• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BUNDA: už ne.
    HUGGI: nedali vědět, prostě to posunuli, to považuji za chybu. O tom, že dneska pro změnu měla přijít SMS od PPL, ani nemluvím. Taky nic nepřišlo.
    ADAM: stačilo by jediné - email typu "nestíháme to vyexpedovat ve slíbený čas, přijedeme v pondělí. Fakt to chcete až v pondělí večer, když jste to chtěl v pátek večer?"

    taky jsem nějakou dobu pracoval ve firmě, kde jsme posílali - a pokud se to nestihlo, ten, kdo to měl na starosti, zvedl telefon a zavolal zákazníkovi, že se to nestihlo.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAM:

    vsak davaji 500kc, pokud zbozi nedojde vcas, ne? Nebo si to pletu s jinym shopem?
    ADAM
    ADAM --- ---
    KID_MCHUTT: absolutně. v tomto vánočním čase bych se nespoléhal na expedici ve čt a doručení v pátek. všichni pracují tak nějak rozvolněněji.

    to, že to poslali až v pátek je věc jiná, ale u mall bohužel velmi běžná. jak říkám, včas mi to od nich příjde málokdy. ale stále to je lepší, než průměr, protože to zboží aspoň reálně mají na skladě.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    KID_MCHUTT: No ja to v tomhle obdobi neberu uplne jako chybu mallu..ze to nestihnou danej den dodat mi dali vedet mailem i sms den predtim vecer..s dvouma reklamace jsem u nich taky nemel problem takze za me jen vylepsit ten zpusob baleni..
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    MRTVY_KENNY: tak u ulozenky na Vysehrade Praha byly fronty jak na chleba :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    HUGGI: nejen před vánocemi. Mall mě namíchl, protože jsem objednal 24.12., datum doručení měl být 28.12. Dopadlo to tak, mi to přijde až 31.12. (což je dost na pendrek, protože jsem s objednanými věcmi počítal už o víkendu). Jako perličku přihodím, že šlo o platbu převodem v rámci banky, takže se provedla ihned, nebyl tedy důvod to tomu PPLku předat až v pátek. A to, že jsem si nastavil, že mají přijet večer v ten pátek je fajn, protože to ti pitomci přesunuli na pondělí i s tím večerem a nějak se nenamáhali se ani ozvat, jestli je to tak ok. Není, samozřejmě.
    Pár drobných, víceméně odpustitelných chybiček, ale když vidím, že jsou dané šlendriánem na straně mall.cz, dost mě to rozladilo
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    ADAM: u mne lidsky faktor- kluk mi pri vydeji nesundal bezpecnostni cipy z bot, zapomnel, ja blbec si to nezkontrolovala, takze sem si pekne pojezdila po celym meste abych mohla nosit boty, co jsem si koupila.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ILLUZE: prave se to na reklamaci neuzna, bere se to jako tvoje chyba, coz je samozrejme peknej ojeb (tezko se tomu lze vyhnout, leda koupit mobilu nejakou vyhrivanou schranku :D)
    ADAM
    ADAM --- ---
    ja na mall objednaval snad stokarat. ještě v době kdy to nebyl mall ale jednotlivé samostatné eshopy (tuším bartsport a další).


    a nikdy to nebylo bez problému. vždy komplikace. je to prostě neschopnej moloch. na druhou stranu mají fakt velkej výběr a mají hodně zboží reálně na skladě, čili nakonec stejně většinou objendám od nich - člověk si objedná takový mix všeho, co v domácnosti potřebuje.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    HUGGI: aha, takže něco jako status k vycházkové obuvi, u níž jsme si minulý měsíc na doprovodném lístku přečetli, že se nedoporučuje nosit ven...

    ad. křehké věci - souhlas - objednáváme u nich výživy pro dítě - pravidelně to jedna až tři odnesou... ale stále je to více méně levnější než v obchodě a hlavně nemusím řešit dopravu
    dá se to vyreklamovat - dokladovat fotkou, ale na to nemám kapacitu to pokaždé řešit
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    ILLUZE: ja taky vubec nemluvim o pobockach, ale o jejich doprave, kterou pred Vanocema nestihali..a z minulejch objednavek. osobni prevzeti uplne v pohode, postou nedoporucuju objednavat krehky veci protoze to blbe balej..

    k tomu telefonu...ne neni to zavada telefonu..v uzivatelsky prirucce mas urcite psano ze se mas vyvarovat situaci kde by k oroseni mohlo dojit (ze to je prakticky vicemene nemozny je sumafuk)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ENTENTYKY: tak ale to je závada mobilu, když se to stane v záruční době, ne?
    těžko používat mobil jen v chráněném prostředí ;-)

    ale díky za info


    HUGGI: nereaguji na výdejní místa, ale přímo mall.cz - naprostá spokojenost, objednávala jsem několikrát, vždy to dorazilo včas - pouze jednou zpoždění, ale ze strany naší pošty a ne mall.cz

    jediné, co mne štvalo, že jsem jednou chtěla jednu položku stornovat a na webu jim to 2 dny nefungovalo, udělali to, až se mi podařilo dovolat operátorovi
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    MRTVY_KENNY: u mallu jsem mel od 12. objednany zbozi..meli dodat 17...nakonec prislo az 18.12. protoze nestihali..
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    www.zijemesportem.cz

    tentokrat uz negativni, schvalne jsem si zaplatila PPL, abych mela zasilku co nejrychleji (do 24h) protoze ji v utery max uz potrebuju na trenink. A uz treti den tam opet visi "ceka se na dokonceni bankovniho prevodu". Minule jim to trvalo dva tydny, nez jsem se ozvala a zacali to resit, takze kdo spechate, vybirejte radsi jinde.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    btw jak jste na tom byli s vydejnima mistama pred Vanocema?
    ja slysel, ze takova ulozenka (Ostrava) byl vylozeny preslap, fronty az na chodnik = v mrazu
    naopak jsem byl v mall.cz 22.12., cekal temer cokoliv, ale tam to jelo jak na dratkach, asi 5 obslouzenych za minutu, tzn jsem se tam ani neohral.
    z toho mallu jsem jel kolem vydeje alzy a tam zas nebyl skoro nikdo, takze tam asi nebylo co nestihat..
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ILLUZE: to koroduje tak, ze se treba v zime venku moc ochladi a kdyz ho vezmes do tepla, tak se zapari ... no a casem zkoroduje (neni treba ho utopit ve vane kvuli tomu)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ILLUZE: Klidne i pro tentokrat, pokud ti to stale nedodali, tak tam jdi pozadovat penize.. Pripadne mozno pohrozit COIkou.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    DESTROYER: hm, tak pro příště :)
    díky :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ILLUZE: Musi ti do 30dnu dodat zbozi zpet s protokolem, pokud ti nedodaji zbozi, tak okamzite pozaduj vraceni penez kvuli nevyrizeni reklamace (nedodani zpet zbozi = nevyrizeni a na papire muze byt co chce.)..
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    NOISEGATE: s křížkem po funuse, ale vyhnout se jim...
    nějak nestíhali kolem Vánoc - zásilka došla jen tak tak
    po necelém půl roce jsem musela mobil reklamovat a neuznali mi reklamaci - mobil prý zkorodoval - vzhledem k tomu, že tento se mi před dítětem podařilo uchránit a vím, že nebylo z mé strany z čeho by k tomu mělo dojít, raději to nekomentuji...
    ani ho dotyčný neměl na prodejně, když jsem tam došla - je to pouze ze zápisu, dál o tom odmítal diskutovat
    no nechala jsem jim ho tam "na památku"...
    ADAM
    ADAM --- ---
    maji toho hodně...
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Cerstva zkusenost z Amazonu.co.uk. Udelal jsem objednavku asi za 1600 a po odeslani jsem si vzpomel, ze jsem zapomel pridat jednu polozku v hodnote 60 korun. Tak obratem chatuju s Amazonem a prosim je o pridani teto polozky, ale ze prej to nejde a mam si vystavit novou objednavku u ktere ale postovne vyjde vyssi nez samotna objednavana vec. Tezke zklamani.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam