MACLINKS: uplny souhlas... jen nevidim duvod, proc nerozdelit dmg na S a P... souhlasim i s tim, ze lze nekoho zabit rukou... ale musis pripustit, ze se to nedeje pri kazdem zapasu bez rukavic... tim nechci zpochybnit to, ze kladivem nekoho nerzsekes, nebo nekomu nezlomis rukama vaz... ale pokud ti jde o to, aby ses zbavil prekazky, pripadne, kdyz mas malo casu, je to spis otazka nahody, ze nekoho obdobne trenovaneho a vybaveneho zabijes...
CHORCHE: mam pocit, ze se bud spatne vyjadruju, nebo nectes, co pisu... kolik typku jsi realne v SR zabil? opravdu jsi jim dal takovej dmg, ze se z toho nemohly dostat ani pomoci trauma patche? Ja ani jednu... ale videl jsem, jak jednu marenu rozstrilel kulomet...
Takze ja rikam, ze nikdo v realu nevydrzi tri zasahy mecem s tim, ze si pak da na sva zraneni maslicku a jde dal... neboli: zraneni, ktera si davame, jsou prakticky vzdy povrchova, diky cemuz se to snadno leci (lekarnickou u trznych ran, odpocinkem u podlitin), coz odpovida i pojeti hry.
Z tohoto pohledu neexistuje duvod, proc by tycka nemela davat Stun dmg (ty jsi totiz argumentoval tim, ze se to snadno leci). proto jsem pro, aby se normalne dmg rozdelil na S a P dle Sorbakova pohledu.
A co se tyce bugu ve hre - toto je hra, kde nemusime byt otroky bugu. Nechapu vubec tvuj pohled. Navic nechapu tvou zalibu v nekonecnem vyctu zbrani, kdyz jde o to tu hru zjednodusit. A na zaver souhlasim se Spiderem v tom, ze onanie nad sourcebookama je zbytecna - rozsiril bych to jeste tak, ze SR dava peknou kostru pravidel a asi by nam trvalo celkem dlouho, nez bychom nejaka takova vymysleli. Tot vse. Za temito pravidly jsou stejni typci, jako my, zadni bozi.