• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    ZEGA
    ZEGA --- ---
    ANNYSEK: bud COIka nebo doporuceny dopis na adresu Jan Tropp, adresou Bratčice 232, 664 67 Bratčice, a resit s pravniky.
    HROBO
    HROBO --- ---
    ANNYSEK: ten eshop vyzera hrozne. pozri si na fb komentare, zjavne nie si sama. pisu tam, ze mas skocit do predajne v brne. podnet na coi je v tomto pripade jasna volba.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ANNYSEK: kazdopad jak tam vidim tu diskuzi, tak bych mozna presel rovnou sem http://www.coi.cz/cs/epodatelna-1/
    ANNYSEK
    ANNYSEK --- ---
    Prosimvas, jak byste postupovali, kdybyste si neco koupili v e-shopu, prisel by vam automaticky mail s cislem uctu atd., kde by bylo, ze zbozi se posila do 7 prac. dni od obdrzeni platby. Vy castku zaplatite (na stejnou banku, takze jim pribyde max druhy den) a uz 14 dni se nic nedeje?
    Psala jsem jim mail, na to jsem dostala odpoved, ze se mam obratit na pana xx, ktery se o shop stara, ze oni delaji jen techniku neboco.. ani jeden ze tri telefonu uvedeny na strankach mi nikdo nebere..

    jedna se o http://www.street-shoes.cz, kdyby tam nahodou nekdo chtel nakupovat. :/
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    mall.cz
    kupodivu vse v naprostym poradku
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    Látky, galanterie, metráž, látky patchwork | Důmlátek.cz - látky a metráž
    http://www.dumlatek.cz/

    naprostá spokojenost - eshop podle mne hezky přehledný, dobře se vybírá, látka dorazila za pár dní, je ještě hezčí, než jsem dle fotky myslela, pěkně zabalené, zkrátka u mne samý klady ;)
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    www.electroworld.cz

    u zbozi v e-shopu avizo, ze zbozi aktualne neni skladem, ale vedle zbozi presne specifikovane datum naskladneni a informaci o tom, kdy nejpozdeji muze byt za tech podminek zbozi u zakaznika. ok, souhlasim, potvrzeno i na zakaznicke lince, nepusobi ti nijak neduveryhodne.

    po nakupu a prijeti proforma faktury neni v mailu zadna z tech informaci uvedena/pisemne potvrzena, a drive prislibena data dodani apod. dtto. pote, co penize bezpecne u ew vola zakaznicky servis, ze vlastne zbozi bude nejdriv o tyden pozdeji, ale vlastne to nevedi s jistotou. pri snaze nalezt puvodni info v e-shopu stranka neexistuje. hmm. (vyckavam, pripadne to cely stornuju)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Nějaké zkušenosti se shopem Wayfarer.cz? Díky.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    Tess trading obaly - obalový materiál
    http://www.tesstrading.com/
    rychlé a bezproblémové. perfektně zabalená zásilka. doporučuju!
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    Klece a voliéry - Ing. Richard Svoboda
    http://shop.kleceavoliery.cz/
    - parada, nemam co vytknout. Zbozi jsme si i nechali upravit na miru a vsechno v poradku.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    MRTVY_KENNY:

    pak dej vedet jake mas pocity z noseni, diky
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    uz to tu probehlo loni, ale
    rejoice-kt
    http://www.rejoice-kt.cz/

    objednano ve stredu pred pulnoci a uz mam fivefingers na stole, takze super
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    www.zijemesportem.cz

    - dost NEUTRALNI hodnoceni. Tyden moje objednavka byla ve statusu "ceka se na dokonceni bankovniho prevodu", psala jsem mail na zakaznicke centrum a dneska rano uz byla platba nactena a objednavka je "v priprave". Na problem teda reagovali celkem rychle, na druhou stranu- problem vznikl kvuli nim a kdovi jak by to bylo kdybych se neozvala.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    monkeysports.cz

    - v poradku, puvodne sice zamenili dorucovaci adresu s mistem trvaleho bydliste, ale jak jsem si toho vsimla na webu pri sledovani zasilky, tak to vyresil jeden telefonat a v pohode.
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    MAGGIE: je na to 30 dnů. Taky mi to přijde dlouhá lhůta :-(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MAGGIE: já zase jo. Několik nákupů naprosto bez problémů a když jsem jednou omylem něco objednal a zaplatil kartou předem, nebyl problém stornovat a peníze vrátit. Tedy trochu zmatků bylo, slečna chtěla číslo účtu, že prý nelze vrátit na kartu a po pár dnech to vrátili na kartu :-)
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    já tedy s Mall.cz dobré zkušenosti nemám, před už delší dobou jsem to tu psala, kdybych je tehdy nebombardovala maily, tak bych ty peníze zpět dostala možná až za pěkně dlouhou dobu, nebo málem vůbec.. od té doby u nich neobjednávám vůbec nic
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    JENIIK: Na papírech se staví ve chvíli, kdy se zákazník na prodejce obrací stylem "hej počkej". Pokud si je vědom toho, že komunikuje s lidmi a podle toho jedná, mohou samozřejmě papíry jít stranou :-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    Základem je se domluvit. Nějaké papírování bych apriori považoval za podružné zlo.

    Pokud to někdo chce stavět jen na papírech, tak mě osobně by to trošku lezlo na nervy. Ale nejsem mall.cz ;-)
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    ADAM: v individualnich pripadech, na vyzadani a po posouzeni konkretniho obchodniho pripadu ano.
    ADAM
    ADAM --- ---
    změna faktury aboslutně nic neřeší. důležitý je skutečný právní stav věci.
    jestli je na faktuře uvedeno číslilko s názvem IČ nebo není, není naprosto rozhodující.

    mimo to, konkréntě Mall výlsovně uvádí, že žádnou změnu faktury ex post neprovádí.
    TERRYNKA
    TERRYNKA --- ---
    ADAM: to sice ano, ale i tak muze prodejce trvat na zamitnuti vraceni ve 14DL. A pokud se zakaznik zachova tak, jak radis ty, ver, ze vyjimku neudela. Narozdil od (napriklad mnou doporucovane) zmeny faktury.
    ADAM
    ADAM --- ---
    TERRYNKA: chyba. samotný fakt, zda někdo má, nebo nemá ič nemá vliv. důležité je, zda jedná jako koncový spotřebitel, nebo zboží koupil za účelem podnikatelské činnosti.

    "Spotřebitelem je fyzická nebo právnická osoba, která je účastníkem trhu, tedy nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. Spotřebitelem je tak pouze subjekt, který je konečným uživatelem výrobku nebo služby, které jsou určeny pro jeho osobní (konečnou) spotřebu."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam