• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    F89
    F89 --- ---
    Za mě tip na www.happypet.cz - krmivo a veci pro zvirata
    Objednavam pravidelne. Pokazde dorazil balik hned nasledujici den po objednani. A chvalim si take ceny (oproti te siti zverimexu, co jsou v obchodacich az o 500 Kc levnejsi) + vychytavam jeste akce typu postovne zdarma a par kg navic zadarmo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAPETA:
    vracim se k části:

    A tedy pokud jsi četla moje příspěvky, tak jistě jsi četla i tento a nějak nevím co je na tom o mojí rozmazlenosti.

    A tam za to spediční společnost nemohla... Ale jinak i volba spediční společnosti je přece vizitka eshopu... tedy špatný dojem pak padne na ně...
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    JOPS: To právě vím, a myslím si, že je to špatně. Všude se píše o tom, jak e-shopy chovají vůči zákazníkům a jaká mají práva. Jenže si zákazník neuvědomuje, že když odešle objednávku, tak uzavírá nějaký smluvní vztah. Nikdy se do podobných diskuzí nepouštím, ale KOC256 dělá recenzi na obchod, který podle mého vše splnil správně. Myslím, že by se měli zamyslet jak eshopy, tak i zákazníci. Dnešní doba je na tohle opravdu zvrhlá.
    JOPS
    JOPS --- ---
    TAPETA: ale znas to, pokud absolvujes nejaka ta skoleni na vymyvani mozku, tak vis, ze ZAKAZNIKA NIC NEZAJIMA, krome toho, kdy se zbozi dostane k nemu a kolik za nej da. To zda ma problem obchod ci dopravka ho taky nezajima. Vim, je to hnusny, ale je to tak.....
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    KOC256: Obhajuji právě Tchibo, jelikož jsi napsal, že s nimi máš špatnou zkušenost, ale jak to tak čtu, tak to je vina přepravní společnosti. Taky dělám v eshopu a řekla bych, že je potřeba rozlišit, zda je na vině obchod či přepravní společnost. Pokud máš veškeré údaje mohl jsi Tchibo nebo spediční službu informovat. Pokud jsi potřeboval zboží hned můžeš si ho zajít koupit přímo do obchodu. Recenze obchodů by měli být o recenzi obchodů, a ne o tom, jak obchod dokázal zboží odeslat a spediční služba nedokázala zásilku doručit. Pak by bylo jiné, kdyby jsi zavolal do Tchiba, že ti spediční služba balík nedoručila a oni ti řekli, že to není jejich věc v tom případě by se sem recenze hodila.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    jinak ještě mi přišla i standardní SMS, že mi balík doručí mezi 12 a 15... :)
    TWARR
    TWARR --- ---
    BALAENA: ppl dela to same. proste typek co to vozi na zl a je odmenovanej na zaklade poctu doruceni si dela rano na depu, nez vyrazi, plan.
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: tak zrovna náhodou ne :) ale stejně je to nějakej divnej oddíl
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: tak to je novinka, mě vždycky jen budili telefonem, bez SMSky. zato se občas nedomluvili a volala mi jak dispečerka, tak řidič...

    mmch nemáš na sledovačce pořád jen Přijata vstupní data? :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jenom doplním...
    Dneska po šesté hodině SMS s textem: "Dobry den, muzeme vam dnes dorucit balik? Ozvete se nam prosim co nejdrive, je to dulezite, dekujeme GLS."
    SMS jsem prospal...
    Takže tesne pred sedmou telefon... v podstate s dotazem na doruceni...

    Na me ta SMS pusobi trochu zvlastne. Zase asi specialitka GLS... ;-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    ano je to mozne. Asi pak chapu proc ho nepodporujeme :) A nechapu proc ho podporuje Tchobo :)
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: imho GLS :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    ja to tu zacal prave v ducho toho ze nechapu co se tam deje, pokud v pondeli ten balicek pro me vytvorili... :)
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: moje zkušenost s nimi je taková, že do svého rozmezí "dodáme pět až devět dnů od objednání" se zatím snad pokaždé vešli a když jsem se párkrát koukla ke GLS, psali, že přebírají data, i když já už jsem měla balík doma na stole.

    jako o devíti dnech vyhrazených na dodání si můžu myslet, co chci, ale to je jiná věc. zatím fakt aspoň mně pokaždé splnili, co slibovali
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    souhlas. však pokud bysme se vrátili na začátek "kauzy", tak já se divil tomu, že v pondělí psali, že zboží je na cestě a do pátku nedorazilo... Pak se to tu zvrhlo v cosik jiného...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    BALAENA: V tom pripade je vse v poradku..pokud to takhle pisou tak neni duvod si na to stezovat..
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: zase na druhou stranu jim nutno přiznat, že to píšou. mám tu otevřené náhodné zboží u Tchiba a píšou u něj "termín dodání: 6.2.2015 - 10.2.2015"
    čili dnes je neděle, datum doručení je psané od pátku do dalšího úterý. pokud u nich chci objednat, musím s tím počítat. pokud ne, neobjednávám u nich.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAPETA:
    krom toho co napsal HUGGI jen přidám to, že se živím tím abychom zákazníkovi umožnili právě (a nejen) B2C zásilky odeslat ještě ten den kdy objednávka přijde. A umíme objednávky zaslané do 14,00 vychystat ještě ten den...A to mluvíme o zákazníkovi, který ve vánoční špičce předává poště i 15 palet zboží, kde na paletě jsou jednotlivé malé zásilky... Takže trochu vím o čem mluvím...

    A tedy pokud jsi četla moje příspěvky, tak jistě jsi četla i tento a nějak nevím co je na tom o mojí rozmazlenosti.

    A ještě jedna... být velký kolos se stylem kterým prodává tchibo (týdenní akce na jeden typ sortimentu), tak naopak by měli na toto být připraveni a neměl bych je v lednu (mimo sezónu) zaskočit s tím, že bych chtěl mít zboží do týdne doma...

    Takže trochu nechápu, proč něco takto neobhajitelného obhajuješ...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    TAPETA: Rozmazleni lidi mozna jsou ale maj k tomu duvod. Jestli shop pise ze doda do xx hodin tak to ma za tu dobu dodat a zakaznikovi je uplne jedno jestli nekde nekdo onemocnel nebo ma dovolenou, to je vec logistiky udelat to tak aby podobny veci nezastavili provoz. A cim vetsi obchod tim snaz se takovy veci resej(a tim min tolerance k libovolnejm chybam)..

    A jen tak bokem pochybuju zenzrovna tchibo bude mit nejak moc objednavek denne..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam