WITTGENSTEIN: při vší úctě, operuješ s přehnaným extrémem (ve svém popisu lidí, o nichž si myslíš jen to nejhorší). takové bych poslal do prdele, protože tebou popsaný příklad - a já ti věřím, že takové klidně znáš - je zkrátka projev nějakého docela obyčejného vychcánka. myslím-li normální sazba x expres, mluvím o situaci, kdy mám rozděláno běžným tempem a někdo napíše/zavolá "hele, mám tu to a to a musí to být tehdy, hned, včera bylo pozdě" - to je expres a tam bude příplatek.
ad apelativní funkce: chápu. leč je to debilní způsob apelativnosti. mě si firma váží střízlivou solidní uměřeností a tím, že mě osloví správně. to na mě učiní dojem.
WITTGENSTEIN:
JESSIEATREIDES: zkrátka, ač je špatné soudit dle webu jen, přeci taková prezentace o jedinci cosi vypovídá a na mě činí dojem slizkého sluníčkového vždyseusmívajícího vlezdoprdelky s navenek ochotným egíčkem, jemuž bych nějak zkrátka vůbec nevěřil. podnětem k důvěře bývají jiné rysy a charakteristiky.