• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, nakupuji na Amazon.de (laptop za 2 000 Euro), vytvoril jsem objednavku a druhy den mi je zablokovany ucet, s tim, ze nekala aktivita na nem. Do uctu se lze prihlasit, ale nelze ovladat, ani skrze nej navstivit online zakaznickou podporu, jedine se nacte nutnost vyplnit jmeno, fakturacni adresu a telefon na vytvorene objednavce do noveho formulare, dodatecne je moznost dodat "biling statement" -
    The following information must be clearly displayed on the statement:
    Your name and billing address
    Phone number (if included in your billing statement)
    Last 4 digits of the card or account number,

    Bojim se phishingu, ale tak tim, ze se prihlasim do toho uctu na oficialnich strankach, tak to je snad legitimni.

    Jakmile jsem vyplnil pozadavky na adresu, jmeno a telefon, tak zase druhy den nahle nutnost dodat "biling statement".

    Nikdy jsem se s timto nesetkal, je mi to i dost neprijemne. Ma banka rovnez spise chovani neguje a nedoporucuje neco zasilat a vlastne ani nevim, jaky dokument mam poslat, ktery toto vse bude obsahovat. Zejm. snadno muze byt diskrepance mezi vlastnikem karty a fakturacni adresou, a tak validace postrada trochu smysl. Setkal jste se s timto nekdo?

    Jiz se mi to stalo podruhe a prvni ucet nesel vubec obnovit, jelikoz ve finale s Amazonem nelze komunikovat. Ucet je zablokovany a max. muzete zridit jiny a vyzadat si skrze nej odblokaci predchoziho pres online chat na zakaznicke podpore. Nicmene oni tam nechteji resit a jen predaji dal, ale vysledek je, ze vam prijde na e-mail totozna vygenerovana zprava, ze je musite kontaktovat s doplnujicimi udaji, ale nemuzete odepisovat na ten e-mail. Jsem z toho dost zoufaly, jelikoz ten stroj nemohu zakoupit nikde jinde a Amazon nepomaha, jelikoz je moznost jim i napsat kratkou poznamku s otazkou, ale stejne na to nereaguji a posilaji jen vygenerovane zpravy.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Mám aktuálně dost špatnou zkušenost se svetbedynek.cz. Účetnictví dělají na koleni, nemají pořádný skladový systém, takže neustále vznikají rozdíly mezi objednaným, vyúčtovaným, uhrazeným zbožím a dodaným zbožím. V kombinaci s neprofesionálním stylem komunikace je to o nervy. Je potřeba hlídat a detailně zkoumat každou zásilku/objednávku/fakturu/výpis z účtu a urgovat vrácení peněz, které ovšem vrátí pouze ve formě kreditů, a mnohdy v jiné výši, než měli. Aktuální rozdíl mám v řádu stokorun, na emaily mi už úplně přestali odpovídat, tak na to už kašlu, ale je to škoda, protože zboží bylo fajn.
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, možná to sem úplně nepatří. Ale mám objednávku z Amazonu.de na poměrně vysokou částku, cca 2300 Euro, přišel mi e-mail, že problémy s kreditkou a tedy mi zablokovali účet a chtějí různá ověření, že údajně do 24 hod storno... No, podstoupil jsem část a zase se mi nedalo přihlásit k účtu a pak chtěli výpisy z banky, že jsem ten, kdo jsem. Už jsem se tedy na to vysral, jelikož se mi opakovaně bloknul účet. Nicméně za pár dní mi přišel e-mail, že objednávka se jen posune s expedicí, jelikož se mezitím kvůli COVID-19 změnil kurz Eura, tak vlastně už o to nestojím, ale nelze nijak kontaktovat Amazon, jelikož můj účet nefunguje a zatím mi nikdo ani nestáhl peníze z karty. Nějaké zkušenosti a rady, jak to aspoň důstojně ukončit?
    DOMIK
    DOMIK --- ---
    www.ecigareta-shop.cz
    Objednávám pravidelně, vždycky rychlé doručení. Bez problémů. Akorát ten web vypadá dost strašně.
    HELA
    HELA --- ---
    POZOR na Vevio, Světomat a všechny permutace "eshopů", co mají sídlo na adrese Biskupský dvůr 1154/1. Tváří se to jako normální eshop, ale po objednávce vám dojde mail, že zboží dodají do 40 dnů, protože ho zasílají "nejlepší zahraniční dodavatelé z celého světa" - což v praxi znamená, že vám dorazí balíček s velice nekvalitní věcí z Číny.
    A když chcete odstoupit od objednávky do 14 dnů, dorazí vám automatická odpověď, že jelikož jsou jen "nákupní galerie", tak u nich vrácení není možné, že to si zákazník musí vyřídit sám se zahraničním dodavatelem, na kterého mu na požádání pošlou adresu. Nedá se jich ale nijak dokontaktovat, na mail i formulář na jejich webu i chat na facebooku dorazí jen automatická odpověď. Prostě, jsou to šmejdi!
    Vždycky si čtu recenze na Heurece, jednou jsem to neudělala a takhle naletěla...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KOC256: V soucasnosti uz ne, ojeby se deli 10+ let zpet. Dneska uz si to moc zadny vetsi obchod pod hrozbou COIky, blbe reklamy atd.. moc nelajzne. Zakaznik ma extremne silna prava pres ktera nejede vlak. Je to fakt jen o tom, ze nekde zamestnaji blbce co nevi co ma delat, spatne se vyspal nebo si leci zrovna nejaky komplex a je to fakt jen individualni problem.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DESTROYER:
    ale jen nekde to maji v popisu prace.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Na blbce (pripadne jeste hur.. angazovaneho blbce) cek muze narazit v kazdem krame / eshopu.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    No mě osobně přijde vůbec úchylné uvažovat o Datartu jako o dodavateli IT techniky. Ale třeba jo :D
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    WOJTISHEK: teď z Datartu kupuji NASku, taky mě to překvapilo, mezi pračkami a žehličkami :)
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    DOBYTEK: no jde mi právě hlavně o to IT.

    Já mám právě docela dobré zkušenosti s CZC, i co se týká reklamací a vrácení peněz - dokonce jsme poslali na reklamaci Mikrotik a během pár dní reakce, že vrací peníze...ale třeba mám jen štěstí :)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Ale ať si jen nestěžuji, lavin.cz velmi dobrá zkušenost. Rozvoz po Praze druhý den po objednání, řidič příjemný, info o rozvozu s rozsahem jedné hodiny (žádné mezi 8-18), bez řečí donesl až do bytu (tak deset kilo to mělo), a mají jahodového Perriera :)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    WOJTISHEK: Pokuď má prodejce v ČR zastoupení, tak rovnou tam asi, s Alzou i Czc mám úplně stejně špatně zkušenosti. Teď testuji Datart, kde mám zatím jen dobré zkušenosti, byť IT nabídka je trochu omezenější.
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    KOC256: to mám v podstatě za rohem, kdysi jsem tam dost nakupoval...díky za tip :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    WOJTISHEK:
    já byl vždycky spokojený s alfa.cz. Dneska je vlastní tsbohemia.
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    No ale kde teda nakupovat, když ne duo Alza x CZC? Mironet, TS Bohemia? nebo nějaké lepší, prověřené?
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    NYX: pěkné, no, příště nebudu vymýšlet blbosti a koupím rovnou od dovozce.
    NYX
    NYX --- ---
    DOBYTEK: Ja v CZC nenakupuji od doby, co mi uznali treti reklamaci a po pozadavku na vraceni penez ten papir vzali, roztrhali a zacali tvrdit, ze se zavada neprojevila. Mam jen jedny nervy.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    DOBYTEK: czc jsou banda kretenu, to mi nikdo nevymluvi
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Tedy že czc.cz nebyl nikdy extra dobrý eshop, tak ale aktuální objednávka mě stála pár šedých vlasů. Aby na mě byli na callcentru regulérně hrubí, to se mi snad ještě nestalo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam