• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    5PET5: a reference?
    5PET5
    5PET5 --- ---
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    Pardon za OT, ale třeba někdo využijete slevu 20% na eshop.tescoma.cz s kódem: BP114. Platí to 30.4.
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    dlouhodoba spokojenost s

    http://www.dropshop.cz/

    vcetne vracecek, komunikace atd...
    ADAM
    ADAM --- ---
    toto je odborná diskuse. takovédle žvásty DROBNOST budu mazat. akorát matou neznalého.

    o reklamaci rozhoduje jen a pouze prodejce. nikdo jiný. (pokud prodejce neuvede v ZL autorizovaný servis a nereklamuješ tam).

    žáídná druhá instance není. je jen a pouze soud - a ten rozhodne na základě posudku soudního znalce.
    DROBNOST
    DROBNOST --- ---
    naivní ? ještě se mi nestalo že bych po tom co dám zboží na reklamaci neměl protokol ze servisu. už vidím jak by dodavatel na základě rozhodnutí "nějakého prodejce či reklamačního pracovníka " vrátí prodejci prachy. od kdy se za zamítnutou reklamaci platí ?? pokud nesouhlasíš se zamítnutím tak reklamuješ znovu a za to se fakt neplatí. jaká druhá instance ? pokudn se podívaš na některé e shopy tak tam máš rovnou kontakty na servis a můžeš to řešit rovnou tam - taková je realita
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DROBNOST: to je naivní představa. Ve valné většině případů o reklamaci rozhoduje někdo na prodejně, značkový servis je až druhá instance - už jenom proto, že většina zákazníků odmítne zaplatit neoprávněnou reklamaci.
    DROBNOST
    DROBNOST --- ---
    pokud by prodejce zamítl reklamaci bez vyjádření autorizovaného servisu který má cerfifikaci pro opravy značkových produktů tak by bylo velice lehké toto vyjádření rozporovat, zatím nevím o značce která by umožnila prodejci poskytovat servisní služby pro svoje produkty
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DROBNOST: A proc ne? Kde je psano ze reklamace musi posuzovat nejaky autorizovany servis?
    DROBNOST
    DROBNOST --- ---
    prodejce si sám reklamace nezamítá, je to na základě vyjádření servisního střediska. V případě že přijde reklamace zamítnutá , tak buď je to oprávněné a nebo je možné zjistit kontakt na servis a informovat se, proč bylo zamítnuto,
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    KOC256: aha, no vidíš :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MAGGIE:
    mi to jede i s WWW :)
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    TANTRAMAN: nemají tam to www, ale takto: http://guitarherostore.cz/
    BESSAYA
    BESSAYA --- ---
    BORDEAUX: Jo, nakupovala jsem tam už 3x a vždycky v pohodě.
    BORDEAUX
    BORDEAUX --- ---
    Máte někdo prosím zkušenost s Eshopem Botyk.cz?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    souhlasim, to si ale vetsina trollu v diskuzi vubec nema sanci uvedomit...

    Soudne uz sme par veci vymahali a vzdy to dopadlo hrozne, dotycne sro vzdy slo do insolvence a zalozili si v pohode nove :D

    Proste dokud si nekdo v realu nevyzkousi, jake to je neco soudne vymahat, neuveri...
    ADAM
    ADAM --- ---
    záruka v čr je velmi kouzelná věc. prodejce totiž může reklamaci kdykoli zamítnout a jediný možný opravný prostředek je soud.
    a soudy v čr fungují tak blbě a draze, že samotný advokát prohlásí, že kvůli věci za 2t se nemá cenu soudit...

    čili ač z hlediska zákona je záruka velice přísná, tak nepoctivý prodejce může naprosto "čistě" a bez jakéhokoli problému s ČOI, veškeré reklamace prostě zamítat.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TURBO:

    utok typu phishing ti komp nicim nezasvini bych rekl..
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    FEDAJKIN:

    pochopil jsi to spatne, uz nekolikrat jsem takto nakoupil v jinych podobnych levnych ceskych shopech, poslou ti to primo s ciny... pokud to tihle nedelaji pak nemam namitek a vyhrad :-)

    LUCIASHECK:

    nenech se vysmat, coi ti je v tehle pripadech uplne k nicemu, vetsinou tyhle shopy ani neuvedou validni kontakt na sebe :-)
    TURBO
    TURBO --- ---
    TANTRAMAN: tak to je celkem úlet, doma mám Avast, neměl problém, v práci za milionama fw i McAfee a taky nic :/ To abych si teda doma radši provětral komp, kruci ... dík.
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    TURBO: normalne me tam mcaffe nepusti

    This site is blocked.
    http://www.guitarherostore.cz/
    The content on this site violates the acceptable usage policy.
    An unacceptable security risk is posed by this site.
    McAfee Content Category: Phishing
    McAfee Security Rating: Red
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam