ---
    KUBULA: poslat zpět do eshopu s tím že vrací dle par. xxx do 14ti dnů a žádá o vrác. kupní smloluvy na účet yyy

    uvést, že ač na faktuře bylo uvedeno ičo, tak nepochybně zahradní gril koupila jako spotřebitel, nikoliv jako podnikatel.

    na 99% jí peníze příjdou zpět.
    pokud jí zpět příjde gril s tím, že to neberou, protože na faktuře je IČ, tak na 100% následný soudní spor vyhraje (oni si toho budou vědomi, takže to k soudu určitě nedospěje).
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    KUBULA: Není. Výměna není možná, pouze vrácení ve 14ti denní lhůtě. To, že není možno vrátit, pokud je na FA IČO, je dáno tím, že nákupy na IČO se řídí obchodním zákoníkem, ne občanským. Obchodní zákoník tohle nemožňuje.
    Ať zkusí zavolat na zákaznický servis ( 840 625 529 ) a požádat o změnu faktury a následně dořešit po té změně, pokud to bude umožněno.
    KUBULA
    KUBULA --- ---
    zdar, mam problem s reklamaci a potreboval bych radu. mati koupila na Mallu zahradni gril, ktery ani nerozbalila(nevyhovoval) a chtela by ho vymenit za jiny. jenze faktura sla na jeji zivnost (zubni praxe) a tak ji ho nechteji vzit zpatky.
    je zde nejaka pravnicka klicka pres kterou by se to dalo vratit? nejedna se o vraceni, ale o vymenu zbozi... diky za jakoukoliv radu;)
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    neco pro damy:
    http://www.konjacspongecompany.com/ (konjac houbicky)
    doporucuji, do tydne je zbozi doma.
    JAROUSH
    JAROUSH --- ---
    javari.co.uk
    Provedno několik nákupů (tašky, kabelky,boty). Téměř vždy bez problémů, posílají obyčejně poštou (pokud si dobře pamatuju), obvykle za pár liber a doma (v ČR) to mám max. tak do 14 dnů.
    Nedávno mi jedna věc ještě měsíc po objednání nedorazila. Ozval jsem se, jestli se něco stalo u nich. Odpověděli, že pravděpodobně došlo ke ztrátě během přepravy a okamžitě (tedy bez dalších emailů, potrzování apod.) poslali zpátky peníze (šlo o cca 14 liber, nevim tedy jak by se zachovali při vyšší částce).
    Hodnotím kladně.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam