Hm, ze zkušeností s Maškarádou - Rychlost je nejlepší zapojit tak (pokud vůbec), že působí jen na daného Rychlonohého - tj. například když zařve Rychlost a zdrhá, neplatí pro něj prvních pět zásahů (čímkoliv), které při úprku chytne, pokud pronásledující nemá též Rychlost, a nelze ho v rámci stejného boje pronásledovat - přihlížející se přitom můžou libovolně vraždit mezi sebou, pokud je dovednost veřejně známa, nemusí se nic vysvětlovat, situaci si prostě kontroluje zdrhající, neb platí, že zásahy vždy uznává zasažený... V Maškarádě taky bylo vrámci Rychlosti dáno pár úhybů, to taky šlo. Ale jakmile se začalo uvažoat o jiném něž únikovém užití Rychlosti (třeba mám Rychlost na pět minut a chci se vrátit do boje), začal to být problém a boje se změnily v šachové partie...