• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ILLUZE: prave se to na reklamaci neuzna, bere se to jako tvoje chyba, coz je samozrejme peknej ojeb (tezko se tomu lze vyhnout, leda koupit mobilu nejakou vyhrivanou schranku :D)
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    ILLUZE: ja taky vubec nemluvim o pobockach, ale o jejich doprave, kterou pred Vanocema nestihali..a z minulejch objednavek. osobni prevzeti uplne v pohode, postou nedoporucuju objednavat krehky veci protoze to blbe balej..

    k tomu telefonu...ne neni to zavada telefonu..v uzivatelsky prirucce mas urcite psano ze se mas vyvarovat situaci kde by k oroseni mohlo dojit (ze to je prakticky vicemene nemozny je sumafuk)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ENTENTYKY: tak ale to je závada mobilu, když se to stane v záruční době, ne?
    těžko používat mobil jen v chráněném prostředí ;-)

    ale díky za info


    HUGGI: nereaguji na výdejní místa, ale přímo mall.cz - naprostá spokojenost, objednávala jsem několikrát, vždy to dorazilo včas - pouze jednou zpoždění, ale ze strany naší pošty a ne mall.cz

    jediné, co mne štvalo, že jsem jednou chtěla jednu položku stornovat a na webu jim to 2 dny nefungovalo, udělali to, až se mi podařilo dovolat operátorovi
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    MRTVY_KENNY: u mallu jsem mel od 12. objednany zbozi..meli dodat 17...nakonec prislo az 18.12. protoze nestihali..
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    www.zijemesportem.cz

    tentokrat uz negativni, schvalne jsem si zaplatila PPL, abych mela zasilku co nejrychleji (do 24h) protoze ji v utery max uz potrebuju na trenink. A uz treti den tam opet visi "ceka se na dokonceni bankovniho prevodu". Minule jim to trvalo dva tydny, nez jsem se ozvala a zacali to resit, takze kdo spechate, vybirejte radsi jinde.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    btw jak jste na tom byli s vydejnima mistama pred Vanocema?
    ja slysel, ze takova ulozenka (Ostrava) byl vylozeny preslap, fronty az na chodnik = v mrazu
    naopak jsem byl v mall.cz 22.12., cekal temer cokoliv, ale tam to jelo jak na dratkach, asi 5 obslouzenych za minutu, tzn jsem se tam ani neohral.
    z toho mallu jsem jel kolem vydeje alzy a tam zas nebyl skoro nikdo, takze tam asi nebylo co nestihat..
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ILLUZE: to koroduje tak, ze se treba v zime venku moc ochladi a kdyz ho vezmes do tepla, tak se zapari ... no a casem zkoroduje (neni treba ho utopit ve vane kvuli tomu)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ILLUZE: Klidne i pro tentokrat, pokud ti to stale nedodali, tak tam jdi pozadovat penize.. Pripadne mozno pohrozit COIkou.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    DESTROYER: hm, tak pro příště :)
    díky :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ILLUZE: Musi ti do 30dnu dodat zbozi zpet s protokolem, pokud ti nedodaji zbozi, tak okamzite pozaduj vraceni penez kvuli nevyrizeni reklamace (nedodani zpet zbozi = nevyrizeni a na papire muze byt co chce.)..
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    NOISEGATE: s křížkem po funuse, ale vyhnout se jim...
    nějak nestíhali kolem Vánoc - zásilka došla jen tak tak
    po necelém půl roce jsem musela mobil reklamovat a neuznali mi reklamaci - mobil prý zkorodoval - vzhledem k tomu, že tento se mi před dítětem podařilo uchránit a vím, že nebylo z mé strany z čeho by k tomu mělo dojít, raději to nekomentuji...
    ani ho dotyčný neměl na prodejně, když jsem tam došla - je to pouze ze zápisu, dál o tom odmítal diskutovat
    no nechala jsem jim ho tam "na památku"...
    ADAM
    ADAM --- ---
    maji toho hodně...
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Cerstva zkusenost z Amazonu.co.uk. Udelal jsem objednavku asi za 1600 a po odeslani jsem si vzpomel, ze jsem zapomel pridat jednu polozku v hodnote 60 korun. Tak obratem chatuju s Amazonem a prosim je o pridani teto polozky, ale ze prej to nejde a mam si vystavit novou objednavku u ktere ale postovne vyjde vyssi nez samotna objednavana vec. Tezke zklamani.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    http://www.batacz.cz/ včera ODPOLEDNE objednána sekera fiskars pro tátu k Vánocům, dneska v brzkém odpoledni doručena domů. cena bezkonkurenční, rychlost taktéž, DOPORUČUJU
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    BOCCA: zahlavi nic?
    BOCCA
    BOCCA --- ---
    www.laboka.cz

    Mrkněte sem, jsou tam módní šperky a další různé doplňky. Ceny jsou většinou poloviční než jinde.
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    http://www.dropshop.cz/

    vsechno supr, neco jsem koupil, nesedelo mi, vracel...
    rychla a vstricna komunikace, odpovedi snad do hodiny, vraceni penez bez problemu, takhle nejak si to predstavuju...
    ZOOH
    ZOOH --- ---
    www.popron.cz
    kladná zkušenost
    nákupy od 50 Kč do 5 000 Kč.
    Nakupuji v tomto eshopu už mnoho let a jsem velice spokojena. Nikdy jsem nemusela řešit reklamaci nebo jiný problém. Když jsem nakupovala před 4 lety poprvé, trvalo jim asi 14 dní než mi zásilku doručili. Ale nyní už jí doručují tak do 2 dnů. Když jsem nakupovala před 4 lety měli knihy, cd, dvd. Teď mají hračky, povlečení, oblečení, kosmetiku, hodinky.... a další věci. Seženu tam prakticky cokoli a když něco hledám, vždy nejprve koukám do tohoto eshopu. Také proto že většinou mají mnohem lepší ceny než jinde na internetu a mají pobočku pár minut od mého domu tak si tam mohu zajít. Často tam chodím i do této kamenné prodejny jenom tak kouknout třeba jaká jsou nová dvdčka apod.
    BETULKA22
    BETULKA22 --- ---
    www.rogelli.cz
    V pondělí jsem si objednávala kalhoty a bundu na běhání + příteli nové rukavice na kolo. Dodání bylo ve středu a poštovné mě přišlo na necelých 80 korun, objednávka byla skoro za dva tisíce..Byl to zatím první nákup, takže s reklamací zkušenosti nemám a doufám,že ani mít nebudu :)
    Oblečení vypadá jako na fotkách,je fajn,že tam mají fotky detailů a dost podrobný popis,takže mě nic nepřekvapilo
    MAD_MAN
    MAD_MAN --- ---
    JAROUSH: ten osobní odběr nemají moc vychytanej, přijde mi, že to tam teprve dávají dohromady, místo toho, aby to měli nachystaný dopředu.
    JAROUSH
    JAROUSH --- ---
    www.parfums.cz

    Objednávka připravena k vyzvednutí do druhého dne tak, jak psali. Osobní vyzvednutí v pátek kolem 15:00 však bylo cca na 30 minut. Asi 10 zákazníků přede mnou. Když jsem odcházel fronta se ještě trochu zvětšila.
    HELA
    HELA --- ---
    Ještě jeden dotaz, kdyby někdo náhodou měl zkušenosti s http://www.outdoor-a-sport.cz/ ? Díky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam