• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    MATHES: nejak nechapu jak tohle souvisi s mym problemem. rekl bych ze nijak.
    MATHES
    MATHES --- ---
    LITTLELI: ehm... NAVARA:
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    hmm ja jsem psal kvuli tem kartickam, ale nikdo mi ani neodpovedel :(
    a tak ani nevim jestli to nekdo registroval nebo ne.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Zorkal: az se objevim na svem compu, vse uploadnu
    MATHES
    MATHES --- ---
    ZORKAL: tak sem potom nezapomen hodit link ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Jestli nekdo mate tu prehlednou A4 s prehledem vlastnosti hrdinu, tak nam ji (nejlepe Alistairovi, ten se stara o web) poslete, povesime to tam. Tu cernobilou mapku samozrejme taky. Pro hrdiny neni spatny mit zase seznam Ritualu, nema ho uz nahodou nekdo?

    (PJ-PD je jeste v klidu, ale anglicky to vyjde DM-DM...)
    MATHES
    MATHES --- ---
    PECA: heh PJ... spis PD ale je to jedno no ne?! krom toho dracak je uplne jinej.
    PECA
    PECA --- ---
    NAVARA: HA! a pak ze to neni prevleceny dracak :-D
    MATHES
    MATHES --- ---
    NAVARA: to bys taky mohl nekam uploadnout plz
    STRYX
    STRYX --- ---
    Dobry napad! :o) To by nemel byt problem.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ALMAD: to neni spatny napad, kdyztak to udelam - take se mi osvedcila A4 s prehledem schopnosti postav pro PJ, nemusi porad cucet na karty hracum
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Přítelkyně přišla s dobrým nápadem - nechcete hodit na net PDF herního plánu, zhruba ve velikosti/kvalitě toho, co je v pravidlech, jenom s bílým pozadím, aby se na něj dalo psát?

    Když se totiž třeba v čajovně nedohraje hra, dá se na to poměrně pohodlně zaznamenat průběžný stav a pak pokračovat jindy ,)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VANAPRASTHA: ne bez trunu, ale mimo trunni/ritualni mistnost - v takovem pripade by chudak nemohl ani zablokovat a drzet vchod, ve kterem ho zablokovali hrdinove aby se nemohl hrdinne ustoupit
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ...Přičemž u varianty 1) bych dal dodatek: Při hře se zkušeným Zorkalem můžetze hru zkrátit o několik hodin. :o))
    a u var. 2) Při hře se zkušeným Zorkalem se zvyšuje pravděpodobnost přežití hrdinů... :oD Neboť "The Eye of (Sauron) did _not_ see everything...."
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: Díky za odpověď, takže ne - zní to logicky, ale z pravidel se to musí vyloženě dolovat - navrhuji dát do FAQ !

    Co se týče líhnutí na trůnu - myslím, že by se to mělo dát jako VARANTA HRY: Rozkal bez trůnu nelíhne, stejně jako VARIANTA : Zorkal nevidí poklady...
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Pořád lepší než Chrocht - i když to by taky mělo své poetické půvaby. :o)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MATHES: Chorche :) jj, je
    MATHES
    MATHES --- ---
    NAVARA: Chorch ma bejt Choros?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Ja zly kouzelnik Zorkal jsem si dablozel nezapisoval prubeh, jak se me marne snazila vyklepnout banda Chorche+Kaedrak s Eleanor+Gorem (jen tri hraci, s pravidly pro 4 hrdiny)...

    Hrdinove po mape prohanely me potvurky, vyhybali se stokam, drtily mi hermeny,... postupne se jim likvidaci osamocenych potvurek podarilo dosahnout tretich urovni, s vyjimkou Gora, ktery mi na druhe urovni na sve karte drzel sest hermenu, takze jsem s tim sedmym moc srandy za nocnich hodin neudelal :)

    Nakonec jsem asi o tri kola vyhral jen diky tomu, ze hraci to protahovali tak dlouho, ze i ja jsem nabral treti uroven, odcaroval ritualy a zacal sesilat silne potvory za jejich krev. Rozhodli se Zorkala zablokovat v pruchodu, aby nemohl utect k Cernym pramenum, coz mu na druhou stranu zajistilo dostatecny prisun krve, aby ve dne sesilal slabou+silne, v noci dve silne + slabou, coz diky moznosti urcit si jake a odkud to budou hrace postupne udolalo.

    Posledni zustal Gor, ktery lecil Eleanor, ktera by po dalsich trech kolech zabila Zorkala. Diky blokovani hermanu se take Gor nedostal na treti uroven aby mohl pouzivat SPK+AMGD (coz by v kombinaci s Chorchem, kdyz jeste zil a jeho otockou udelalo cistku i mezi duchy, kteri to meli najednou velice blizko do ritualni mistnosti.
    SPIRALI
    SPIRALI --- ---
    ZORKAL: Take se priklanim k tomuto nazoru. Po otevreni brany by to uz melo byt takove vyvrcholeni pro hrdiny kdy si po tuhem boji umlati bosse :)

    Ale aby zustala Zorkalovy trochu moznost pohybove manevrovat, tak bych mu dovolil to ze muze nasazovat pokud se pohybuje v ritualni nebo trunni mistnosti. Na akci "velky utek" to neni ale zase nemusi jen stat na miste a nechat do sebe mlatit
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    No, ten finalni souboj nema byt uplne strategicky, pokud hrdinove sezenou artefakty a je jich jeste dost, vetsinou je vysledek predem jasny, Pan Dornu toho sam uz tolik nezmuze. Celkove to ale podle me nevadi, v tehle fazi hry mi prijde rychly konec spise pozitivum....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam