SA_KRA_:
No tvá komunikace není úplně transparentní. Odpovídáš na polovinu otázek, ... Neuvádíš důležité údaje, ... (jak píše i
SENIN). Takže pak z tebe (bez urážky) nabývám dojmu, že jsi mohla kde co zazdít i v kauze "uloženka".
na Uložence jsem našel:
Standardní doba uložení zásilky na Uložence je 7 dnů, od první výzvy k vyzvednutí (mail nebo SMS). Pokud si nemůžete zásilku v uvedeném období vyzvednout nebo zajistit zástupce pro vyzvednutí, můžete si samostatně nastavit prodloužení termínu uložení. Na webu Uloženka, v části Sledování zásilky, se po zadání ID čísla zásilky dostanete do karty zásilky a zde potvrdíte tlačítkem - prodloužit termín vyzvednutí. Takto se termín pro vyzvednutí prodlouží o další 3 kalendářní dny.
Pokud ani tato doba nebude pro vyzvednutí zásilky dostačující, požádejte o prodloužení Vašeho prodejce - eshop, který zásilku odeslal. Ten Vám může uložení prodloužit o 7 dnů (tzn. celkem na 14 dnů).
A ne úplně se mi zdá, že by kvůli tobě udělali něco jinak, protože to tam neřídí lidé, ale systém...