Průšvih je, že lidi si na vodový géčka zvykli a dobrý pivo nechtěj - příklad je tady u nás jeden bárek - tři čtvrtě roku tam točili vedle géčka i dobrou desítku Klášter, i když byl Klášter levnější, lidi kupovali o třídu horší G, takže Klášter byl pro neúspěch zrušen - jako na potvoru zrovna v době, kdy jsme se sem nastěhovali... :-(
Na Heineken v Kutné Hoře a Březnu jsem zvědavej, přece (snad) nevysolili takový peníze jen proto, aby zničili konkurenci a měli kde blíž zákazníkovi vařit tu svou rudou hvězdu... Mimochodem, že se snažej zaujmout zákazníka něčím nezvyklým - Zeleným pivem - to mě přijde docela nadějný, krom toho, že to byl píárkovej tah dokonalej a psali o nich ve všech novinách, tak to byl úkrok z uniformity europiv... Jenže takový speciality můžou dělat image, ale hlavní obrat je z laciný eurodesítky...