• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    TBC: Je to vzdy o tom jak tu pojistnou udalost popises.. Casta chyba lidi je, ze udalost popisou klidne do puntiku presne tak, aby se na to ta sluzba nevztahovala.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    YOT: Ten kdo ti to tehdy prodal to posral a v systemu nevyfakturoval. Ale natvrdo se hadej a stezuj si, nakonec ti vyhovej.
    TBC
    TBC --- ---
    YOT: a reklamoval si to? ja mam spis zkusenost ze kdyz se ptal napriklad na pripojisteni drazsiho Tabletu proti poskozeni, tak mi to spis rozmluvili a priznali, ze se to nevztahuje, kdyz to deti rozbijou a k tomu to melo slouzit.
    YOT
    YOT --- ---
    Alza.cz
    Dodatečně zakoupené pojištění a záruka jsou podvod. Alza vám týden po zakoupení věci nabídne pojištění a když ho zaplatíte tak ho nevyfakturuje, ale peníze si nechá. Pokud se vám nic nestane - nepotřebujete pojištění uplatnit, tak se nic neděje alza má peníze a vy pocit že jste pojištěni. Pokud se něco stane a vy budete žádat o plnění, alza vám napíše že službu bohužel nejde dodatečně vyfakturovat - uplatnit a že vám vrací pojistné...
    Dobrý, ne?
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Velká spokojenost s https://www.oveckarna.cz/, výrobky jsou fajn, odesílají bleskově, na dotaz přes webový formulář odpověděli do hodiny a smysluplně.
    MONROE
    MONROE --- ---
    Ad Zoohit.

    Vzdy, kdyz jsem udelala jednu objefnavku, vse bylo skladem, poslali mi to cca do dvou dnu najednou.
    Ted mi objednavku rozkouskovali na tri kusy po peti dnech.

    Stalo se vam to taky?
    MONROE
    MONROE --- ---
    https://www.facebook.com/pisenmehosrdce/

    Uzasna komunikace, rychle doruceni, svicka je dokonala.
    Doporucuji!!

    Plus milemu osloveni. :)



    HUGGI
    HUGGI --- ---
    DURDIN: několikrát a vždy ok, ano na maily reagujou za 2-3 dny, ale vždy vrátili peníze, nebo poslali novou věc, původní chtějí zpátky jen občas.
    Takže to nechat běžet, oni to vyřeší před koncem 30 denní lhůty (předpokládám že jsou docela zahlcený a co snestíhají vyřešit standardně tak před koncem lhůty prostě vrátí bez řešení)
    DURDIN
    DURDIN --- ---
    Nemáte někdo zkušenost s reklamací na českém Lidl eshopu?
    Před časem jsem ženě kupoval napěnovač mléka, ten se po cca měsíci rozbil. Reklamace se zdá se dělá přes nějaký online formulář, ten jsem tedy vyplnil, druhý den mi přišel email z nějakého helpdesku, že potřebují doplnit nějaké údaje, dobrá, poslal jsem, i když už vše měli, reakční doba na odpověd tak cca den a další mail, že jim tam chybí telefon, ten opět v objednávce i formuláři byl, ale říkám si, ok, poslal jsem mailem, a další email, že jim chybí souhlas se zpracováním osobních údajů,...takhle jsme si mailovali pár dní až mi přišla pozitivní odpověď, že reklamaci postoupili servisnímu oddělení, které mě bude kontaktovat. Týden mě nikdo nekontaktoval tak jim píšu nový email. Přišla odpověd že se moc omlouvají a urgovali to na servisním oddělení a že se mi určitě ozvou co dál...no a dnes to je už další týden a pořád nic.

    Nevíte jestli to můžu normálně vzít a omlátit jim to o hlavu na prodejně, nebo se s nima mám dál dohadovat? Bohužel na webu jsem nenašel žádnou adresu, kam by jim to šlo poslat poštou ani žádné "papírové" reklamační formuláře. Ani vlastně nevím jestli tohle oficiálně je bráno jako podání reklamace, nebo jsem vlastne jen někomu napsal a nikdo není za nic zodpovědný.?
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, nakupuji na Amazon.de (laptop za 2 000 Euro), vytvoril jsem objednavku a druhy den mi je zablokovany ucet, s tim, ze nekala aktivita na nem. Do uctu se lze prihlasit, ale nelze ovladat, ani skrze nej navstivit online zakaznickou podporu, jedine se nacte nutnost vyplnit jmeno, fakturacni adresu a telefon na vytvorene objednavce do noveho formulare, dodatecne je moznost dodat "biling statement" -
    The following information must be clearly displayed on the statement:
    Your name and billing address
    Phone number (if included in your billing statement)
    Last 4 digits of the card or account number,

    Bojim se phishingu, ale tak tim, ze se prihlasim do toho uctu na oficialnich strankach, tak to je snad legitimni.

    Jakmile jsem vyplnil pozadavky na adresu, jmeno a telefon, tak zase druhy den nahle nutnost dodat "biling statement".

    Nikdy jsem se s timto nesetkal, je mi to i dost neprijemne. Ma banka rovnez spise chovani neguje a nedoporucuje neco zasilat a vlastne ani nevim, jaky dokument mam poslat, ktery toto vse bude obsahovat. Zejm. snadno muze byt diskrepance mezi vlastnikem karty a fakturacni adresou, a tak validace postrada trochu smysl. Setkal jste se s timto nekdo?

    Jiz se mi to stalo podruhe a prvni ucet nesel vubec obnovit, jelikoz ve finale s Amazonem nelze komunikovat. Ucet je zablokovany a max. muzete zridit jiny a vyzadat si skrze nej odblokaci predchoziho pres online chat na zakaznicke podpore. Nicmene oni tam nechteji resit a jen predaji dal, ale vysledek je, ze vam prijde na e-mail totozna vygenerovana zprava, ze je musite kontaktovat s doplnujicimi udaji, ale nemuzete odepisovat na ten e-mail. Jsem z toho dost zoufaly, jelikoz ten stroj nemohu zakoupit nikde jinde a Amazon nepomaha, jelikoz je moznost jim i napsat kratkou poznamku s otazkou, ale stejne na to nereaguji a posilaji jen vygenerovane zpravy.
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Mám aktuálně dost špatnou zkušenost se svetbedynek.cz. Účetnictví dělají na koleni, nemají pořádný skladový systém, takže neustále vznikají rozdíly mezi objednaným, vyúčtovaným, uhrazeným zbožím a dodaným zbožím. V kombinaci s neprofesionálním stylem komunikace je to o nervy. Je potřeba hlídat a detailně zkoumat každou zásilku/objednávku/fakturu/výpis z účtu a urgovat vrácení peněz, které ovšem vrátí pouze ve formě kreditů, a mnohdy v jiné výši, než měli. Aktuální rozdíl mám v řádu stokorun, na emaily mi už úplně přestali odpovídat, tak na to už kašlu, ale je to škoda, protože zboží bylo fajn.
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, možná to sem úplně nepatří. Ale mám objednávku z Amazonu.de na poměrně vysokou částku, cca 2300 Euro, přišel mi e-mail, že problémy s kreditkou a tedy mi zablokovali účet a chtějí různá ověření, že údajně do 24 hod storno... No, podstoupil jsem část a zase se mi nedalo přihlásit k účtu a pak chtěli výpisy z banky, že jsem ten, kdo jsem. Už jsem se tedy na to vysral, jelikož se mi opakovaně bloknul účet. Nicméně za pár dní mi přišel e-mail, že objednávka se jen posune s expedicí, jelikož se mezitím kvůli COVID-19 změnil kurz Eura, tak vlastně už o to nestojím, ale nelze nijak kontaktovat Amazon, jelikož můj účet nefunguje a zatím mi nikdo ani nestáhl peníze z karty. Nějaké zkušenosti a rady, jak to aspoň důstojně ukončit?
    DOMIK
    DOMIK --- ---
    www.ecigareta-shop.cz
    Objednávám pravidelně, vždycky rychlé doručení. Bez problémů. Akorát ten web vypadá dost strašně.
    HELA
    HELA --- ---
    POZOR na Vevio, Světomat a všechny permutace "eshopů", co mají sídlo na adrese Biskupský dvůr 1154/1. Tváří se to jako normální eshop, ale po objednávce vám dojde mail, že zboží dodají do 40 dnů, protože ho zasílají "nejlepší zahraniční dodavatelé z celého světa" - což v praxi znamená, že vám dorazí balíček s velice nekvalitní věcí z Číny.
    A když chcete odstoupit od objednávky do 14 dnů, dorazí vám automatická odpověď, že jelikož jsou jen "nákupní galerie", tak u nich vrácení není možné, že to si zákazník musí vyřídit sám se zahraničním dodavatelem, na kterého mu na požádání pošlou adresu. Nedá se jich ale nijak dokontaktovat, na mail i formulář na jejich webu i chat na facebooku dorazí jen automatická odpověď. Prostě, jsou to šmejdi!
    Vždycky si čtu recenze na Heurece, jednou jsem to neudělala a takhle naletěla...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KOC256: V soucasnosti uz ne, ojeby se deli 10+ let zpet. Dneska uz si to moc zadny vetsi obchod pod hrozbou COIky, blbe reklamy atd.. moc nelajzne. Zakaznik ma extremne silna prava pres ktera nejede vlak. Je to fakt jen o tom, ze nekde zamestnaji blbce co nevi co ma delat, spatne se vyspal nebo si leci zrovna nejaky komplex a je to fakt jen individualni problem.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DESTROYER:
    ale jen nekde to maji v popisu prace.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Na blbce (pripadne jeste hur.. angazovaneho blbce) cek muze narazit v kazdem krame / eshopu.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    No mě osobně přijde vůbec úchylné uvažovat o Datartu jako o dodavateli IT techniky. Ale třeba jo :D
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    WOJTISHEK: teď z Datartu kupuji NASku, taky mě to překvapilo, mezi pračkami a žehličkami :)
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    DOBYTEK: no jde mi právě hlavně o to IT.

    Já mám právě docela dobré zkušenosti s CZC, i co se týká reklamací a vrácení peněz - dokonce jsme poslali na reklamaci Mikrotik a během pár dní reakce, že vrací peníze...ale třeba mám jen štěstí :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam