• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    Ahoj omlouvám se za spam, ale má to souvislost - jak se prosím procentuálně pohybuje běžná (obecně přijatelná a férová) praxe při uplatnění "přiměřené slevy na nový výrobek", který se po opravě/úpravě vadné části dá používat? Respektive, když závada nebrání úplně jeho používání, ale je nutné do úpravy i něco investovat. Pro měřítko: náklady na pořízení jsou v řádech vyšších stokorun. Je to třeba 15 %, nebo víc? Je mi jasné, že hranici defacto určí prodejce, ale pro přehled. Díky moc! (Případnou zkušenost s dalším průběhem i konkrétním shopem posléze ráda doplním.)
    YOT
    YOT --- ---
    DESTROYER: To dělám už třetí den, ale oni jako corporate mají armádu asertivců... Osobně to budu řešit čoikou, kam jsem napsal stížnost s tím, že se alza snaží záměrně podvést. Pokud mě čoika odkáže na soud tak bude soud. Od teď už tak jak píše ALEXIS.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ALEXIS: Aha ok, ono co tam nedelam, jsem si tam koupil maximalne par drobnosti ktere jinde nejsou, presne jak pises. Tak to dopada, kdyz vedeni ojebe a dotlaci k odchodu vetsinu schopnych a zkusenych zamestnancu na vsech urovnich.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    YOT: Odpoved kterou bych napsal. "Chyba na vasi strane me vubec nezajima, ja jsem si u vas sjednal sluzbu a zaplatil za ni, prosim o zjednani okazmite napravy". Ta holcina se do uzavrenych dokladu nedostane, ale jde to obejit pokud budou chtit a preda to dal / vejs, takze nenechat si srat na hlavu. Ruzne pojistky a sluzby se tam bezne pridavaji dlouho po koupi zbozi.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    DESTROYER: Já mám v posledních pár letech s Alzou jen špatné zkušenosti. Prozákaznický přístup zapomněli někde v minulosti. Nakupuju tam jen zboží, které opravdu jinde nemají a hodně si hlídám smlouvy a všechny doklady. Stejně mi to u tabletu bylo k prdu, oni se budou do krve hádat, že to není jejich starost.
    YOT
    YOT --- ---
    DESTROYER: Už jsou dost (moc) velký takže zákazník je zajímá maximálně dokud z něj něco můžou vytáhnout.
    YOT
    YOT --- ---
    DESTROYER: btw... já žádnou pojistnou událost ještě nehlásil. Po napadení a okradení jsem neměl jak vytisknout účtenky, šel jsem na Alza prodejnu kde jsem si chtěl koupit nejlevnější telefon a nechat si vytisknout ty účtenky než půjdu na policii. No a na alza prodejně mi řekli, že je problém s pojištěním. Asi po půl hodině domlouvání 6 různejch managerů, podmanagerů a nadmanagerů mi řekli, že je to jejich chyba a že je to ok. To mi ovšem řekli ústně. Takže neřekli...

    Druhý den mail:
    Dobrý den,

    kontaktuji Vás na základě Vaší objednávky č. 436358524 na produkt Chytré hodinky Garmin Vívoactive 4 Grey Black.

    Velmi se Vám omlouvám a upřímně mne tato situace mrzí, ale bylo zjištěno, že ačkoliv Služba Pojištění – nahodilé poškození a odcizení 2 roky (PPvact06) byla v zakázce zadána, nebyla bohužel chybou vyfakturována a není tak na konečném dokladě a nelze ji uplatnit.
    Máte tedy zde u nás neproplacené finanční prostředky v hodnotě 1403,49,- Kč. Rádi bychom Vám ji zpětně aktivovali, ale bohužel vzhledem k uzavřeným dokladům to nelze.

    Opravdu se ještě jednou moc omlouvám a mrzí mne tato Vaše zkušenost.

    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Přeji Vám pěkný zbytek dne.



    Žaneta Martynková - Alza.cz
    Zástupce teamleadera

    Prostě totální ojeb a neochota cokoliv s tím udělat.
    Nakupoval jsem tam nevím kolik let ale tímhle s nima končím.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    YOT: Delal jsem tam x let. A urcite na fungovani spolecnosti a vedeni rozhodne nedam moc pozitivnich referenci, tak sluzby zakaznikum byli vzdy maximalni priorita. Posli stiznost, fakt si myslim ze v tomhle smeru ti to dobre dopadne.
    YOT
    YOT --- ---
    TBC:
    DESTROYER:
    Nikdo se se mnou nebaví.Zákaznická linka "Já to tady předám dál" asi osmkrát.
    Mail automatické odpovědi pořád dokola... Jsou to normální kurvy. Hlavně už jim nikdo nanaleťe na pojištění proti kráděži...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    TBC: Je to vzdy o tom jak tu pojistnou udalost popises.. Casta chyba lidi je, ze udalost popisou klidne do puntiku presne tak, aby se na to ta sluzba nevztahovala.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    YOT: Ten kdo ti to tehdy prodal to posral a v systemu nevyfakturoval. Ale natvrdo se hadej a stezuj si, nakonec ti vyhovej.
    TBC
    TBC --- ---
    YOT: a reklamoval si to? ja mam spis zkusenost ze kdyz se ptal napriklad na pripojisteni drazsiho Tabletu proti poskozeni, tak mi to spis rozmluvili a priznali, ze se to nevztahuje, kdyz to deti rozbijou a k tomu to melo slouzit.
    YOT
    YOT --- ---
    Alza.cz
    Dodatečně zakoupené pojištění a záruka jsou podvod. Alza vám týden po zakoupení věci nabídne pojištění a když ho zaplatíte tak ho nevyfakturuje, ale peníze si nechá. Pokud se vám nic nestane - nepotřebujete pojištění uplatnit, tak se nic neděje alza má peníze a vy pocit že jste pojištěni. Pokud se něco stane a vy budete žádat o plnění, alza vám napíše že službu bohužel nejde dodatečně vyfakturovat - uplatnit a že vám vrací pojistné...
    Dobrý, ne?
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Velká spokojenost s https://www.oveckarna.cz/, výrobky jsou fajn, odesílají bleskově, na dotaz přes webový formulář odpověděli do hodiny a smysluplně.
    MONROE
    MONROE --- ---
    Ad Zoohit.

    Vzdy, kdyz jsem udelala jednu objefnavku, vse bylo skladem, poslali mi to cca do dvou dnu najednou.
    Ted mi objednavku rozkouskovali na tri kusy po peti dnech.

    Stalo se vam to taky?
    MONROE
    MONROE --- ---
    https://www.facebook.com/pisenmehosrdce/

    Uzasna komunikace, rychle doruceni, svicka je dokonala.
    Doporucuji!!

    Plus milemu osloveni. :)



    HUGGI
    HUGGI --- ---
    DURDIN: několikrát a vždy ok, ano na maily reagujou za 2-3 dny, ale vždy vrátili peníze, nebo poslali novou věc, původní chtějí zpátky jen občas.
    Takže to nechat běžet, oni to vyřeší před koncem 30 denní lhůty (předpokládám že jsou docela zahlcený a co snestíhají vyřešit standardně tak před koncem lhůty prostě vrátí bez řešení)
    DURDIN
    DURDIN --- ---
    Nemáte někdo zkušenost s reklamací na českém Lidl eshopu?
    Před časem jsem ženě kupoval napěnovač mléka, ten se po cca měsíci rozbil. Reklamace se zdá se dělá přes nějaký online formulář, ten jsem tedy vyplnil, druhý den mi přišel email z nějakého helpdesku, že potřebují doplnit nějaké údaje, dobrá, poslal jsem, i když už vše měli, reakční doba na odpověd tak cca den a další mail, že jim tam chybí telefon, ten opět v objednávce i formuláři byl, ale říkám si, ok, poslal jsem mailem, a další email, že jim chybí souhlas se zpracováním osobních údajů,...takhle jsme si mailovali pár dní až mi přišla pozitivní odpověď, že reklamaci postoupili servisnímu oddělení, které mě bude kontaktovat. Týden mě nikdo nekontaktoval tak jim píšu nový email. Přišla odpověd že se moc omlouvají a urgovali to na servisním oddělení a že se mi určitě ozvou co dál...no a dnes to je už další týden a pořád nic.

    Nevíte jestli to můžu normálně vzít a omlátit jim to o hlavu na prodejně, nebo se s nima mám dál dohadovat? Bohužel na webu jsem nenašel žádnou adresu, kam by jim to šlo poslat poštou ani žádné "papírové" reklamační formuláře. Ani vlastně nevím jestli tohle oficiálně je bráno jako podání reklamace, nebo jsem vlastne jen někomu napsal a nikdo není za nic zodpovědný.?
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, nakupuji na Amazon.de (laptop za 2 000 Euro), vytvoril jsem objednavku a druhy den mi je zablokovany ucet, s tim, ze nekala aktivita na nem. Do uctu se lze prihlasit, ale nelze ovladat, ani skrze nej navstivit online zakaznickou podporu, jedine se nacte nutnost vyplnit jmeno, fakturacni adresu a telefon na vytvorene objednavce do noveho formulare, dodatecne je moznost dodat "biling statement" -
    The following information must be clearly displayed on the statement:
    Your name and billing address
    Phone number (if included in your billing statement)
    Last 4 digits of the card or account number,

    Bojim se phishingu, ale tak tim, ze se prihlasim do toho uctu na oficialnich strankach, tak to je snad legitimni.

    Jakmile jsem vyplnil pozadavky na adresu, jmeno a telefon, tak zase druhy den nahle nutnost dodat "biling statement".

    Nikdy jsem se s timto nesetkal, je mi to i dost neprijemne. Ma banka rovnez spise chovani neguje a nedoporucuje neco zasilat a vlastne ani nevim, jaky dokument mam poslat, ktery toto vse bude obsahovat. Zejm. snadno muze byt diskrepance mezi vlastnikem karty a fakturacni adresou, a tak validace postrada trochu smysl. Setkal jste se s timto nekdo?

    Jiz se mi to stalo podruhe a prvni ucet nesel vubec obnovit, jelikoz ve finale s Amazonem nelze komunikovat. Ucet je zablokovany a max. muzete zridit jiny a vyzadat si skrze nej odblokaci predchoziho pres online chat na zakaznicke podpore. Nicmene oni tam nechteji resit a jen predaji dal, ale vysledek je, ze vam prijde na e-mail totozna vygenerovana zprava, ze je musite kontaktovat s doplnujicimi udaji, ale nemuzete odepisovat na ten e-mail. Jsem z toho dost zoufaly, jelikoz ten stroj nemohu zakoupit nikde jinde a Amazon nepomaha, jelikoz je moznost jim i napsat kratkou poznamku s otazkou, ale stejne na to nereaguji a posilaji jen vygenerovane zpravy.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Mám aktuálně dost špatnou zkušenost se svetbedynek.cz. Účetnictví dělají na koleni, nemají pořádný skladový systém, takže neustále vznikají rozdíly mezi objednaným, vyúčtovaným, uhrazeným zbožím a dodaným zbožím. V kombinaci s neprofesionálním stylem komunikace je to o nervy. Je potřeba hlídat a detailně zkoumat každou zásilku/objednávku/fakturu/výpis z účtu a urgovat vrácení peněz, které ovšem vrátí pouze ve formě kreditů, a mnohdy v jiné výši, než měli. Aktuální rozdíl mám v řádu stokorun, na emaily mi už úplně přestali odpovídat, tak na to už kašlu, ale je to škoda, protože zboží bylo fajn.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam