• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    www.strixovo.cz
    rozbalit záhlaví
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    STRYX: kolikaty skončil?
    STRYX
    STRYX --- ---
    120 min obrazek do raw sparring souteze na fb na tema "Cesta lani a dablu"

    STRYX
    STRYX --- ---
    RIP HR Giger

    STRYX
    STRYX --- ---
    Dopracoval jsem dalsi obrazek, co pujde na platno 60 x 30.

    STRYX
    STRYX --- ---
    KERWIL: Diky. Rikal jsem si, ze na to jak jsou draci proflakli, prekvapive nemam moc dracich obrazku. Jestli bude cas, budu nejake treninkove zkouset.

    AOTEAROA: Vytisknout urcite jdou, ale protoze jsou to vetsinou ruzne orezy fotek, nemaji jednotne rozliseni a tudiz budou mit jiné maximalní smysluplne formáty. Asi by bylo treba bavit se primo o konkretnich kusech, podival bych se pak jake maji tiskove dispozice. Ten pfkovy uz mam tisteny v limitovane signovane sade, neni problem se domluvit. Kdyztak posta. :o)

    DRAKKA: Tolik hlav byl trochu problem, kam je vsude napojit. Ty tri zadni hlavy vylozene fixluji. Ale nebylo na to moc casu, tak jsem to moc neprozival a nacpal jsem je do stinu. Osobne jsem take spis pro jednohlave draky. Vicehlavost je fajn, ale chtelo by ji to bud nejak opravdu dobre kompozicne promyslet, nebo uhnout do abstrakce.
    DRAKKA
    DRAKKA --- ---
    drak ma moc hlav na muj vkus :-) ale chapu ze to bylo zadani...
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    STRYX: tohle je neuvěřitelně fascinující a nádherný! dá se něco takovýho vůbec nějak rozumně vytisknout? líbilo by se mi šíleně mít to doma na zdi, stejně jako ten obraz, ze kterého jsi udělal pf .) STRYX
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    STRYX: Drak je bozi! ;)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Obraz pro Id Patejl_cz. Zahrada III., olej na platne, 80 x 80 cm

    STRYX
    STRYX --- ---
    Aby tu nebylo jenom povidani, tak jeden rychlodrak do souteze. Hlavy byly ruzne zadane.

    STRYX
    STRYX --- ---
    ZELGARIS: Vzhledem k tomu, ze je to v procesu ladeni, tak nechci uplne predbihat udalostem. Zatim se zda, ze se dobre osvedcilo prevraceni toku xp z priser a krve z hrdinu, oslabeni role jednotlive figury prisery a zmena cile pro pana dornu tak aby neustale kolidoval s cilem postav. Novy plan ma dost odlisne usporadani, ktere tyto faktory podporuje (a navic poskytuje velkou herni variabilitu).
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    STRYX: No a jak toho chcete docilit bez nahody? Nerikam, ze pouziti kostky je dobry napad, taky bych se drzel puvodniho mechanismu.

    Also, ted jsem si uvedomil, ze nejsme v Dorn klubu, ale v tvych obrazcich...
    STRYX
    STRYX --- ---
    ZELGARIS: V tomhle ohledu se snazime zachovat puvodni fungujici princip boje bez kostky. Problem ktery z neho plyne je ten, ze dobri hraci si dokazi spocitat, zda je pro ne stret vyhodny a pokud neni, vubec do nej nejdou. Hra pak casto vypada tak, ze za celou dobu dojde jenom k jednomu nebo dvema velkym soubojum a jinak hraci ustupuji a drzi strategicke pozice bez toho aniz by se bojovalo. To je sice bezva strategicke ale pro dungeon crawler ne zcela epicke. V novem systemu bude zakladni mechanika stejna. Pujde opet o presilu ci strategicke kryti dulezitych pozic. Nicmene by melo dochazet k sarvatkam temer v kazdem kole.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    STRYX: Bude nejaka zasadni zmena v souboji ve smyslu nahody, i.e. kostky or not? :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    EUROX: V současnosti pracujeme na Dornu 2. Zatím ladíme herní engine, mapu a základní mechaniky střetů. Naším hlavním cílem je teď dosáhnout stavu, kdy bude častěji docházet k soubojům tj. výměně figur ale zároveň tím nebude docházet k rozevírání nůžek mezi silou bojujících stran. Zároveň se snažíme aby obě strany zažívaly dynamiku obrany i útoku stejnou měrou při zachování asymetrie v množství figur (tj. hrstka proti přesile).
    EUROX
    EUROX --- ---
    Zdravím, nějaké informace o Dorn ? :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    FRANKVFX: Dekuju. Ono to jen tak vypada. Fakt je, ze mam zpravidla rozdelano x veci najednou treba i par mesicu a pak kdyz mam jednou cas tak jich dokoncim nekolik v kratkem terminu.
    FRANKVFX
    FRANKVFX --- ---
    Fascinuje mě jak produkuješ jednu věc za druhou :-)
    FRANKVFX
    FRANKVFX --- ---
    Po dlouhé době jsem si zase prošel galerku... Stryx je pan umělec
    STRYX
    STRYX --- ---
    PHOB: Diky :o) Take kdyz jsem kreslil hladinu, tak jsem koukal jak ji mas delanou u te veleryby. :o)
    PHOB
    PHOB --- ---
    STRYX: povidani je paradni jak svina :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam