MARIHAI: to uz je trochu TROLolo ne?
tvoje srovnani nezavisly-zavisly???WTF
jestli se me ptas, proc vsudypritomna reklama(a idealne co nejvic podprahova) kazi zdravej usudek lidi(do kterych je to husteno od co nejnizsiho veku) a krome verejnyho prostoru kolonizuje mozky lidi v ty mire, ze si misto citatu filosofu pamatuji reklamni slogany atd, pak si asi nemame o cem povidat
nepredpokladam, ze bys necetl knizky.tim, ze zrejme pracujes v reklamnim prumyslu, si z nich ale beres to, co potrebujes a co ti pomuze z tech lidi hlupaky delat a zdimat z nich penize
Hitler to delal taky docela poradne a neodflaknul to(a sponzoring mel pomerne vychytanej)
a "Kazdopadne kazdej se muze svobodne rozhodnout jestli se necha sponzorem cenzurovat nebo ne." - ?????????!!!!!!!!!!! nejak ti zrejme unika co je cenzura(at uz otevrena ci skryta, nebo autocenzura vychazejici z vedomi sponzora, na kterym zavisi vydani tvoji prace)
kdyz pomyslim na zastupy sociologu,antropologu,umelcu a jinech vedcu a odborniku z ruznych oboru, ktery jsou schopny skrze svoje nastroje "ovladat"(rozumnej smerovat lidi na zaklade jasnejch postupu at uz estetickejch, kodu chovani jedince ve spolecnosti, prirodnich zakonu ovlivnujich chovani lidi napr na zaklade citovych vjemu apod) a na druhy strane amaterskou verejnost(to neni povysovani se, nicmene je to jasnej souboj profesionalu VS amateru) pak my z toho vychazi pomerne nerovny vychozi pozice
rad bych ti podekoval za "zajimavou diskuzi" a sem rad, ze sem ti nezacal nadavat, pac podobny pokrytce(nejak se mi nechce verit, ze bys totiz byl tak hloupej) se snazim v realnym zivote jasne filtrovat.bud dobrej