• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BATEAUPerličky z překladů
    Narazili jste na zajímavé příklady, které vyplodili někteří lidé a které jsou spíše k zasmání?
    Hoďte je sem. Pokud možno, uveďte původní i přeloženou verzi (a nekdy radeji asi taky spravne prelozenou verzi ;)).
    rozbalit záhlaví
    FIN
    FIN --- ---
    KEMENTARI
    KEMENTARI --- ---
    Včera, dabing filmu Flawless (píšu to z hlavy, takže parafrázuju):

    Hrdinka je emancipovaná žena, v 60. letech pracuje jako manažerka, je velmi úspěšná, jejím kolegům to asi docela vadí.
    Nově příchozí muž se jí ptá: "Proč nejste vdaná?"
    Ona odpovídá: "Víte, bít kluky, to není nejlepší způsob, jak se jim zavděčit."
    MADIETTA
    MADIETTA --- ---
    CLAVEN: protože furt něco cancaj, neasi.
    QUENDULUIN
    QUENDULUIN --- ---
    ZIDANE: Já jsem zase v nějakém filmu slyšel "můžeš to říct znova" (you can say that again)...
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    CLAVEN: To je ten specifický přízvuk v této části Spojených států :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Študent v USA: Už na obede zistíš, kto je bohatý | Spravodajstvo | kosice.korzar.sme.sk
    http://kosice.korzar.sme.sk/c/6515534/student-v-usa-uz-na-obede-zistis-kto-je-bohaty.html

    Toto má na starosti niekoľko učiteľov, ktorí sa nazývajú cancelori.

    roflcopter
    ZIDANE
    ZIDANE --- ---
    Na dovolené si kamarádi pustili Survivora. Po zaslechnutém "prostě jsem odešla od naší dohody" jsem v duchu zaúpěl a potvrdil si, že jedině dobře, že televizi prakticky nesleduju. Od dohody se snad odstupuje, nebo se něco změnilo?
    ROBERT_PILCH
    ROBERT_PILCH --- ---
    BORGDOG: Co já vím? Třeba "vyklidila" je eufemismus, který neznám...
    BORGDOG
    BORGDOG --- ---
    ROBERT_PILCH: A vyklidila nebo vykidlila? Pak by to dávalo i smysl... Lindsay je přece drsná holka. :-)
    ROBERT_PILCH
    ROBERT_PILCH --- ---